Úvod

2.8K 94 1
                                    

Když mě ráno probudil budík, myslela jsem že ho vyhodím oknem. Asi po deseti minutách jsem se přemluvila a vstala jsem. Šla jsem do koupelny a dala si rychlou sprchu. Ta mě vždycky ráno probere. Pak jsem si vyčistila zuby. Na obličej jsem si dala trochu make upu a řasenku. Vlasy jsem si žehličkou navlnila a mohla se jít obléknout. Asi po čtvrt hodině jsem byla spokojená. Na sobě jsem měla modrý rifle a bílý tílko. Jelikož je polovina září, je ještě celkem teplo. Šla jsem dolů udělat El snídani a svačinu do školy. V klidu jsem se nasnídala a šla jí vzbudit. ,,Miláčku. El vstávej. Musíme jít do školy. Za 15 minut ať jsi dole. Máš na stole snídani."


Když jsem odcházela z jejího pokoje, ještě ležela.


,,Dobré ráno Lucy." přiběhla ke mě a dala mi pusu. Sedla si ke stolu a s chutí se pustila do jídla.


,,Dobré zlato. Najez se a pojedeme." Ještě jsem měla chvíli čas, tak jsem šla ke mě do pokoje. Přihlásila jsem se na facebook. Nic novýho. Vypla jsem notebook a seběhla jsem dolů a Elizabeth už dojídala. Uklidila jsem misku a do termosky si nalila kafe.


,,Tak můžeme?" zeptala jsem se El, když si obouvala boty. Já jsem si vzala moje oblíbené černé Vansky a přes rameno si hodila kabelku s učením.


,,Jo, můžeme." usmála se a šly jsme k autu. Vždycky mám radost, když je šťastná a směje se. Je to můj andílek. Bez ní bych už skončila v nějaký psychiatrický léčebně. Ale kvůli El se musím držet.


Zaply jsme radio a zrovna hrály naší oblíbenou písničku. Se zpíváním jsme vyjely vstříc dalšímu dlouhému dni ve škole.

 

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat