27.

1.3K 23 2
                                    

Část věnovaná Terezce a Libušce. Moc holky děkuju za komenty. Vždycky strašně potěší a zvednou náladu :*

*pohled Lucy*

Rose se už probudila a Justin si jí v ložnici choval a hrál si s ní. Elis si hrála u sebe v pokojíčku a já se rozhodla, že půjdeme všichni ven. Vešla jsem k ní do pokojíčku a ona si kreslila u stolu.

,,Zlatíčko oblíkni se. Půjdeme ven." Usmála jsem se, ale ona byla nějaká smutná. ,,Co se stalo?" Koukla se na mě a v očích měla slzy. Začala jsem se bát.

,,Vůbec si mě ne-všímáš." Zavzlikala. Slza jí stekla po tváři a ona sklopila hlavu. Rukou jsem ji střela slzy, objala jí a hladila po vláskách.

,,Ššš... Zlatíčko moje. Omlouvám se ti. Už budu s tebou. Jen je to teď pro všechny těžký. Víš, měla jsem mít miminko, ale už není. A teď tady máme Rosee a ona je maličká a musí jí někdo hlídat, víš? Ale uděláme si hezké odpoledne, budeme všichni spolu a užijeme si to. Dobře? Mám tě ráda." Přitiskla se ke mě pevněji a přikývla. Usmála jsem se a až teď jsem si uvědomila, že nevím kde je Baddy.

,,El, kde je Baddy?" Odtáhla se ode mě a prst si dala před pusu, abych byla potichu. Zvedla se a vzala mě za ruku. Táhla mě přes celý pokoj až jsme došly ke skříni. Usmála se na mě a znovu ukázala, abych byla potichu. Otevřela dveře skříně a mě se vyskytl pohled na spícího Baddyho v její skříni. Zasmála jsem se mu. Byl vtipný, ale zároveň roztomilý.

,,Vezmeme ho s sebou?" Zeptala se Elis a já přikývla. Oblékli jsme se a mohlo se jít. Já vezla kočárek, Elis držela Baddyho a Justin šel vedle ní a držel ji za ruku. Ideální rodinka. Šli jsme do parku, kde bylo jen pár dětí na pískovišti a maminky si povídaly vedle. Šli jsme ke stánku se zmrzlinou a každý si vzal jednu. Elis šmoulí a Justin i já čokoládovou. Rose spokojeně spala a my e rozhodli, že si půjdeme sednout na piknikovou louku. Na ní jsem vždycky ráda chodila. Ať už si pobrečet nebo jentak s Emily.

,,Lucy hele! Motýl!" Zakřičela na mě Em a obě jsme se za ní rozběhly. Byl nádherný. Celý žlutý a na křídlech modrou skvrnu. Běhaly jsme za ním a pak vyčerpáním padly na trávu. Pozorovaly jsme mraky a určovaly jejich podobu.

,,Hele, tamten vypadá jako beránek." ,,A tamten jako hrad." ,,Koukej, ten je jako pegas." ,,Jééé."

Nad těma vzpomínkama jsem se usmála. Mohlo nám být tak 8 let. Neměli jsme žádné starosti, žádné problémy...

Přišli jsme domů celý štastní Byl to krásný den. Rose jsem dala do postýlky a Elis si šla už taky lehnout. Sedla jsem si k Justinovi, který se v obýváku díval na televizi, kterou hned po tom, co jsem přišla ji vypnul.

,,A co budeme dělat my?" Zeptal se a já hned věděla, na co myslí. Pokrčila jsem rameny a mrkla na něj. Začali jsme se vášnivě líbat a já si na něj obkročmo sedla. Pánví jsem začala kroužit na jeho přirození a on slastně zavzdychal. Rukama sjel na můj zadek a zmáčkl ho. Putoval jimi víš, až se dostal k tričku, které mi svlékl a odhodil někam na druhý konec pokoje. S jeho trikem jsem udělala to samý a při pohledu na jeho tělo jsem se zakousla do rtu. Svými rty putoval na krk, který chvíli líbal a sál a pak přešel k mojí hrudi. Pomalu si razil cestičku až k podprsence, která během vteřiny byla dole. Znovu jsem se vrhla na jeho rty a rukou putovala přes břicho až k rozepínání kalhot. Pomohl mi sundat je a pak mě položil na gauč. Sundal mi kalhoty a začal mi zase líbat krk. Neměla jsem chuť na předehru, tak jsem mu sundal boxerky. Asi to pochopil, protože mi sundal kalhotky a vnikl do mě. Tak rychle jsem to nečekala. Nohy jsem si obmotala kolem jeho pasu a ruce položila na jeho záda. Začal přirážet rychleji a já zaryla nehty do zad. Chudák, bude tam mít jizvy. Pomyslela jsem si a pánví začala přirážet naproti němu. Cítila jsem, že to na nás oba jde.

,,Miluju tě." Ještě párkrát přirazil a oba jsme dosáhli vrcholu. Ještě chvíli se ve mě pohyboval, aby jsme měli delší orgasmus a pak si lehl vedle mě.

,,To bylo dokonalý. Miluju tě." Políbila jsem ho.

,,I já tebe Lucy. Jdeme spát." Mrkl na mě a než jsem se stihla zvednout, už mě nesl do pokoje. Položil mě na postel a lehl si za mě. Přetáhl přes nás deku a mě blíž k sobě.

,,Dobrou noc." Políbil mě do vlasů a já se usmála. Jak je možný, že já mám takového prince, o kterém jsem vždycky snila? Jestli je to sen, tak mě nebuďte. S ním dokážu zapomenout na všechny starosti.

,,Dobrou, Justine."

*Pohled třetí osoby*

Všichni spokojeně spali. Elizabeth byla šťastná, Lucy byla šťastná, Justin byl šťastný. Emily a Kyle si užívali sami sebe. Všechno se zdálo perfektní. To ještě nevěděli, co je čeká za pár dní.

Je krátká a vůbec se mi nelíbí. Ale vůbec nestíhám tak mi to snad prominete ;)

Budu se snažit v týdnu přidat další. Budu moc ráda za votes a koment. Děkuju

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat