7.

2.1K 69 5
                                    

*pohled Justina*

Ráno jsem vstal a hned se šel najíst. Měl jsem hlad jako nikdy jindy. Těšil jsem se na Lucy. Jsem zvědavý, co vymyslela. Když mi volala a řekla, že půjdeme s její ségrou na koně, byl jsem nadšený. Poznám rovnou i její ségro a malý děti miluju.

Šel jsem se obléknout a pomalu jsem vyjel.

Když jsem dojel k jejímu baráku, zrovna zamykala dveře. Divný, jejich rodiče asi někam šli.

,,Ahoj. Justine tohle je Elizabeth, moje sestřička. El, tohle je Justin." Když nás představila, sladce se usmála. Elis byla stejně hezká jako ona. Nastoupily jsme do auta a vyjeli jsme.

*pohled Lucy*

Byli jsme už skoro tam.

,,Elizabeth, dneska pujdeš jezdit sama. Ano?" Chtěla jsem být s Justinem chvíli sama.

,,Ale já myslela, že si dáme závody..." Smutně se na mě koukla a já si musela něco vymyslet.

,,Eli, já s Justinem musím něco probrat kvůli škole. Příště, slibuju."

El nasedla na koně a odjela.

*pohled Justina*

,,Do kdy musíte být doma?" Měl jsem vymyšlený plán a potřeboval jsem to vědět.

,,Do kdy chceme." Kouknul jsem se na Lucy a připadala mi smutná.

,,Lucy co se děje?" ani se na mě nekoukla. Pořád měla skloněnou hlavu a koukala na zem.

*pohled Lucy*

,,Víš Justine, rodiče před rokem zemřeli při autonehodě. A protože je mi 19, tak jsem si vzala Elizabeth do opatrovnictví." Nemohla jsem se na něj kouknout. Ani nevím, proč jsem mu to řekla. Z očí mi ukáplo pár neposedných slz. Hned jsem si je setřela.

,,Promiň, neměla jsem to říkat. Tebe to stejně nezajímá." Pořád jsem měla skloněnou hlavu. Zvedla jsem a chtěla odejít, ale někdo mě chytl za ruku.

,,Lucy, počkej. Nezapomeň prosím, že mě můžeš říct všechno. Když jsem tě poprvé viděl ve třídě, hned jsem si tě všiml. Byla jsi úplně duchem nepřítomná a tak zamyšlená. Zamiloval jsem se do tebe a chci ti se vším pomoct. Už jen za ty dvě hodiny, co jsme teď tady spolu jsem poznal, že jsi úžasný člověk." Koukala jsem na něj s otevřenou pusou. Já že se mu líbim? To je snad sen.

,,Víš Justine, nemůžu uvěřit tomu, co jsi řekl. Taky jsem se do tebe zamilovala." Usmála jsem se a on se začal ke mě přibližovat. Lehce mě políbil a kouknul se na mě.

,,To je snad sen"

,,Hej Justine, nečti mi myšlenky!" Oba jsem se začaly smát.

Jen jsme tak pozorovali louku, na který jezdila Ela a povídali si.

,,Nepojedeme už? Začínám mít hlad." Začínalo mi kručet v břiše.

,,Jak si přejete slečno." usmála jsem se na něj a dala mu pusu.

,,Jdu pro Elizabeth." udělala jsem krok a hned mě Juss chytil za ruku.

,,Jdu s tebou, jestli to nevadí." Mrkl na mě a sladce se na mě usmál. Ten jeho nádherný úsměv mě jednou zabije.

Ruku v ruce jsme vyšli po louce za El.

Když je ten Mikuláš, tak jsem vám chtěla udělat radost. Tak snad se povedlo :)

doufám že se vám líbi a budu ráda za votes a koment. Díky.

Love you all

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat