2-19

730 27 5
                                    

Věnováno @Lee2710 (DĚKUJU ZA NÁZOR)

9.2.2014

Stav těhotenství: 8měsíců 12dní

*Pohled Lucy*

Seděli jsme všichni tři u stolu v kuchyni a pili horkou čokoládu se šlehačkou. Přes prosklené dveře na zahradu jsem pozorovala poletující vločky sněhu, které dopadly na už tak dost zasněženou krajinu, zatímco si Justin a Ellie povídali. Myslí jsem automaticky zabloudila k Emily. Od té doby, co se vrátila zpátky domů, se objevilo pár věcí, na které si vzpomněla, ale nebylo to nic závažného. Jediná pozitivní věc je, že se jí vrátil cit do nohou. Sice ze začátku měla nějaké menší problémy s chůzí, ale to se začalo postupně měnit, když začala chodit na různé rehabilitace.

Mě přemýšlení bylo přerušeno Justinovým pohybem, kdy něco šeptal Ellie a ta začala horlivě přikyvovat. Jeho škodolibý výraz se nedal přehlédnout, ani když pil. Jeho oči byly pořád na mě. Poté, co položil hrnek zpátky na stůl, jsem vybuchla do neuvěřitelného smíchu. Celou pusu i nos měl od šlehačky. Panebože s kým já to čekám dítě?

,,Něco vtipného?" Podepřel si hlavu dlaní a dlouze se na mě zadíval. Ze smíchu jsem nemohla ani dýchat ani něco říct, tak jsem jen prstem ukázala na něj.

,,Já? Tss." Pořád se šlehačkou po půlce obličeje vstal a šel ke mě. Sakra, to  nebude dobré. Než jsem stihla udělat jen sebemenší pohyb, jeho rty už sázely polibky po mém celém obličeji. Celou kuchyní se rozléhal roztomilý smích Ellie, která se smála při pohled na nás dva.

,,Potvoro!" Zašeptala jsem nevěřícně proti jeho tváři a následně si utřela můj obličej. ,,Půjdeme ven?" Otočila jsem se na Ellie a ta hned začala horlivě přikyvovat.

Miluju zimní procházky na zasněžených ulicích, když na vás ještě lehce dopadají zbytky sněhu. Všude je klid, dávno se setmělo a sníh tomu dodává ještě větší romantickou atmosféru.

Justin si semnou propletl prsty a jemně mě políbil do vlasů. Jeho chování se v poslední době dost změnilo. Je více starostlivý, dává na mě větší pozor a kdykoliv je volná chvíle buď dodělává malýmu pokoj, nebo, jak říká on, si s ním povídá. Vždycky, když nemá, co na práci mu něco vypráví nebo jen čeká na další kopnutí, kterých je den ode dne víc.

,,Vzal jsem si dovolenou. " Začíná, když bere do ruky trochu sněhu a dělá z něj kouli.

,,Na kdy? Proč? " Netušila jsem, že má v plánu si brát dovolenou a hlavně netuším proč. Stejně, když je Ellie ve škole a Justin v práci, buď koukám na filmy, čtu si, uklízím nebo chodím s Baddym ven. Nevidím žádný důvod, jestli nemá něco v plánu, proč by si měl brát dovolenou.

,,Od příštího pondělí až do prvního září. Jsem se všema domluvený, pokud by se něco dělo, že klidně přijedu. Ale prostě chci být po porodu nějaký čas s tebou doma. Chci s vámi trávit více času a nechci, aby si byla na všechno sama. " Tak tohle mi vyrazilo dech. Jsem sice na jednu stranu ráda, že bude s náma, ale 6 měsíců? Vždyť každá ženská je hned po porodu sama doma a zvládá to. Chápu, že chce být doma a podílet se na jeho výchově, ale to může i když bude dál pracovat. Doma je nejpozději ve tři odpoledne.

,,Ale proč? Pochopila bych třeba týden, dva, ale šest měsíců? Justine, budeme potřebovat peníze a nejsem přeci neschopná. Já tě chápu, ale šest měsíců? Za chvíli ti to bude lézt na nervy." Na jeho obličeji se objevil v průběhu mé řeči úsměv a jeho ruce se omotaly kolem mých boků, takže jsme zůstaly stát na místě. Vždyť je to pravda. Malý určitě bude o sobě dávat vědět jak ve dne, tak v noci. Každé miminko se v noci budí každé dvě, tři hodiny a ve dne to není nic jiného. Nemyslím si, že se Justin vyspí a chce být s námi doma celý den? S tím si nejsem moc jistá.

,,Já vím, že o sobě bude dávat vědět. Vím, že bude potřebovat celodenní dohled, ale právě proto chci být s tebou doma. Je mi jasný, že v noci budeš spát minimálně, tak si alespoň vezmu malého ven, nebo s ním budu doma a ty se aspoň můžeš chvíli prospat. A peníze? Já budu mít pořád stejný plat. Když bude potřeba něco udělat, udělám to z domova. V tom není žádný problém a existují mobily. Neměj strach." Usmál se a přitiskl si mě k němu, co nejvíc to šlo. Přeci jenom osmý měsíc je osmý měsíc a tak i vypadám.

Po chvíli přemýšlení nad tím vším, co Justin řekl, jsem se usmála i já a přikývla. Přeci jenom má pravdu a já budu za každou pomoc určitě ráda. 

Část o ničem a o ničem. Vím to, ale nic mě nenapadá. 

Jelikož ubývá aktivita tak 3comments do další části. (Votes dávat nebudu, protože je vaše věc, jestli se vám to líbí nebo ne, ale do komentářů mi můžete napsat jakýkoliv názor. So...)

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat