13.

1.7K 50 4
                                    

Za to, že mám 212 reads tak tady máte další část. Sice mě mrzí ty votes, ale co se dá dělat.

Příjemné čtení :)

*Pohled Lucy*

,,Miláčku vstávej. Budeme přistávat. Dovolená začíná."

Probral mě hlas, který patří osobě, kterou miluju.

Když letadlo přistálo, vystoupili jsme a jeli do hotelu. Bylo to překrásný. Měli jsme apartmán, kde byly dvě ložnice, obývák a veliká koupelna i s výřivkou. Výhled jsme měli přímo na moře a šel vidět východ a západ slunce. Bylo to tak romantický. U mě a Jusse v ložnici byla manželská postel, na které byly poházeny lístky z růží.

*po 14 dnech*

Dovolená byla super! Každý den jsme byli na pláži, blbli jsme v moři a pořád se smáli. El si ho dost oblíbila. A já a Juss? Připadám si jak v pohádce. Všechno je skvělý. Na Hawaii jsme spolu byli na večeři, bavili se o nás dvou a prostě pohádka.

,,Víš Lucy, zdál se mi takový sen. Byli jsme spolu už 2 roky a ty jsi mi řekla že se mnou čekáš dítě. Připadal jsem si jak v ráji. Vím že je to brzy ale bylo by to krásný. S tebou si umím představit zbytek života."

Tu noc jsme se spolu poprvé vyspali. Bylo to něco dokonalého. Byl tak něžný, pozorný.... No to ani nejde popsat.

Je čtvrtek večer a mě už od pondělí není dobře. Mám horečky, zvracím, bolí mě hlava a jsem pořád strašně unavená. Justin je tady furt. Nevadí mi to, naopak jsem ráda. Vždycky mi udělá čaj nebo něco k jídlu a pak jde s Elizabeth ven, abych měla klid. Zítra ráno si radši zajdu k doktorovi. Ještě chvíli jsem vzpomínala na chvíle strávené na Hawaii a pak jsem zase usnula.

Ráno jsem se probudila na vůni palačinek. Vzala jsem si na sebe Justinovu mikinu a šla dolů. 

,,Dobré ráno kuchtíku." Objala jsem Justina kolem pasu a dala mu pusu.

,,Dobré, krásko. Jak ti je?"

,,No, nic moc. Radši si zajdu k doktorovi. Půjdeš se mnou?"

Nechtěla jsem tam jít sama.

,,Jasně. Elizabeth je u Emily a Kyla."

Usmál se na mě a dal mi pusu do vlasů. Šla jsem se vysprchovat, nalíčit, učesat a nakonec obléknout. Na sobě jsem měl černý legíny a bílý tílko.

*V nemocnici*

Byla jsem dost nervózní. Doktoři mi dělali spoustu vyšetření a ani jeden se moc netvářili. Doktor mě asi po půl hodině zavolal k němu do ordinace a Juss šel se mnou.

,,Posaďte se prosím. Slečno Hopkins, mám pro vás špatnou zprávu."

Začínala jsem se opravdu bát. Justin mi stiskl pevněji ruku a doktor pokračoval.

,,Máte leukémii. Budeme čekat než se najde vhodný dárce kostní dřeně, ale pokud se nenajde máte tak maximálně půl roku. Je mi to líto."

To ne. To nemůže být pravda. Proč, když jsem teď konečně šťastná se to musí pokazit? Proč? Pořád se mi v hlavě opakovaly doktorova slova "Máte leukémii. Máte leukémii...."

V tu chvíli se mi zhroutil celý svět. Co bude a Elizabeth? Mužů tady nechat Justina? Po tvářích se mi začaly kutálet slzy a nešly zastavit.

Názor? Budu ráda, když ho připíšete do komentů a dáte votes ;)

Do další části zase 5 reads a 3 votes.

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat