Jsem zpět!! Teď jsem 14dní doma, takže se toho pokusím napsat co nejvíc.
Část pro všechny. Užijte si jí a doufám, že se bude líbit.Mezitím, co Lucy jela pro svou malou sestřičku, na kterou se moc těší, Justin seděl na zahradě u stolu a plánoval. Přemýšlel, jak by mohl své zlatíčka získat opět zpět. V hlavě se mu zrodilo hned několik nápadů, avšak jeden z nich se mu zamlouval nejvíc. Proč? Věděl, že zrovna to udělá Lucy největší radost a uleví od dalších starostí.
Lucy odbočila do známé ulice, kde z auta právě vystupoval s úsměvem na tváři človíček, který jí dokáže rozradostnit celý její den. I přesto, co se stalo, se na její tváři na pár sekund objevil malý úsměv. V okamžik, kdy si Elizabeth všimla auta, ve kterém přijížděla její sestra, všechno položila na zem a rozeběhla se směrem k Lucy. Ta si rychle setřela zbývající slzy, nasadila falešný úsměv, aby neměla Elis starosti, vystoupila z auta a ve dřepu láskyplně otevřela svou náruč, do které během chvíle přiběhla Elizabeth.
V tu dobu, co se objímaly, pro Lucy neexistovalo nic jiného. Neexistoval žádný Justin a dokonce ani Pattie, která se na ně s úsměvem dívala. Plně si uvědomovala, že s Elis nebyla tak moc, jako dřív a přesně to se rozhodla změnit. Rozhodla se, že těchto pár dní straví jen spolu a nic jiného pro ně nebude existovat.
*pohled Lucy*
Z rádia se linul dokonalý hlas Johna Legenda, když jsem z trouby vyndavala Elizabethin oblíbený čokoládový dort. Mamka ho pekla vždy, když jsme odněkud přijeli. Myšlenkami jsem opět zabloudil k Justinovi. Zajímalo by mě, jak se má? Co dělá? Jak se cítí....
.?
*Flashback*
,,Justine!" Stihla jsem zakřičet, než jsem skončila na zemi. Pitomý brusle! Proč jsme zrovna na Štědrý den museli jít bruslit? Snažila jsem se zvednout, jenže mi to vždycky uklouzlo a já skončila úplně stejně.
,,Co tam děláš?" Přijel celý vysmátý Justin a natahovat ke mě ruku. S jeho pomocí jsem během chvíle opět stála na nohou. Když si ruce omotal kolem pasu, cítila jsem se bezpečněji.
,,No co? Nesměj se! Ta zem byla drzá, tak jsem na ní zaútočila." Přectírajíc naštvannost jsem si založila ruce na prsou a hlavu otočila doprava. Co bych asi tak mohla dělat na zemi?
,,Hej, noták, Zlato. Miluju tě." Prsty mi otočil hlavu na něj a udělal na mě psí oči. Pousmála jsem se, čímž se na jeho tváří také objevil úsměv. Palcem mi setřel roztátý led z tváře a hluboko se mi podíval do očí. Přesně jsem věděla, co bude následovat a to se mi o pár sekund i potvrdilo. Své rty přiložil na mé a začal s nimi pomalu hýbat. Oba jsme je měli zmrzlé, ale v tuto chvíli nám to nevadilo. V tom polibku bylo tolik lásky, vášně a touhy, že to ani nebylo možné.
,,Miluju tě. Navždy spolu?" Zašeptala jsem oproti jeho rtům, když jsem se odtáhla.
,,Navždy spolu." Přikývl, přitáhl si mě ještě blíž a spojil opět naše rty v jedny. *End of Flashback*
,,Lucy, proč tady není Jayjay?" Zatahala mě Elizabeth za mé tílko a stoupla si na špičky, aby viděla, co je na lince. Když její zrak padl na dort, v očích se jí objevily jiskřičky štěstí. I hned se mi vybavila další vzpomínka na rodiče, kterou jsem radši zahnala.
,,Má moc práce, zlato. A tak dlouho tady nebudeme. Za týden ti začíná škola miláčku. Pojď, půjdeme ven." Nemůžu jí říct pravdu. Justina miluje, nechci, aby se trápila.
Ze skřínky jsem vyndala dva talířky, nůž a vidličky a podala to Elis. Sama jsem vzala dort, dvě skleničky a šla taky ven. Než jsem si sedla za stůl, došla jsem ještě pro džus. Lis už byla celá od čokolády a házela Baddymu míček.
,,Lis, běž se umýt. Jsi celá špinavá." Samozřejmě to by nebyla ona, kdyby neprotestovala. Otočila na mě hlavu, vyplázla jazyk a se smíchem utíkala pryč. Falešně jsem zalapala po dechu a rozběhla se za ní. Během běhu, spadla na zem ale smála se dál. Baddy jí začal olizovat tvář, kterou měla od čokolády. To je pako.
,,Ty potvoro!" Zasmála jsem jsem, když jsem jí začala lechtat po celém těle. Obě jsme strašně lochtivé. Když jsem v periferním vidění zahlédla bazén, v hlavě se mi zrodil ještě lepší nápad. Opatrně jsem jí zvedla a v náručí s ní pomalu šla k bazénu. Je lehká, takže se nemusím bát, že se mi něco stane. Stoupla jsem si na kraj a Elizabeth hodila do vody. Ta holka se pořád jenom směje. Vsadila bych se, že se smála i pod vodou.
*Pohled Justina*
Jsou pryč jenom pár hodin a už mi chybí. Chybí mi Elizabeth, kterou jsem neviděl dva týdny i moje láska s pokladem. Chybí mi její polibky, doteky, hlazení, hlas, úsměv, oči. Chybí mi její jemné vlasy, se kterými si tak rád hraju. Chybí mi její narůstající bříško, kde nosím našeho malého šampióna.
Se zapadajícím sluncem jsem sáhl po mobilu, který jsem přejetím prstů odemkl. Naskytl se mi pohled na Lucy, jak kolem krku objímá Baddyho a v očích jí září štěstí, radost, láska a něha.
Jedním kliknutím jsem se dostal do zpráv a začal psát zprávu pro mou princeznu.
Pro: Lucy
Chci cítit tvou vůni. Chci cítit tvé prsty hrající si s mými vlasy. Chci cítit tvé objetí. Chci sázet polibky na tvé dokonalé bříško a šeptat ti ta dvě slovíčka, která ti budu říkat každý den, každou hodinu, každou minutu i každou sekundu. Chci ti to říkat, ale i dokazovat. Miluji tě.
Doufám, že jste všichni tři v pořádku. Dej Lis za mě pusu a prckovi řekni, že mu táta vzkazuje, aby nezlobil. Chybíte mi čím dál tím víc. Miluju vás. Posílám pusu.-Justin
Mezitím, co jsem byl ve sprše, mi přišla odpověď.
Od: Lucy
Neboj se. Jsme všichni v pořádku. Elizabeth spí u sebe v pokojíčku, Baddy u mých nohou a prcek je taky v pořádku. Zrovna jsem na tebe myslela. Nemůžu usnout, protože tě nemám vedle sebe. Nejsem ve tvému objetí a neslyším tvůj úžasný hlas. Chybíš nám. Náš syn dneska taky nedostal pusu.
Dej mi čas. To je jediný, o co tě prosím. Miluju tě. S láskou, Lucy.
Názory?
Jak to bude probíhat dál? A co má vůbec v plánu Justin?Zamrzelo mě, že v minulé části bylo oproti jindy málo votes. To opravdu píšu tak strašně?
Jinak moc děkuju těm, kteří si udělají tu práci a napíší komentář nebo dají vote.Budu ráda, když mi napíšete i krátký komentář, jen abych věděla, co si myslíte.
#Michelle
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?