Část pro @DeniLandkammer ;) užij si část
Tuhle část jsem psala třikrát a pořád s ní nejsem spokojená, ale víc už nevymyslím. Omlouvám se
,,Justine? Co tu děláš?" Nevěřícně jsem na něj koukala, když zavíral dveře od pokoje. Opatrně jsem spícího Sama položila do postýlky vedle mě a podívala se na Justina, který šel pomalu k němu.
,,Přišel jsem si vás vyzvednout. Jedeme domů." Jeho šťastný úsměv, který měl na tváři, když se naklonil nad postýlku, se nedal přehlédnout. Celou dobu, kdy mluvil, se na mě ani jednou nepodíval.
,,Ahoj broučku. Táta je tady." Hrál si se Samovo ručkou a v druhé držel obrovský puget růží. Do teď jsem si ho nevšimla, jelikož jsem byla zabraná do jeho spokojenosti.
,,Teď v 7 hodin ráno? A mě nepozdravíš?" Usmála jsem se a čekala, co udělá. Růže mi položil na nohy a svůj obličej přesunul k mému. Cítila jsem jeho omamnou vůni, kterou tak zbožňuju.
,,Chyběli jste mi a už vás chci mít doma." Po této větě do obou rukou chytl mé a tváře a své rty jemně položil na mé. Po chvíli, kdy je měl jen lehce položené, s nimi začal pomalu, ale s jistotou hýbat a já jsem si připadala, jako bych utekla z tohoto světa. Jako kdybych byla úplně někde jindy, kde jsme byli jen my dva. Chvíle, jako tyto jsou pro mě vzácné. Miluju ten pocit, být v jeho objetí. Být v jeho blízkosti je něco tak úžasného.
,,Miluju tě, Lucy." Vyslovil, když se odtáhl a následně mi ještě věnoval letmý polibek na čelo. Rty jsem jeho směrem naznačila "Já tebe taky" a usmála se, když na mě mrknul.
,,Lucy! Vítej doma zlatíčko. Jak se cítíš? Této Lucy!" Slyšela jsem z každé strany něco jiného, když jsem vešel do domu a v závěsu za mnou Justin s malým Samem v sedačce. Každého jsem pozdravila, Pattie si hned pochovala Sama, Ellie, Jazzy a Jaxon mě objímali a nechtěli pustit a každý byl spokojený.
Každý byl šťastný, Lucy a Justin spokojení mladí rodiče, pro které je tohle nová zkušenost a každý pohyb jejich syna zajímavý. Ovšem toto klidné rodinné setkání se během chvíle otočilo na nepříjemné. Když Lucy spatřila na stole dopis pro ní, který měl v levém rohu jméno odesílatele "Jason McCann", její nálada se změnila.
Chtěla jsem poděkovat holkám, které napsaly u minulé části komentáře, ale i těm, kteří dali votes. Potěšily jstě mě.
Budu opět ráda za názory a případně i nějaké nápady.
Co bude v tom dopise?
Proč se Jason ozval?
Stalo se něco?
A vůbec... Jak to bude dál?
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?