Část pro @youngerdevil
Užijte si část ;)
*pohled Lucy*
Za nedlouho máme spolu s Justinem dvouleté výročí našeho vztahu, a my jsme ještě stále odděleni. Je to už skoro týden, co jsem odjela. Uvědomuji si, že mě malém podvedl, ale každým dnem mi chybí čím dál tím víc. Myslela jsem si, že budu spíš smutná z toho, co se stalo, ale jsem spíše smutná z toho, že ho nemám u sebe. Že neslyším jeho sametový hlas, necítím jeho neodolatelnou vůni, že nevidím jeho karamelové oči, ve kterých se každým pohledem ztrácím, že necítím jeho polibky ani doteky a že nemůžu usínat v jeho náručí a tak se i probouzet.
První dny jsem se vždy po probuzení otočila na druhou stranu s cílem pohlédnout na spícího Justin. Každou minutou jsem se dívala na mobil, abych se ujistila, jestli nepsal nebo nevolal.
V minulosti jsem si vždy myslela, že dokonalý muž je jen v milostných románech. Od doby, co znám Justina, se můj názor změnil. Každý má své chyby. Je pravda, že nikdo není dokonalý, i když nám to tak občas připadá. Pro mě ale Justin dokonalý je. Dokáže mi dát vše, co potřebuji.
V průběhu přemýšlení jsem si oblékla růžové legíny a proužkované, bílo-růžové tílko. Vlasy jsem si svázala do culíku, na komodě jsem vzala Baddyho vodítko a mohlo se jít. Elizabeth chtěla jet už teď před obědem domů, ale Justin je ještě určitě v práci, takže bysme tam byly brzo. Pojedeme, až vyvenčíme Baddyho.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,,Ellie, bež si zatím odnést věci do pokojíčku. " Usmála jsem se a šla pomalu do kuchyně. Cestou mi ruka samovolně sklouzla na bříško a na tváři se mi objevil úsměv. Už teď toho človíčka miluju. Do sklenice jsem si nalila vodu a začala pít.
,,Justine!!!! Chyběl si mi." Slyšela jsem hlas Elis a následně i Justinův smích. Stála jsem mezi francouzskými dveřmi, které vedou do obýváku a sledovala ty dva. Bylo úžasné vidět, jak Ellie vypráví všechny zážitky s takovou radostí a štěstím v očích. Justin na okamžik přemístil svůj pohled na mě a poté něco pošeptal Ellie do ucha. Ta se taky koukla na mě, dala Justinovi na tvář pusu a odběhla na zahradu.
,,Vrátila ses." Šeptl, když si stoupl, ale pořád zůstal stát na místě. Jemně jsem přikývla.
,,Slíbila jsem to. A navíc si nám už chyběl." Usmála jsem se na své bříško a poté zrak opět vrátila na něj. To už ale stál přede mnou. Jednou rukou mě držel za pas těsně u něj a druhou mě hladil po tváři. Ruce jsem si omotala kolem jeho krku a upřeně hleděla do očí, které mi tak moc chyběly. Justinova hlava se začala přibližovat k mé, až nakonec spojil naše rty v jedny a nechal tak vyjít najevo všechny pocity. V polibku byl smutek, ale i štěstí. Samota, něha, ale nejvíc láska. Ta přebila všechno ostatní. Naše rty do sebe tak dokonale pasují, že si občas připadám jako polovina obrázku a ta druhá polovina je právě Justin. Neuvěřitelné. Jazyky se nám proplétaly mezi sebou a bojovaly o převahu. Když nám došel vzduch odtáhli jsme se od sebe a Justin se sklonil. Políbil mě na bříško a jemně po něm přejížděl dlaněmi.
,,Taky jste mi chyběli. Pojď za mnou. Něco pro tebe mám. Měl to být dárek k výročí, ale chci ti to dát už teď. Jsem moc rád, že ses vrátila, miláčku. " Za ruku mě vedl po schodech, až zastavil před dveřmi, které byly vedle naší ložnice. Nechápala jsem, co tady děláme až do doby, kdy Justin otevřel ty dveře a postrčil mě dovnitř. V úžasu jsem přestala snad i dýchat a jen se rozhlížela kolem sebe. Vše bylo tak krásné. Po tvářích mi stékaly slzy štěstí a na bokách jsem pocítila mohutné dlaně patřící Justinovi.
,,Líbí?" Zachraptěl u mého ucha a já němě přikývla. Vešla jsem do béžového pokoje, ve kterém byl modro-bílý nábytek. Uprostřed stála postýlka s modrou dečkou. U stěn byly skříně, ve kterých bylo dětské oblečení, hračky, plenky a vše, co miminko potřebuje. Bylo to tak dokonalé.
,,Je to opravdu krásné, Justine. Děkuju." Otočila jsem se a pevně ho objala okolo krku.
,,Miluju tě, zlato." Zašeptal Justin a nepřestával mě hladit po zádech.
,,Já tebe taky. " Políbila jsem ho na tvář a usmála se.
Teď můžu říct, že jsem spokojená. Mám u sebe vše, co miluju. Justina, Ellie a náš malý poklad.
Názory? Chci vědět vše, co si myslíte. Budu ráda za votes a comments.
Upadá aktivita, což mě strašně mrzí. Jestli se vám něco nelíbí, tak mi to napište a já se to pokusím změnit. Vždy bývalo víc jak 15 votes a teď sotva 11.
#Michelle
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?