51. Kısım: İlginç Bir Hediye

161 15 45
                                    

Noel arifesi tam bir temizlik günüydü. Molly Weasley'in önderliğinde tüm ev tekrardan bir temizlendi ve ev komple noel süsleriyle dekore edildi.

Aile yadigarı gümüş şamdanlardan çobanpüskülleri ve yaldızlarla kaplıydı. Ginny ürkünç ev cini kafalarının her birine birer noel baba şapkası takmıştı ve Mundungus'un getirdiği canlı perilerle dolu noel ağacı, Black Aile Ağacı'nı gölgeye düşürüyor, Sirius'u keyiflendiriyordu.

Harry bile keyiflenmişti! St Mungos'dan döndüklerinden beri odasından çıkmamıştı ve şimdi o da vaftiz babası ile noel şarkıları söylüyordu.

Noel sabahı herkes mutluyDU. Bir zamanlar öyle. Mutfakta bir yandan kahvaltıyı hazırlayan yetişkinler bir yandan da birbirlerine hediyeler için teşekkür ediyorlardı ki Weasleyler'in baykuşu pençesinde Molly'nin dün akşam gönderdiği paketle geri döndü. Bu Percy Weasley'in noel kazağıydı ve pakete dokunmamıştı bile!

Aşağıya diğerlerinden erken gelen Fred ve George annelerini teselli etmeye çalıştılar. Ama bu sadece daha da kötüleştirdi. Bu yüzden işi Remus devraldı.

" Üzülme, Molly. Eminim Percy yaptıklarımdan pişman olucak ve geri dönecek. Cidden üzülme. "

Molly zayıf bir şekilde içini çekti. Remus devam etti.

" Hem ayrıca çocuklar birazdan aşağıya inecek. Onlara böyle yıkılmış görünmek istemezsin değil mi?"

Tombul kadın bu defa önlüğüyle göz yaşlarını kuruladı.

" E-evet, sa-sanırım haklısın. Sağ ol, Lupin. "

" Rica ederim, Molly. Cidden hiç önemli değil. "

O sırada mutfak kapısı açıldı ve içeriye mor saçlı bir cadı daldı.

" Herkese mutlu noeller!"

Molly onun bu aktif ve alışılmışın dışındaki sevinci karşısında kırmızı gözlerine rağmen güldü. Bu esnada Tonks onun yüzünü fark etti ve birdenbire ciddileşti.

" Molly? Sen... iyi misin?"

Kızıl saçlı kadın elini boşver manasında salladı.

" Oh, evet. Sen beni boşver, tatlım. Bu arada sana da mutlu noeller. "

Genç kadın tekrar gülümsedi ve kuzeniyle aşık olduğu adama döndü.

" Mutlu noeller. "

Sirius klasik sırıtışıyla

" Mutlu noeller!" dedi ve ekledi.
" Temizlik gününde neredeydin acaba?"

Tonks masadaki kaseden bir tane zencefilli kurabiye alıp

" Sabah Moody ve Scrimgour salmadı. Akşam da Cissy. Ona bu yıl arkadaşlarımla olacağımı söyledim. " dedi.

Sirius bu cevaptan tatmin olmuş gibi başını salladı. Tonks bu defa Remus'a odakladı bugün deniz mavisi olan gözlerini. Ona en sıcak gülüşünü sundu.

" Mutlu noeller, Remus!"

Remus da aynı şekilde ona gülümsedi.
" Mutlu noeller, Tonks. " içten içe rahatlamıştı. Geçen gün ki konuşmalarından sonra Tonks'un ona kırgın ya da kızgın olmasından korkuyordu.

Rewrite The Stars || RemadoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin