20.

1.4K 37 3
                                    

Dali jste o 2 votes víc, než byl limit takže tady máte další. Moc děkuju všem, co to čtou. Tahle je sice kratší, ale snad vám to pak další vynahradí. Hezké čtení :)

*pohled Justina*

,,Jsem těhotná." okamžitě jsem ztuhnul a nevěděl co říct. Zvedl jsem se a odešel. Ano je to zbabělý, ale potřebuju si to urovnat v hlavě. Nasedl jsem do auta a vyjel. Jel jsem na kopec, který je za L.A. Jednou mě sem vzala Lucy. Sedl jsem si pod strom a začal přemýšlet. Jsem neskutečně rád, že je vyléčená

, ale dítě?

Co když nebudu dobrý táta? Je pravda, že mám Elizabeth rád a že s ní dobře vycházím, ale vychovávat vlastní dítě

?

Ani nevím jak, ale najednou jsem si všechno uvědomil.

Nechal jsem tam Lucy jen tak sedět. Jsem kretén! Co si musí myslet.

,,Já budu táta! Já budu táta!" zařval jsem snad na celý L.A a vběhl do auta. Jel jsem snad nejrychleji co se dá, jen abych byl co nejdřív doma u Lucy, Elizabeth a toho prcka.

*pohled Lucy*

Po tom co Justin odešel, jsem nevěděla co dělat. Pořád jsem si říkala, že jsem mu to neměla říkat. Po tvářích mi tekly slzy. Utřela jsem si je a vydala se do koupelny.

Bože já vypadám! Opláchla jsem si obličej a šla do kuchyně.

Musíš se vzchopit! Řvalo moje svědomí. A má pravdu. Už jenom kvůli Elis a tomu broučkovi. Pohladila jsem si břicho a usmála se. Z ledničky jsem si vydala džus a vypila to. Nevěděla jsem co dělat a tak jsem šla k Elizabeth. Stoupla jsem si mezi dveře a pozorovala, jak spokojeně spí. Je kouzelná. Cítila jsem jak mi teče slza. Najednou mě někdo chytil jako princeznu a nese do pokoje, kde jsem ještě nebyla. Koukla jsem se mu do obličeje a uviděla někoho, koho jsem tady už nečekala.

,,Justine?!" řekla jsem překvapeně. Nic mi neodpověděl.

Došli jsme do pokoje. Dvě sedačky do tvaru L, obrovská knihovna a naproti sedačkám krb. Bylo tu příjemné teplo a bylo to strašně romantický. Juss si sedl a posadil si mě na kolena.

,,Omlouvám se. Nevěděl jsem co říct. Potřeboval jsem si to urovnat v hlavě. Promiň mi to." Provinile se mi díval do očí a pak si položil hlavu na moje rameno.

,,Dobře, ale slib mi, že už to nikdy neudělaš."

,,Slibuju, ale jak je to možný? Myslel jsem, že bereš prášky."

,,Brala jsem je. taky jsem se divila, ale doktor řekl, že se to prostě někdy stane i přes antikoncepci." Lehce mě políbil a i se mnou šel k nám do ložnice. Celou dobu mě nesl jako princeznu.

Položil mě na postel a lehl si ke mě.

Vyhrnul mi tričko a naklonil se k břichu. Netušila jsem, co má v plánu udělat.

,,Ahoj, já jsem tvůj taťka. Doufám, že nebudeš maminu moc zlobit. Obě vás miluju." Říkal k mému břichu a pak mi na něj dal pusu. Byl tak roztomilej.

,,Říkáš "obě", ale co když to bude kluk?!"

,,Tak ho taky miluju a budeme spolu hrát fotbal, koukat na hokej...." Úplně se rozplýval.

,,Budeš úžasný táta."

,,A ty úžasná máma. A teď všichni spát. Zítra nás čeká náročný den. Dobrou noc miláčku." Přitáhl si mě k sobě a políbil na tvář.

,,Náročný den? Už se těším. Dobrou, miluju tě."

,,A já tebe a toho prcka taky."

Přitulila jsem se víc k němu a po chvíli jsme zaspali.

Tak co? Já vím, je nic moc ale snad vám to vynahradí další část. Něco vám prozradím: Už dlouho to nebude tak skvělé, jak do teď.

Zvýšíme limit? Zkusíme min. 10 reads a 5 votes. Snažte se ;)

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat