8.

1.9K 56 4
                                    

Ahojte :) dneska jsem byla celý den doma, protože mi nebylo dobře a psala jsem. Napsala jsem toho docela dost tak tady máte další část. Sama jsem byla překvapená z toho, co jsem napsala. Ale je to až za 5 částí tak se těšte. Budu ráda za každý votes a koment.

hezké čtení :)

#Michelle

*pohled Lucy*

Domů jsme přijeli asi kolem 19:00. Už se stmívalo. Když jsme vystupovali z auta, Justin nás šel doprovodit.

,,Chceš jít ještě dovnitř?" Nechtěla jsem, aby odešel. Bylo mi s ním fajn.

,,Jasně. Rád zůstanu." Když to řekl, byla jsem ráda. Opravdu je strašně fajn a navíc jsme se do sebe navzájem zamilovali.

Když jsem šla uložit Elizabeth do postele, už skoro spala.

,,Justine dáš si něco?"

,,Ne, díky. Pojď si sednout."

když jsem si u němu sedla, hned se na mě vrhl. Začali jsme se líbat a on mi po chvíli přejel jazykem po spodním rtu, čímž si žádal povolení o vstup. Povolila jsem a mezi námi začala 3. světová válka. Po chvíli jsme se od sebe celý udýchaní odtáhli a jen si koukali do očí.

,,Nechceš tady dneska přespat?"

Musela jsem se ho zeptat. Je to první člověk, který se mi líbí a ikdyž ho znám jen chvíli, je mi s ním dobře.

,,Jasně moc rád."

Usmál se na mě a na tvářích se mu udělali ďolíčky. Je to na klukách strašně roztomilý.

,,Lucy, nepustíme si nějaký film?"

,,Jasně. Ale vybírám." vyplázla jsem na něj jazyk a zvedla se z gauče. Asi po dvou minutách jsem měla vybráno. Rozhodla jsem se pro Poslední píseň.

Když jsem ho ukázala Jussovi jen se na mě koukl pohledem *myslíš to vážně?*

,,Ano, je to můj nejoblíbenější film."

Poslala jsem mu vzdušnou pusu a pustila film.

Krátká omlouvám se. Příští bude 100% delší :)

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat