Část věnuju všem, kteří se zapojují do aktivity. A velké díky patří holkám, co píší komentáře. A obzvlášť děkuju těm, které napsaly komentář u minulé části, protože napsaly, jak by se zachovaly ony. DĚKUJU
" Musíš mi dát čas a neříkám, že to půjde hned. Pochop to. " Zvedla jsem zrak a zadívala se do jeho očí. Nevím, jestli se mi to zdálo, ale už jsem se v nich netopila tolik, jako dříve. Možná, že to je ale tím, jak smutné byly.
" Neodejdeš ale, že ne? Nechci, aby to bylo, jako minule. Vynahradím ti to. " Věděla jsem, co měl na mysli. To, jak jsem na pár dní odjela, když se málem vyspal se Selenou. Zakroutila jsem hlavou a sledovala ho, jak se zvedá a na tváři má jemný náznak úsměvu. Pomalu přešel ke mě a sehnul se.
" Děkuju. Chci, abys věděla, že tě miluju. Pojedu pro Ellie do školy. " Políbil mě na čelo a přešel k lince.
" Ptala se na tebe včera. " Jeho hlava se s obavami v očích okamžitě otočila ke mě a přestal dělat to, co doteď dělal.
" Co jsi jí řekla? " Zeptal se nervózně a postavil přede mě jídlo. S poděkování jsem se lehce usmála a začala jíst.
" Že si musel do práce něco vyřešit. " Viděla jsem na něm, jak si oddechl. Umíme si představit, jak by se Ellie chovala, kdybych jí řekla pravdu.
" Děkuju, pojedu pro ní. Co kdybych ji i Sama dneska odvezl k mámě? Mohli bysme jít někam na večeři. " Vypadá to, že to myslí vážně. Ale byla bych ráda, jelikož jsme spolu od narození Sama nikde nebyli.
" Dobře, pokud ji to nebude vadit. Připravím malýmu věci. " S jemným úsměvem jsem se na něj podívala a odešla sbalit Samovi i Ellie věci. Je vidět, že se snaží. Mezi námi je teď napjatá atmosféra a bude lepší, když budou děti u Pattie. Všechny věci jsem dala to tašky, Sama oblékla, dala do autosedačky a odešla dolů, kde Justin seděl u stolu.
" Tady jsou. Ellie tam má taky věci a Sam tam má mléko, pleny a prostě všechno. Nezapoměň na kočár. Jenom zajdu na chvíli k Emily. " Mezitím, co jsem mluvila, jsem si na chodbě dala do kabelky mobil, klíče, peněženku a ještě pár drobností a upravila si vlasy.
" A v kolik přijdeš? " Ozval se Justinův hlas za mnou a v zrcadle jsem ho viděla, jak se opřel o rám dveří a prohlíží si mě od hlavy k patě.
" Nevím, kolem pátý chci být doma. Emily mi volala, že chce jít na kafe a pokecat. Kdyby něco, tak se ti ozvu. " Obula jsem si své oblíbené černé lodičky, upravila si světle modré úzké džíny a stáhla si více dolů černé tričko.
" Pa. " Vtiskla jsem mu letmý polibek na tvář, nasadila si brýle a vyšla ze dveří.
_____________________________________________________________________________
" Jsem doma. " Zakřičela jsem, když jsem přišla. Odkopla jsem boty z nohou a byla jsem šťastná, že jsem se z nich dostala, jelikož moje nohy právě umírali. Přeci jenom nejsem zvyklá být tak dlouho v podpatkách.
" Ahoj, jak bylo? " Přišel ke mě Justin a hned mi daroval pusu. Se zvednutým obočím jsem se na něj podívala, když jsem si všimla, že má na sobě košili. Vždyť košile nosí jenom do práce. Neříkám, že se mi nelíbí, když ji má. Naopak - je to sexy.
" Dobře, mám tě pozdravovat. Tys byl v práci? " Musela jsem se zeptat. Se zasmáním zakroutil hlavou a přešel za mě.
" Na nic se neptej. " Zašeptal jeho sexy chraplavým hlasem přímo u mého ucha a mě ihned naskočila husí kůže. Jeho ruce se dostaly před mé oči, které mi následně zavázal šátkem. Nechápala jsem, o co tu jde, ale rozhodně jsem to chtěla vědět.
" Pojď. " Chytl mou ruku a někam mě vedl. Nepoznala jsem kam, jen vím, že jsme zůstali v baráku a někde dole. Procházeli jsme tam snad deset minut, dokud se nezastavil a znovu si stoupl za mě. Nechápala jsem, proč tu kroužil tak dlouho, ale asi mě chtěl zmást.
" Můžu? " Zeptal se a já cítila, jak dal ruce na šátek, který jsem měla přes oči. Jemně jsem kývla a plná nedočkavosti poslouchala jeho tiché odpočítávání. Jeho teplý dech se odrážel od mého krku. Když napočítal do 1, stáhl mi šátek z očí a já tu chvíli úplně oněměla.
" Páni... " Vydechla jsem a dala si ruku před pusu. Zírala jsem před sebe a pořád jsem nemohla uvěřit tomu, že je to skutečné.
Co tam bude? Budu zase ráda za nápady.
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?