39.

1.2K 28 4
                                    

Pro všechny úžasné čtenáře. Miluju vás. Omlouvám se za chyby.

příjemné čtení ;)

*pohled Lucy*

,,Zlato?" přerušil Justin ranní ticho ticho u nás v ložnici. Jsme vzhůru už půl hodinu a ani jednomu se nechce vstávat. Pohodlně ležím na jeho hrudi a užívám si příjemného putování jeho dlaně na mých odhalených zádech. Od včerejšího večera se jenom usmívám. Sice pravda o Jasonovi je krutá, ale která pravda není krutá že?

,,Hmm?" Nechce se mi mluvit. Chci jenom ležet a užívat si přítomnosti Justina a Elizabeth.

,,Co chceš dneska dělat? Na zítra mám plán, ale nevím co dneska." Čte mi snad myšlenky? Vždyť jsem nad tím teď přemýšlela. Asi si budu muset dávat pozor, na co myslím.

,,Nic. Chci být tady a užívat si, že jsem zase s váma." Otočila jsem hlavu a dívala se do jeho čokoládových očí, ve kterých se topím. Dokázala bych se do nich dívat celé minuty, hodiny, dny i roky. Kývla jsem a víc se k němu přitulila. Slyšela jsem cupitat malé nohy na chodbě a náhle otevírání dveří. Do postele nejdřív skočil Baddy, které se nám uvelebil u nohou a hned po něm Elis, která si lehla podobně jako já na justinovu hruď. Justin ji objal druhou rukou a políbil jí na spánek.

,,Prošla jsem všechny pokoje, než jsem vás našla. Malém jsem se tu ztratila." Oznámila nám a my se všichni zasmáli. El mě chytla za ruku a pevně ji stiskla. V očích měla radost. Usmála jsem se na ní a poslala ji vzdušnou pusu.

,,Už jsi byla na zahradě?" Podíval se na ní Justin a jí se v očích objevili jiskřičky štěstí. Okamžitě vyběhla z pokoje, až jsem se divila, že se nepřizabila. Baddy se zvedl a líně odběhl za ní.

Do misky jsem nakrájela jablka, banány, pomeranče, ananas, jahody, meloun, maliny a borůvky a odnesla to ven na zahradu. Po dlouhé době jsem se mohla volně nadechnout čerstvého vzduchu. Sedla jsem si do pohodlného křesla a sledovala Justina jak společně s Elizabeth nahání Baddy po celé zahradě. Justin mi ještě v ložnici řekl, že dneska přijede Pattie s jeremym a dětma. Těším se na ně, i když se docela bojím. Nevím, jak na mě budou reagovat. Přece jenom mám ještě po celém těle rány a jizvy. Jenže ještě horší je fakt, že těch jizev se už nikdy nezbavím. Už navždy budu mít na tvářích, rukách i nohou jizvy. I kdyby se i podařilo na to všechno někdy zapomenout. Vždy mi to při pohledu do zrcadla budou připomínat ty jizvy.

Elis přiběhla, sedla si naproti mě a pustila se do ovoce. Justin přišel ke mě, lehce mě políbil na tvář a palcem přejel přes ránu na tváři. Sice přes ní přejel jenom lehce, ale i tak mě bolest přiměla siknout. Všiml si toho, a proto lehce přiložil rty na ránu. Chvilku je tam nechal a pak se odtáhl. Jeho rty byly tak něžné, že to ani nebolelo. Usmála jsem se na něj a taky se pustila do jídla.

,,V kolik přijede Pattie? Zeptala jsem se a hlavu otočila na něj. Spolkl sousto a zadíval se na mě.

,,Říkala, že přijedou kolem druhý. Budou tu tři dny. Nevadí ti to?" Zeptal se s obavou v hlase. Zakývala jsem hlavou na znak, že mi to nevadí a dál jedla. Musím uznat, že je tady opravdu krásně. Není to malá chatička na kraji lesa, ale i tak je tu krásně. Chata, řekla bych že spíš dům, uprostřed krásně zelené louky, za "chatou" bazén a veliká zahrada. Když ještě k tomu svítí sluníčko, jako právě teď, je to tu jako v pohádce.

,,Ona přijede Jazz? A jaxon taky?" Zeptala se Elis a v očích ji zářily jiskřičky.

,,Ano. Přijede i teta se strejdou. Těšíš se na ně?" Zeptala jsem se. Přikývla, strčila si do pusy jahodu a doběhla si zase hrát s Baddym. Nalila jsem se džusu a posunula jsem se blíž k Justinovi. Dala jsem mu pusu na líčko a objala ho kolem pasu. Takovouhle pohodu jsem už dlouho nezažila.

Omlouvám se, že dlouho nebyla část, ale vůbec nestíhám. Začali mi už závody, takže jsem každý víkend mimo domov a nemám čas psát. 

Minule jste dali 10 votes. Moc děkuju, vážím si toho.

Zkusím dát limit pro další část a uvidíme, jak to půjde. Takže pro další část minimálně 35 reads a 10 votes. Budu moc ráda za koment.

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat