12.

1.8K 58 4
                                    

Nevím, jestli se vám to líbi, protože nedáváte žádný votes ani koment. Tady máte další část. Není moc dobrá, ale je to moje první story. Dominičko přemluvila jsi mě :*

Hezký čtení :)

*pohled Lucy*

Když jsme dojeli na letiště, vzali jsme si kufry a šli do odbavovací haly. Elizabeth se nemohla dočkat. Pořád mi říkala co budeme dělat, jak bude plavat v moři...

S Justinem jsme se jenom smály. Když jsme čekali na letadlo, Justin seděl vedle mě, povídal si s El a mě držel za ruku. Najednou jsem za náma uslyšela to známé klapání podpatků a až moc známý smích. Když jsem se ohlídla, spatřila jsem dvě osoby, které jsem právě dnes vidět nepotřebovala. Selena a Jake

!!!

*pohled Justina*

Když jsme seděli a čekali na letadlo, povídal jsem si s El. Je zábavná. Vyprávěla mi o tom, že by chtěla poníka. Když jsem se obrátil na Lucy, byla otočená někam dozadu a vypadala dost naštvaně.

,,Zlato copak se děje?"

Musel jsem se jí zeptat. Vypadala jako kdyby chtěla vraždit. Rukou jsem jí přejel po stehně, ale ona mi jí zmáčkla tak silně, až mi malém rozdrtila klouby. Na holku má pevný stisk.

,,Ale, ale, kohopak to tu máme. Lucy Hopkins. Neříkej mi že si sbalila tak sexy kluka zrovna ty."

Ta holka se mi nezdá. Neříkám že není pěkná, ale už od pohledu je to mrcha.

,,Seleno drž hubu. Do toho, koho jsem já sbalila nebo ne ti nic není takže si dej odchod!"

Aha. No jasně. Selena. Lucy mi o ní párkrát říkala, ale byla ještě horší než ji Lucy popisovala.

Nějakej kluk k ní přišel a chytl ji za zápěstí. To už se to ve mě vařilo.

,,Hele ty malá kurvičko. Teď mě poslouchej. Na nás si nevyskakuj, nebo nedopadneš moc dobře. A nemyslím si, že chceš zopakovat to, co se stalo před pěti měsíci."

To už jsem nevydržel a vrhnul jsem se na něj. Svalil jsem ho na zem a dal mu pořádnou pěstí do obličeje. Z pusy a z nosu mu začala téct krev. Asi nečekal že se na něj vrhnu.

,,Tak tě poslouchej ty mě. Ještě jednou se dotkneš Lucy a nedopadne to jenom u krve z nosu. Rozmysli si co uděláš. Říkám ti, se mnou si nezahrávej!"

Popadl jsem ho pod krkem za triko a "pomohl" mu vstát.

,,A teď padej!"

Odhodil jsem ho a ta Selena za ním cupitala jak pejsek.

Otočil jsem se a uviděl Lucy jak sedí s rukama na obličeji a pláče. Malá Elizabeth u ní stála a utěšovala jí.

Pomalu jsem přešel k ní a objal jí. 

Sedli jsme si na svá místa a čekali na vzlet. Elizabeth seděla u okna, uprostřed Lucy a nakonec já. Chytl jsem Lucy za ruku a jen si užíval její přítomnosti.

,,Děkuju."

Otočil jsem se na ní a ona měla sklopenou hlavu. Nechápal jsem za co děkuje.

,,Za co?"

,,Za všechno. Za to že jsi s náma. Za tohle. Za Hawai. Za to jak ses mě zastal..."  Koukla se na mě s uslzenýma očima. Natočil jsem se na ní a vzal si obě ruce do svých.

,,Zlato, nemáš vůbec za co děkovat. Chodíme spolu, mám vás obě dvě moc rád. Zastal bych se tě v jakékoliv situaci. Dřív jsem si nedokázal představit, že se člověk dokáže tak rychle zamilovat. Teď už to vím. Jsi pro mě vším. Udělám pro tebe všechno. Miluju tě."

Po tom co jsem to dořekl jí ukápla slza. Setřel jsem jí a lehce jí políbil.

*Pohled Lucy*

Tím, co mi Juss řekl mě dojal.

,,Taky tě miluju."

Políbila jsem ho a on začal spolupracovat. Byl to polibek plný lásky. Mezitím letadlo vzlétlo a Elizabeth usnula. Já jsem byla taky docela unavená. Hlavu jsem si položila na Justinovo rameno. Dal mi pusu do vlasů a taky zavřel oči.

Tak co? Nic moc. Já vím, omlouvám se. 5 reads a 3 votes do další části. Budu ráda i za koment.

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat