9.

1.9K 55 3
                                    

*pohled Lucy*

Ráno jsem se probudila u sebe v posteli. Ani nevím, jak jsem se sem dostala, ale bylo mi to jedno. Když jsem se podívala na hodiny, bylo už 10:27.

Sakra kde je Elizabeth? Rychle jsem vyběhla z pokoje, ani jsem nekoukala co mám, no spíš nemám na sobě. Přiběhla jsem dolů do pokoje a tam seděl Juss s El. Bylo to tam rozkošný. Seděli na dece, hráli pexeso a smáli se. Je skvělý, že ho Elizabeth takhle rychle přijala. Když si mě Justin všiml, jak stojím mezi dveřmi, usmál se a šel ke mě. Až teď jsem si všimla, že na sobě má jen tepláky. Při pohledu na jeho tělo jsem se musela kousnout do rtu. Když ke mě přišel, jemně mě políbil a pošeptal mi do ucha.

,,Příště si utři slinu." jen jsem ho praštila do ramena a zasmála se.

,,Lucy, bude tady Justin dneska?" Touhle otázkou mě zaskočila, ale byla jsem ráda že ho bere. Vzala jsem si ji na ruku a podívala se do jejich modrých očí.

,,No to já nevím. Musíš se ho zeptat."

Kde vlastně je?

,,Justine!!??"

Než jsem stačila udělat krok už ke mě šel s tácem, na kterém byly palačinky, pomerančový džus a nějaká obálka.

,,Tady jsem. Pojď se najíst."

Přešli jsme všichni do obýváku, já si vypila svůj džus a snědla palačinky. Elizabeth se zatím domluvila s Justinem, že u nás zůstane i dneska. Je sobota, takže můžeme někam jít.

,,Zlato? Něco pro tebe, no spíš pro nás všechny mám." Docela mě zarazil. Když jsem se na něj podívala, připadal mi takový nejistý. Podával mi obálku. Já jsem ji vzala a otevřela ji. No to snad ne. Byly tam tři letenky na Hawai.

,,Justine, máme školu." podívala se a pořád tomu nemohla uvěřit.

,,Škola se teď opravuje, takže máme všichni 14 dní volno." Jen se na mě usmál. Nahla jsem se k němu a políbila ho.

,,Děkuju. Jsi úžasný. Miluju tě."

,,Taky tě miluju. Měla by sis zabalit, zítra odlétáme." Ještě jednou jsem ho políbila a šla jsem zabalit mě i El. V hlavě jsem tomu pořád nemohla uvěřit. Ale bude to úžasný. Deset dní spolu a ještě k tomu na Hawai. Ani jsem si nevšimla a Justin už byl za mnou a ruce spojený na mém břichu. Začal mě líbat. Přetočila jsem se k němu a ruce spojila za jeho krkem. Začali jsme se líbat a mezi našemi jazyky nastala válka. Užívali jsme si přítomnost toho druhého, když v tom se ozvala z kuchyně rána.

,,Sakra Elizabeth!" Oba jsme co nejrychleji vyběhli z pokoje a hledali El. Když jsem přiběhla do kuchyně, El seděla na zemi, plakala a kolem ní byly střepy.

,,Lucy já za to nemůžu. Chtěla jsem se napít a ta sklenička spadla." Vzlykala a slzy se ji kutálely po obličeji.

,,Elizabeth, to je v pohodě. Je to jen skleničky. Koukej střepy uklidíme a já ti naliju pití. A navíc, střepy přináší štěstí." Jen přikývla a já začala sbírat střepy. Justin vzal El na ruku a odešel s ní do obýváku. Když jsem za nima přišla, Elizabeth mu spala na hrudi. Byl to krásný pohled. Vzala jsem ji a odnesla do jejího pokoje. S Justinem jsme si šly už taky lehnout. Byl to náročný den. Lehla jsem si do postele, Justin si mě k sobě přitáhl a ruku mi dál kolem pasu. Chvíli jsem ještě nasávala jeho dokonalou vůni a pak jsem usnula.

Omlouvám se. Tahle část se mi vůbec nelíbí.

Budu ráda za votes a komentáře. Byli by jste skvělý, kdyby jste tu story sdíleli. Děkuji :)

Love you #Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat