Rozhodla jsem se že budu pokračovat, akorát mě mrzí ty votes.
*pohled Lucy*
Ráno jsem udělala snídani a šla si sednout k televizi. Justin ještě spí a Elizabeth je u Emily. Nevadí mi to, hlavně ať je šťastná.
V televizi běžel nějaký film ani nevím co to bylo. Pořád jsem se musela dívat po pokoji, jestli se mi to nezdá.
Skoro jsem usínala, když někdo zazvonil.
,,Už jdu!" Běžela jsem ke dveřím a rychle je otevřela. Přede mnou stál nějaký kluk. Blonďaté vlasy, zelené oči, vysportovaná postava a dokonalý úsměv. Sakra co to melu!
,,Ahoj, ty jsi Lucy, že? Podal mi ruku a já ji přijala.
,,Ano, jsem. A ty jsi?"
,,Ehm jo promiň. Jsem Cody Simpson. Chtěl bych ti darovat kostní dřeň."
Sakra úplně jsem na to zapomněla.
,,Ježiš, Cody. Ráda tě poznávám." skočila jsem mu kolem krku, chvíli zůstal stát, ale pak mě taky objal.
,,Pojď dál."
Posadili jsme se do kuchyně ke stolu a povídali si. Je strašně fajn. Má malýho bráchu Zaca. Domluvili jsme se že ještě dneska půjdeme k doktorovi na testy.
Slyšela jsem kroky po schodech a hned jsem měla na tváři ještě větší úsměv. Kdyby mě někdy viděl, neřekl by, že se trápím a mám leukemii.
Spíš by si myslel, že jsem si něco dala.
,,Miláčku, mám hlad." Ani nedošel do kuchyně a už kňučel.
,,Zlato, tohle je Cody Simpson. Říkala jsem ti o něm, že mi chce darovat kostní dřeň. Cody, tohle je můj snoubenec Justin."
Jak skvělí pocit říkat o něm, že je to můj snoubenec. Potřásli si rukou a hned šel ke mě.
,,Dobré ráno princezno. V noci si byla skvělá. Miluju tě." zašeptal mi do ucha a dal mi pusu na tvář.
,,Jdu ti udělat snídani. Cody daš si taky?"
,,Díky, rád." Usmál se na mě a začal se bavit s Justinem.
Udělala jsem lívance a kafe. Odnesla jsem to na stůl a kluci to hned snědli.
,,Justine, pojedeme s Codym k doktorovi na testy. Pojedeš s náma?"
,,Si piš, že pojedu. S ním tě nenechám samotnou. Já být holka, tak do něj jdu." poslední větu řekl takovým hlasem, že jsme všichni brečeli smíchy. Proč já si budu brát takový pako?
*v nemocnici*
,,Takže, pane Simpsone, vy teď půjdete se mnou a vy si počkejte tady." doktor se na nás mile usmál a i s Codym odešel.
,,Shawty, ten kluk mi nesedí."
,,Justine, co se děje? Jen mi chce darovat dřeň a pak už ho v životě neuvidíme." co mu proběhlo přes nos? Celý den je v pohodě, s Codym se baví a teď mu nesedí?
,,Přijde mi falešnej. Dám si na něj pozor."
,,Prosím tě, uklidni se. To nechceš abych byla zdravá?" co mu je?
,,Chci, jen říkám, že mi nesedí."
,,Zlato promiň. Nechci se hádat. Jen mám strach."
,,Já vím, já taky. Miluju tě." přitáhl si mě k době a jen seděli na chodbě a objímali se.
Po půl hodině přišel Cody, že všechny testy dopadli dobře a my byli štastní.
Dorazili jsme domů, já šla udělat večeři a Juss s Codym koukat na hokej.
Taková o ničem a krátká. Omlouvám se. Do další část zase minimálně 10 reads a 3 votes. Koment potěší.
#Michelle
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?