Dneska tady máte další. Slíbila jsem vám to ;)
Je taková nic moc ale nevím jak budu stíhat příští týden, protože píšeme pisemky tak ať aspoň něco máte.
Hezké čtení ;)
*pohled Lucy*
,,Miláčku, vstávej." Tyhle slova mě probouzejí už 5 měsíců. 5 měsíců uběhly od doby, co jsem našla svého pana Božského a měsíc, co spolu všechno bydlíme. Ale nejsme sami, kdo se rozhodli bydlet spolu. Emily a Kyla si koupili taky barák a společně s malou Rose tam bydlí. Rose je Emilyna sestra. Asi si říkáte, proč ji vychovává Emily. Jejich matka zemřela po porodu Rose a její otec je opustil hned co se dozvěděl, že je těhotná. Je z nich teď taky taková malá rodina.
Já už jsem skoro vyléčená. Doktor řekl že ještě jedna poslední "dávka" (nemůžu si vzpomenout jak se tomu říká :D) a budu vyléčená. Jsem ráda, že se to zjistilo hned na začátku. Cody už odjel, ale řekl že se ještě uvidíme.
Dneska je úterý a já jedu k doktorce na prohlídku. Elis a Justin jsou u Emily a Kyla, takže jedu sama. Ještě než jsem vyjela jsem si dala rychlou sprchu, namaloval se, učesala a na sebe si hodila legíny a béžový svetr. Po cestě jsem si zpívala písničky a pořád se usmívala. Dneska mám dobrou náladu. Když jsem dojela před nemocnici ještě jsem napsala Jussovi, že jsem na místě a mohlo se jít. Zamkla jsem auto a vkročila dovnitř. Doktorka mi udělala různý vyšetření a řekla abych šla čekat ven.
,,Tak slečno Hopkins, mám pro vás dvě zprávy." Panebože, doufám že dobré. ,,První je, že jste vyléčená a jen poslední kostní dřeň vám dáme pro to, aby jsme měli stoprocentní jistotu." Doktorka se na mě mile usmála a koukla se do papírů.
,,Doufám že ta druhá bude taky dobrá, paní doktorko."
,,A ta druhá zpráva je že.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(Baví mě vás napínat :p budu to dělat častěji)
Jste těhotná, jste ve třetím týdnu těhotenství."
Panebože, já a těhotná? Vždyť mám Elizabeth.
Z ordinace jsem vystřelila jak kdyby hořelo. Nechtěla jsem jet domů, tak jsem jela na místo, kam jsem jezdila vždy, když mi bylo nejhůř. Nejvíc času jsem tam strávila po smrti rodičů.
Po půl hodině jsem byla na místě. Miluju to tady. Je tu krásný výhled na L.A.
V mé hlavě se mi hodily samé otázky.
Nechám si to? Jak to zvládnu? Co na to řekne Justin? Jak zareaguje Elis?
Po hodině a půl jsem se rozhodla. Nechám si to. Ikdybych to dítě měla vychovávat sama. Zvládnu to. Nebo se o to spíš pokusím.
Když jsem dojela domů, svítilo se v obýváku a u Elis v pokojíčku. Potichu jsem vešla dovnitř a slyšela jsem Justinovo hlas, který vycházel od Elis z pokojíčku. Potichu jsem šla k nim a chvíli jsem poslouchala. Juss četl pohádku a Elis už spala. Jestli se takhle bude starat i o naše dítě, tak už se vůbec nebojím.
Z přemýšlení mě až vytrhl Justin, který vycházel z pokojíčku.
,,Ahoj krásko, chyběla jsi mi. Jak si dopadla?" Krásně se na mě usmál, no mě do smíchu moc nebylo. V obýváku jsem si sedla na sedačku a po chvíli přiběhl i Justin.
,,Všechno v pořádku. Říkali že už jsem zdravá." Snažila jsem se usmát, ale vznikl jen falešný úsměv. Justin mě chytl za bradu a donutil mě se na něj podívat.
,,Shawty, copak se děje?"
,,Justine, musím ti něco říct. Je pravda že jsem vyléčená, ale je tu ještě něco." povzbudivě se na mě usmál a chytl mě za ruku.
,,Jsem těhotná."
Tak co? Jak zareaguje Justin? Dopadne všechno dobře? 10 reads a 4 votes a máte tu další. Budu ráda za koment :)
#Michelle
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?