To je práce dát vote a koment co? NO8. Jinak děkuju že to aspoň někdo čte, ale mohli by jste dat vote.
Nechtěla jsem ji dávat už teď, ale tak tady je. Teru přemluvila jsi mě. Upozornění!!!!
Je to nic moc
*pohled Lucy*
Nevěděla jsem, co odpovědět. Ano miluju ho, ale není to brzy? Co když se něco stane? Co když mě třeba podvede? Tyhle myšlenky jsem rychle zahnala. Justin si přede mne kleknul na koleno a z kapsy vytáhl krabičku.
,,Zlato, jsi to nejlepší, co mě v životě potkalo. Nedokážu si představit, co bych bez tebe dělal. Jsi moje láska, moje záchrana, můj život. Vždycky mě dokážeš rozveselit, uklidnit, poradit, pomoct... Mým lékem na všechny starosti je tvůj úsměv. Tvůj smích mi vždycky zvedne náladu. Když se dívám do tvých očí, topím se v nich. Se vším ti pomůžu. Těším se až budeme spolu sedět v našem domě na sedačce a po domě nám bude běhat naše láska, naše dítě. Vím, že je to na rychlo, ale chci mít jistotu, že mě nikdy neopustíš.
Miluji tě. Lucy Hopkins, udeláš tohohle sexy muže nejšťastnějším na světě a staneš se mojí ženou?"
Po tvářích mi stékaly slzy. Ano je to strašný narcis, ale co?! Aspoň je sranda. Byla jsem neuvěřitelně šťastná.
,,Ano." Usmála jsem se na něj a vrhla se mu kolem krku. Vím, že je to brzy ale já to tak chci. Juss se mi přisál na rty. Jemně mě kousl do spodního rtu, čímž si žádal vstup. Povolila jsem a mezi námi začala válka. Byl to ale jiný polibek, než ostatní. Byla v něm naše láska, porozumění, ale taky obava, jestli nám to vyjde. Když jsme se od sebe odtáhli, Justin mi na prst navlékl prstýnek. Byl nádherný a s diamantem. Objala jsem ho a on mě vyzvedl do výšky, zatočil se se mnou a potom mě políbil.
,,Jsi blázen." Řekla jsem, když mě postavil a
zasmála se.
,,Ano jsem. Ale do tebe Shawty." políbil mě jemně na rty.
,,Nepůjdeme se podívat do našeho nového domu?" Jen jsem se otočila a koukla na tu nádheru. Ruku v ruce jsme s úsměvem na tváři vyšli k baráku.
Když jsme došli dovnitř, nemohla jsem uvěřit svým očím. Je to tu dokonalé. Béžové stěny, tmavá podlaha a do toho sladěný nábytek. Vstoupily jsme do obýváku a tam to bylo ještě hezčí. Bílá pohovka, vínové stěny, tmavá podlaha, nábytek krásně padnoucí. Když jsem se otočila a podívala se na zeď za pohovkou, musela jsem si zakrýt pusu. Do očí se mi nahrnuly slzy.
,,Je to dokonalý. Děkuju." Obejmula jsem ho a jen nasávala jeho dokonalou vůni. Na té zdi byli naše fotky z Hawae. Na jedné je Juss a Elis u moře, na další já a Justin na horské dráze a na další jsme všichni společně. Tahle fotka se mi líbí ze všech nejvíc. Jdeme po pláži, držíme se za ruce a pozorujeme západ slunce. Byli to krásné časy plné lásky, radosti, smíchu. A hlavně, jsem byla šťastná. Nic mě netrápilo. Nevěděla jsem že mám leukemii.
Justin mě chytil za ruku a někam mě vedl. Dorazily jsme na zahradu, kde bylo až podezřelé ticho. Jelikož byla tma, nic jsem neviděla. Najednou se rozsvítily světýlka a já je všechny viděla. Stáli tam všichni, které mám moc ráda. Byla tam Emily, Kyle, Elis i Ryan. Rozběhla jsem se k nim a všechny je objala a poděkovala jim za všechno.
,,Dobrou noc, princezno. Krásně se vyspi v novém domově." Dali jsme s Justinem společně Elis pusu a odešli. Emily s Kylem tady zůstaly na noc. Elizabeth se těší, že tady budeme bydlet s Justinem společně. Jsem za to ráda.
,,Nepůjdeme si už taky lehnout?" Leknutím jsem naskočila. Juss měl ruce na mém břiše a líbal mě na krku. Jen jsem přikývla a pomalu jsme šli.
Když jsem zavřela dveře od naší ložnice, Justin mě opřel o dveře a začal mě všude líbat. Postupně se dostával až ke krku a já jsem si pohrávala s jeho vlasy.
,,Jsi tak nádherná."
Pomalu mě položil na postel a lehl si nade mě. Jednou rukou se podpíral, aby mě nezalehnul a druhou putoval od boků dolů. Jedním tahem mi svlékl kalhoty a ty se rázem ocitly na druhý straně pokoje. Přetočila jsem nás a obkročmo si sedla na Jusse. Naše trika už ležely někde na zemi a já jsem mu stahovala kalhoty. Sehla jsem se a jazykem jsem putovala až k boxerkám. Zubama jsem je stáhla dolů a jeho chloubu si vzala do rukou. Párkrát jsem udělala ten známý pohyb nahoru a dolů a pak si ho vzala do pusu. Místností se ozývaly Justinovy steny a po chvíli se mi udělal do pusy. Zase nás převalil a začal mě líbat na krku. Z příjemného líbání se stalo jemné okusovaní. Rukou pořád putoval níž a níž až do mě zasunul nejdřív jeden, a pak i dva prsty. Nečekala jsem to, a tak jsem se prohla v zádech. Už jsem se blížila k vrcholu a to zapojil i jazyk. Když jsem se udělala políbil mě na nos a opatrně do mě vnikl. Zacházel se mnou jako s lístkem růže. Nohy jsem si obmotala kolem jeho pasu, aby měl lepší přístup a on začal víc přirážet.
,,Justine!" Místnost pohlcovali naše steny, které jsme tlumily líbáním. Oba jsme se udělali a Juss si lehl vedle mě. Přetáhla jsem přes nás deku a lehla si mu na hruď.
,,Byla jsi úžasná. Miluju tě."
,,Taky tě miluju."
Dal mi pusu na čelo a přitáhl si mě k sobě blíž. Po chvíli jsme oba usnuly.
Já vám to říkala. Nezabijte mě prosím. Nerada píšu erotický části a pak to dopadá takhle. Omlouvám se. Já vím že je to strašný.
Co kdyby jsme zvýšily počet do další části? Pořád platí min. 10 reads ale 5 votes. Uvidím jestli to zvládnete.
#Michelle
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?