END

603 38 5
                                    

" Připravená? " Zeptala se mě nervózně Pattie a upravila mi vlasy. Podívala jsem se na Sama, který seděl k křesle a hrál si s autíčkem. Ellie stála před zrcadlem a s úsměvem na tváři se prohlížela. Vypadala víc než šťastná. Zhluboka jsem se nadechla a přikývla. Pattie vzala Sama za ruku a vyšla ze dveří. Ellie za ní hned běžela s košíčkem v ruce. Otočila jsem se k zrcadlu a naposledy se na sebe podívala. Nemůžu uvěřit, že je to tady. Nebojím se toho, že by se něco pokazilo, ale jsem nervózní. Upravila jsem si bohatou bílou sukni a šla pomalu za Pattie.


" Jsi krásná. " Políbila mě na tvář Emily, když mi do ruky dávala kytici z bílých růží. Ve světle fialových šatech si stoupla přede mě a když se ozvaly první tóny, vykročila. Ryan si stoupl vedle mě a nabídl mi rámě, které jsem s jemným úsměvem přijala. Nikdy dříve jsem nebyla více nervózní než dnes. Emily si stoupla na své místo a vykročila Ellie. V těch rozkošných bílých šatech byla naprosto k sežrání. Se sladkým úsměvem, který rozdávala všem okolo, na zem házela lístky rudých růží. Jakmile si stoupla vedle Emily, vyšla jsem ze dveří. Všechny pohledy končily na mě a já myslela, že omdlím. Nikdy jsem nebyla ráda středem pozornosti. Jakmile jsem zachytila Justinův pohled v mé duši se rozprostřel klid. Se slzami v očích a úsměvem na tváři sledoval mé pomalé kroky, které vedli k němu. Vedle něho stál Sam v obleku a mával na mě. Usmála jsem se a lehce mu zamávala nazpátek. Ryan mě dovedl až k Justinovi, kde mě políbil na tvář a stoupl si k Emily.


" Vypadáš dokonale. " Zašeptal mi do ucha Justin a stiskl mi ruku. Vnímala jsem projev oddávajícího a když nastal čas, obrátili jsme se s Justinem na sebe.


" Slečno Hopkins, slibujete, že se zde přítomným Justinem Bieberem budete žít ve zdraví i v nemoci, v bohatství i v chudobě dokud vás smrt nerozdělí? "


" Ano. "


" Pane Biebere, slibujete, že se zde přítomnou Lucy Hopkins budete žít ve zdraví i v nemoci, v bohatství i v chudobě dokud vás smrt nerozdělí? "


" Ano. " Nezaváhal ani minutu a hned odpověděl. Usmála jsem se na něj a následně jsme si navzájem navlékli prsteny. Nečekali jsme na další slova a před zraky všech přistoupili k sobě. Justin mě objal kolem pasu a lehce avšak s láskou a něho mě políbil. Celou zahradou se ozval potlesk a úsměvy byly viditelné všude.


" Mamí! " Otočila jsem se za jemným hláskem a Sam mi vyskočil do náruče. " Vypadáš jako princezna. " Oznámil mi a prstem přejel přes kamínky na šatech. Zasmála jsem se a vtiskla mu pusu na tvář.


" Chceš něco říct? " Přistoupil k nám Justin a objal mě kolem pasu. Sam přikývl a čekal, co mu táta řekne. " Maminka nevypadá jako princezna. Ona je. " Mrknul na mě a postavil Sama na zem. Ten hned odběhl za Ellie, která se houpala na houpačce a něčemu se s Emily smála.


" Už se nemůžu dočkat, až ti večer rozepnu ty šaty. " Justin přimáčkl své tělo na mé a jemně mě zaklonil.




" Prosím o chvilku klidu. " Vstala jsem od stolu, a ve stanu bylo naprosté ticho. Všichni čekali na má slova a Justin na mě s očekáváním koukal. " Chtěla bych se s vámi podělit o jednu novinku. Pamatuji si první pohled na Justina, když držel v ruce našeho syna. Byl to neuvěřitelně krásný pohled a jsem ráda, že za pár měsíců tento pohled uvidím znova. " Všichni opět začali tleskat a já se s úsměvem na tváři otočila na Justina.


" Jsi těhotná? " Se slzami v očích vstal a očima přeskakoval z mých očí na mé břicho. Nemohl nic vidět, jelikož je to čerstvá zpráva. Přikývla jsem.


" Panebože. " Nestihla jsem udělat nic dalšího a ocitla jsem se v jeho medvědím obětí, v kterém se cítím tak dobře.


————————————————————————————————————————————————————-


Místností se ozval dětský brek a já se vyčerpaně zhroutila na "stůl" .


" Je to holčička. " Oznámil doktor a v mém pohledu se objevil Justin s malým tělíčkem zabaleným v růžové dečce. Opatrně mi ji položil na hruď a vtiskl mi polibek na čelo, později i na rty. Se slzami v očích jsem se dívala na to dokonalé stvoření. Ten maličký nos, rty, vše bylo dokonalé. Moje malá princezna. Dívala jsem se, jak zavírá oči a spokojeně oddechuje. Svou ručku omotala okolo mého prstu a v klidu spala dál.


" Ahoj Sophie. " S úsměvem jsem vyslovila jméno, které mě napadlo jako první. To jméno se k ní naprosto hodilo. Naše malá Sophie. Podívala jsem se na Justina, který s úsměvem na tváři přikývl a znovu mě políbil.



Každá dívka sní o svém princi. I já jsem o něm snila. A nakonec jsem ho našla. Neříkám, že v našem vztahu nebudou hádky a spory, ale jsme připraveni se s nimi poprat a překonat všechny nástrahy života.



Tohle je konec story. Abych pravdu řekla, dlouho jsem uvažovala, jestli mám pokračovat nebo ne. Když jsem psala tuhle část, brečela jsem. Nebudu se vymlouvat, že nemám čas nebo podobně. Prostě vím, že ubývá aktivita dál už by mě to nebavilo. Máte právo říkat, jak jsem ubohá, že končím kvůli aktivitě, ale je to moje věc.


Kdybyste chtěli číst moje story, budu pokračovat se story Forever Together, kterou najdete na mém profilu.


Chtěla bych poděkovat těm, kteří story četli, komentovali a projevovali zájem o ni. Vážím si toho. DĚKUJU.

Ps : Byla bych ráda za komentář, jak jste spokojený s koncem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 31, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat