32.

1.2K 25 2
                                    

Část pro Teru_na.

Hezký čtení ;)

*pohled Justina*

Lucy už je pryč tři dny a my pořád nemůžeme zjistit, kde může být. Ryan je pořád u mě. Byli jsme na policii, která se taky snaží něco zjistit, ale zatím nic nemají. Domluvil jsem se s Emily, že u ní teď Elis nějakou dobu bude.

Zrovna sedíme na sedačce a koukáme na televizi. No spíš Ryan kouká, já pořád myslím na Lucy. Kde je?

,,Justine, neměla nějaký nepřátele?" Lucy a nepřítele? To si dělá srandu ne? Jediný o kom vím je Selena a Jake a ty jsou teď v Evropě.

,,O nikom nevím." Tímto skončila naše debata. Kurva! Chci jí mít u sebe. Chci jí zase objímá. Chci se jí dotýkat. Chci jí provokovat. Potřebuju jí. Rukama jsem si vjel do vlasů a silně zatahal za konečky. Od tý doby, co jí ten hajzl unesl nespím. Nezavřel jsem oči ani na pět minut. Nezvládám to. Nevím co dělat. Zvedl jsem se a otočil se a Ryana.

,,Bro, jedu se projet. Potřebuju vypadnout." Snažil jsem se usmát, ale v tuhle chvíli to vážně nejde.

,,Jasně. My to tady s Baddym zvládneme. Hlavně Nedelej kraviny. Lucy tě bude potřebovat." Mrknul na mě a začal hladit Baddyho po hlavě. Má pravdu. Bude mě potřebovat. Kývl jsem na něj a odešel. Nasedl jsem do auta, otočil klíčkem a vyjel směrem, který mi byl tolik povědomí. Výhled na celý LA.

*pohled Lucy*

Seděla jsem na zemí a můj únosce se ke mě přibližoval s rukama za zády. Ano, pořád nevím jho jmění. Ale koho by zajímalo nějaký pitomý jméno, když mě ten člověk unesl a bůh ví, co se mnou bude dělat. Na tváři měl šibalský úsměv a jiskřičky v očích. "Né, vůbec nemám strach." Vtipný, že i teď dokážu myslet ironicky.

,,Co-co chceš dělat?" Proč nemůžu pro jednou mlčet? Dala jsem si v duchu facku a čekala, co se bude dít. Opravdu nepříjemný pocit sedět svázaná na židli a jen čekat, co bude dál. Třeba má taky nějakou svojí hernu.

(pozn.sp.- Ano, četla jsem Padesát odstínů :D :3)

,,Radil ti teď mlčet. Ještě budeš křičet moje jméno, až v tobě budu. Neboj se." Poslední větu zašeptal u mého ucha, až mi z toho naběhla husí kůže po celém těle. Zpoza zad vyndal nůž a naklonil se ke mě.

,,Co bys řekla na menší vzpomínku na mě? Třeba si toho na tvém pohřbu Justin všimne." Cože? Nebýt svázaná, tak beru nohy na ramena a zdrhám až nejmíň do Austrálie. Z ničeho nic mi nůž přiložil na mou holou kůži na stehně a a přejel jím až skoro ke koleni. Bolestí jsem zaskučela. Přejel znova, ale tentokrát hlouběji a z nohy začala vytékat krev. Někdo by si myslel, že to už stačí, ale jemu ne. On přejel znovu a znovu. Z bych očí se už spustily slzy. To se nedá vydržet. Kousek ode mě ustoupil a celou nohu si prohlédl. Na tváři se mu zase objevil úsměv a zase ke mě přistoupil. To, co udělal na pravé noze, udělal i na levé. Po nohách mi tekla krev a po tvářích slzy. Nožem přetrhl provazy, kterými jsem byla přivázaná, ale než jsem stihla cokoliv udělat mě chytil za ruce a zvedl ze židle. Znovu jsem sykla od bolesti a on mě hodil na postel. Nůž si položil na zem a lehl si na mě.  Začal mi líbat, sát a různě okusovat krk a mě se z toho začal zvedat žaludek. Rozepl mi kraťasy a hodil je někam pryč. Sobě si sundal kalhoty i s boxerkami a jazykem si dělal vlhkou cestičku přes mé břicho až ke kalhotám. Během sekundy je roztrhl a tvrdě do mě vnikl. Bolestí jsem se prohla v zádech a z očí se mi spustily další slzy.

,,K čertu Lucy. Jsi skvělá. A neřvi kurva! Vždyť se ti to líbí." Jasně "líbí". Chytil mi nohu pod kolenem a přitáhl si ji k sobě. Jasně, proč si nenajít lepší cestu, že? Z očí mi tekly pořád slzy a nešly zastavit. Po chvíli se udělal  zvedl se a oblíkl si kalhoty.

,,Už vím, proč tě Justin tak chce." Mrkl na mě, dal mi pusu na čelo a odešel.

Proč? Co jsem komu udělala, že se tohle musí dít mě? Přitáhla jsem si k sobě deku a schoulila se do klubíčka. V hlavě mi běhali vzpomínky na Elis, Justina, Emily, Kyla, rodiče.......

Je divná, já vím. Ale je mi ji líto, takže to moc nerozepisuju. Nejhezčí komentář má zase další část. Votes a názor moc potěší.

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat