2-12

1K 34 1
                                    

*Pohled Lucy*

Probudilo mě pravidelné oddychování v těsné blízkosti mého břicha. Poté, co jsem otevřela oči, se mi naskytl ten nejhezčí pohled na světě. Justin spal a hlavu měl položenou na mém šesti-měsíčním bříšku.

Ještě, že je sobota. Dneska mě z postele nikdo nedostane. Je konec listopadu, což znamená, že pořád sněží a mrzne.

Pohledem jsem skoumal každičký kousek Justinovi tváře, když se ozval jeho rozespalý hlas.

,,Nekoukej na mě tak." Zašeptal, ale oči měl pořád zavřené. Slabě jsem se usmála a rukou vjela do jeho jemných vlasů.

,,Seš roztomilý, když spíš. A ještě víc, když spíš takhle." Protestovala jsem taky šeptem, protože jsem nechtěla narušit ranní klid, který v domě panoval. Justin otevřel oči a koutky úst zvedl do úsměvu. Pomalu se ke mě nahl, políbil mě a opět se vrátil na své místo. Své rty lehce přitiskl na mě bříško a chvíli je tam nechal. Jeho oči byly pořád zavřené, když bříškami prstů jezdil po mém břiše, kde se nachází náš poklad.

Měla jsem zavřené oči a užívala si ranní pohody společně s Justinovým příjemným hlazením, když se místností rozezněl jeho sametový hlas.

,,Zlato, kdy se vezmeme?" Podívala jsem se do jeho zvědavých očí a pokrčila rameny.

,,Spíš až po porodu. Nechci být v náš velký den tlustá." Justin se na mě přísně podíval a zavrčel. Pozor, v rodině máme už dva psy. Zasmála jsem se své myšlence.

,,Nejsi tlustá, jsi těhotná. A takhle jsi moc krásná." Políbil mě na bříško, lehl si zpět a pokračoval. ,,Dobře. Takže až Jamie povyroste. Koupíme mu taky maličký oblek a bude stejný jako táta." Hrdinsky se pobouchal po hrudi a culil se od ucha k uchu.

,,Nebudeme mu říkat Jamie! To je jeho druhé jméno. Tobě taky nikdo neříká Drew." Vyplázla jsem na něj jazyk a chtěla jsem pokračovat, když do ložnice vtrhla Ellie.

,,Ááááá, vstávat! Je půl desátý a vy se válíte v posteli. Pozor, skáču." Ani jsem nestihla odkrýt deku a už byla u nás. Justin se začal smát a lochtat jí. Ložnicí se rozlehléhal ten nejkrásnější zvuk na světě - Ellie-in smích. Smála se přes celý pokoj až do té doby, co Justin se smíchem přestal a lehl si zpět. Justin ležel na stejném místě, jako předtím a Ellie byla z druhé strany. Hlavu měla položenou na mém rameni a hrála si s mými vlasy. Přesně takhle si představuju perfektní ráno.

Vylezla jsem jen v ručníku okolo těla z koupelny a porozhlédla se okolo. Ellie už tu nebyla a Justin ležel v posteli a natahoval ke mě ruku. Usmála jsem sem chytla jí a sedla si na něj obkročmo.

,,Ellie je dole, kouká se na pohádku a my jsme tady sami. Věděl bych, jak se zabavit." Nadrženě se na mě díval a mrkl. Jeho ruce putovaly po mých bokách a pomalu vyhrnovaly ručník. Své ruce jsem si opřela o jeho hruď a naklonil se k němu tak, že naše rty od sebe dělily pouze milimetry.

,,A co byste si představoval, pane?" Svůdně jsem zašeptala a hlavu nechala na stejném místě. Pomocí jeho rukou nás Justin přetočil a jednou rukou se opíral vedle mé hlavy, aby mi neublížil.

,,Třeba toto." Začal mě líbat u ucha a postupně se dostal až na můj hrudník. Ručník odhodil vedle postele, takže jsem pod ním ležela úplně nahá. Jeho pohled mluvil za vše. Výhled si užíval víc než dost. S velkou námahou jsem nás přetočila zpět a začala ho líbit na krku. Po chvíli se na jeho krku začala dělat modřina a já se ušklíbla nad dobře odvedenou prací. Cítila jsem v jeho boxerkách rostoucí bouli, tak jsem se zvedla a s úsměvem na tváři přešla ke skříni.

,,Řekla bych, že sis včera užil až moc, brouku." Vyplázla jsem na něj jazyk a oblékala si spodní prádlo. Slyšela jsem za sebou Justinovo nespokojené vrčení, díky čemuž jsem se začala smát ještě víc.

Něco měkkého narazilo do mých zad a to mě donutilo se otočit. Justin se na mě šklebil. Pohled jsem sklonila k mým nohám, u kterých ležel polštář. Dooblékla jsem si tričko, sklonila se k polštáři a hodila ho po něm zpět. Vlasy jsem si svázal do chaotického drdolu a přešla ke dveřím.

,,Padej z tý postele a přijď dolů." Poslala jsem Justinovi pusu a odešla do kuchyně, kde si u stolu hrála Ellie s Baddym.

,,Dobré ráno, sestřičko." Usmála jsem se a dala jí pusu do vlasů. 

Celý den byl pohodový a strávený s mými nejbližšími osobami. Odpoledne přijela Pattie s dětma, takže jsme si i stihli popovídat, jak všechno zvládám a podobně.

Se sklenicí džusu jsem si sedla vedle Justina a zádama se opřela o jeho hruď. On si svou ruku přehodil přes má ramena a políbil mě na tvář.

,,Za chvíli máš termín porodu, mohli bysme vybrat jméno pro prcka." Ozval se Justinův hlas u mého ucha zrovna ve chvíli, kdy jsem vnímala pouze tlukot jeho srdce.

,,Zlato, termín mám až 20.-25. února. To jsou ještě necelý tři měsíce. Ale to jméno vybrat můžeme. Jaký se ti líbí?

,,Ignác." Odpověděl skoro okamžitě a já málem vyprskla pití.

,,Jasně. A co třeba Pankrác nebo Bonifác?" Ironicky jsem se zeptala a Justin pokroutil hlavou.

,,Tak Kvído." Navrhl Justin další jméno a přehodil mi přes nohy deku.

,,Zapomeň. Takhle se můj syn jmenovat nebude!" Pokroutila jsem hlavou a zadíval se do zdi přede mnou. ,,Mám to." Nadšeně jsem oznámila a podívala se do jeho nedočkavého obličeje.

Doufám, že se část líbila. Budu ráda, když mi napíšete Váš názor na část a klidně i jméno, který možná Lucy vybrala. 

Protože ubývá aktivita rozhodla jsem se, že část budu přidávat vždy, když bude 15+ votes. Mrzí mě to. 

 #Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat