28.

1.2K 20 1
                                    

*Pohled Lucy*

Vzbudila jsem se kolem půl devátý a Elis i Justin pořád spali. Rose ani jednou za noc nezaplakala. V celém domě bylo tak uklidňující ticho, že se mi ani nechtělo vstávat. Ležela jsem hlavou opřená o Justinovu nahou hruď a poslouchala, jak mu bije srdce. Vzpomínala jsem na všechny naše zážitky, na naše první rande u koní, kde mi řekl, že se do mne zamiloval. Na to, jak nám koupil barák, jak mě požádal o ruku.... Nad všema zážitkama jsem se usmála a koukla se mu do obličeje. Spokojeně oddechoval a i přes to, že spal, se usmíval jak sluníčko. Rozhodla jsem se, že budu vstávat a půjdu s Rose za Elis. Na nahou hruď jsem Justinovi dala pusu a zvedla se z postele. Přešla jsem k postýlce a na tváří měla pořád úsměv. Rose se na mě dívala a taky se usmívala. Zní to divně, když řeknu, že se na mě usmívá pár měsíční dítě, ale opravdu to tak je. Vzala jsem si ji do náruče a šla ji přebalit.

,,Dobré ráno Rosee." usmála jsme se na ní a ona jen něco zažvatlala. Musela jsem se tomu zasmát, protože to znělo vtipně. Přebalila jsem jí a šla za Elis. Chvíli jsme si hrály a pak přijela Emily pro Rose.

,,Ahoj. Jak jste to tady zvládly?" zasmála se a skočila mi okolo krku.

,,Dobře. Jsme přece šikovný holky. A co vy?" Přesně jsem věděla, co se včera událo. Odtáhla se a odkašlala si. Natáhla přede mě levou ruku, na který se jí třpytil zásnubní prstýnek. Hrdě se usmála a do očí se ji hrnuly slzy.

,,To je úžasný. Gratuluju vám. A ten prstýnek....je nádherný." Teď jsem jí objala já a předala jí Rose, které jsem dala pusu na čelíčko.

,,Tak pa. Doufám, že nám ji zase někdy svěříš." Mrkla jsem a ona se usmála.

,,Samozřejmě. Pa."

Zavřela jsem dveře a šla zase za Elis. Hrála jsem si s ní a pořád si o něčem povídaly.

,,Mám hlad." Řekla Elis po tom, co jí zakručelo v břiše. Odula si spodní ret a koukla se na mě psíma očima. Zasmála jsem se jí a postavila se.

,,Tak já jdu vzbudit Justina a ty se jdi převlíknout." Pomalu jsem otevřela dveře a zase je co nejtišeji zavřela. Spal na zádech a byl strašně roztomilý. Potichu jsem si k němu lehla a začala ho hladit po tváři a pak i na břišních svalech. Něco zamumlal a pak otevřel oči. Ihned, jak mě uviděl, se mu na tváři objevil jeho kouzelný a zářivý úsměv.

,,Dobré poledne, ospalče." Zasmála jsem se a pozorovala, jak zůstal šokovaně koukat. Nahnul se ke mě, dal mi pusu a pak si mě vzal do medvědího objetí.

,,To už je poledne? Proč si mě nevzbudila?"

,,Byl si roztomilý, když si spal, tak jsem tě nechtěla budit. A navíc jsem byla s Elis." Usmála jsem se a dala mu další pusu na hruď.

,,Zlato zapomněl jsem ti říct, že dneska přijdou na večeři  rodiče." Tak teď jsem zůstala šokována já! Rodiče?! Dneska?! To si dělá srandu? Jak mi to mohl zapomenout říct? Já ho uškrtim!!!

Vyskočila jsem z postele a hodila po justinovi polštář.

,,Co mám uvařit? Vždyť nic nestihnu!" Začala jsem panikařit. Seznámíme se až teď, protože před tím byli 4 měsíce po Evropě a teď nějak nebyl čas. Jsem nervózní už teď a to mám ještě šest hodin čas.

,,Klid, ty to zvládneš. Udělej třeba špagety. Mamka je miluje, táta taky a prcci ještě víc." Aspoň že tak. Nevím, co bych měla jinak udělat. Strašně se těším na Justinovo sourozence. Hodněkrát mi už o nich vyprávěl a jsou úžasní.

*večer*

Špagety už jsou hotový, Justin a Elis se koukají na televizi a já se jdu vysprchovat a převlíknout. Pootočila jsem kohoutkem a na své tělo nechala dopadat kapky teplé vody. Bylo to strašně příjemné a hlavně dobré na odreagování. Bojím se toho, jak mě Justinovo rodiče přijmou. Umyla jsem si tělo, vlasy, usušila se a vlasy vyfoukala. Poté, co jsem byla spokojená s líčením jsem si nechala volně vlasy a šla se obléknout. Rozhodla jsem se pro červené šaty nad kolena a černé boty na podpatky, černý náhrdelník i náušnice. Musím říct, že jsem se sebou spokojená. Scházela jsem schody, když zazvonil zvonek. Juss mě vzal za ruku a povzbudivě se na mě usmál. Otevřela jsem dveře a před nimi stála menší paní s manželem a dvěmi dětmi.

,,Ahoj, jsem Pattie a tykej mi!" Usmála se a vtáhl mě do svého objetí. Už teď ji miluju. Je krásná, usměvavá a na to, že jí je 38 vypadá skvěle. Tipla bych jí i míň.

,,Jsem Jeremy." Usmál se a taky mě objal.

,,Jazzy, Jaxone pojďte sem!" Popohnala je Pattie a oni mě objali. Byli strašně rozkošní. Každý mi objímal jednu nohu až do té doby, než se objevila Elis. Seznámili se a už byli u ní v pokojíčku.

Omlouvám se, že je kratší, ale vůbec nestíhám. Budu se snažit napsat delší a o víkendu vám ji sem dát. Omlouvám se i za chyby.  Názory? Budu ráda za koment a vote. Love u

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat