15.

1.6K 41 6
                                    

Celá story už má 415 reads a 36 votes. Oproti jiným to nic není, ale jsem ráda alespoň za to. Docela mě ale mrzí že poslední část měla 17 reads a jen 4 votes. No nic. Tady je další část tak příjemné čtení.

Ps: Šťastný nový rok

*pohled Lucy*

*jsou to čtyři měsíce, co spolu chodí*

Ráno jsem se probudila a instinktivně hmatala rukou vedle sebe v představě, že nahmatám Jusse. Nic, jen papír.

Lásko omlouvám se. Musel jsem si jed něco vyřídit. Budu se snažit být u tebe co nejdřív. Miluju tě. - J

Ps: Dobré ráno krásko.

Nad tím jsem se musela pousmát. Ikdyž se mi nechtělo, přece jenom jsem vstala. Šla jsem do koupelny a vlezla do sprchy. Miluju ranní sprchu. Chvíli jsem přemýšlela nad tím, jak to teď bude. Po chvíli jsem radši tyhle myšlenky zahnala. Vylezla jsem ze sprchy a trochu se namalovala, abych vypadala alespoň trochu jako člověk. Šla jsem dolů a na stole jsem měla připravenou snídani. Udělala jsem si čaj, snědla snídani, umyla nádobí a šla si sednout k televizi. Akorát dávali My sister's keeper. Ten film miluju. Když skončil, něco jsem si uvědomila. Nemůžu tady nechat Emily, Kyla a hlavně Elizabeth a Justina. Budu bojovat! BUDU BOJOVAT! Musím.

Vyběhla jsem k sobě do pokoje, zapla notebook a začala hledat Registr Kostní Dřeně. Zaregistrovala jsem se tam, napsala krátký příběh o mém životě a taky skupinu krve. Asi po půl hodině mi napsal jeden kluk. Jmenoval se Cody Simpson. Podle toho co psal, mi chtěl darovat krev. Měl tu stejnou skupinu a byl taky z L.A. Domluvili jsme se, že přijede, půjde na testy a mezitím bude bydlet u nás. Bohužel přijede až za 10 dní. Byla jsem šťastná. Slyšela jsem přijet auto. Seběhla jsem dolů a čekala kdo vejde. Věděla jsem, že to bude Justin. Hned jak otevřel, pověsila jsem se mu kolem krku.

,,Zlato, mám novinku." Byla jsem tak šťastná.

,,To je skvělý, ale neudus mě prosím." Zasmála jsem se a Justin mě políbil. Prohloubila jsem ten polibek a dala do něj všechnu lásku. Miluju ho a nechci ho nechci ztratit. Když jsme si sedli na pohovku, Juss mě vzal za ruku a já začala mluvit.

,,Justine, zaregistrovala jsem se do Registru Dárců Kostní Dřeně. Ozval se mi jeden kluk, Cody. Domluvili jsme se, že přijede, půjde na testy a mezitím bude bydlet u mě." Ani jsme nečekala takovou reakci, ale Justin se na mě vrhnul a začal mě líbat všude na těle.

,,Lásko to je skvělý. Snad bude vhodný dárce. A abych nezapomněl, mám pro tebe překvapení. Běž si sbalit na týden a honem." Byla jsem překvapená. Už zase někam jedeme?

*pohled Justina*

,,Běž si sbalit na týden a honem." Chvíli byla zaskočená, ale po chvíli vstala a šla do pokoje. Plácnul jsem jí přes zadek. Jen se na mě vražedně koukla a vyplázla jazyk. Musel jsem se nad tím usmát. Všechno jsem už zařídil a vyběhl k El do pokoje a taky ji něco sbalil. Jsem zvědavý na její reakci.

Asi po půl hodině jsme vyjeli.

,,Justine, nemůžu tady nechat Elis."

,,Neboj se. Bude v pořádku. Je u Emily." Nechtěl jsem jí lhát, ale když jde o překvapení?

Zbytek cesty jsme si pořád povídali o dětství, o rodičích... Obdivuju jí za to, jak to všechno zvládá. Čtvrt hodiny, než jsme byli před naším cílem jsem zastavil.

,,Lucy otoč se. Zavážu ti přes oči šátek."

,,Ne. Justine nesnáším to." Chvilku odmlouvala, ale po chvíli se mi podařilo jí přemluvit.

Když jsme dojeli na místo, nejdřív jsem se koukl okolo. Se všema jsem byl domluvený, že auta zaparkují za domem.  Všichni to pochopili, tak jsem pomohl Lucy z auta.

,,Připravená?"

,,Bojím se, ale ano." Ikdyž jsem byl za ní, věděl jsem že se usmála. Pomalu jsem jí rozvázal šátek a ruce si obmotal kolem pasu a spojil na jejím břiše.

Bylo na ní vidět, že je překvapená. Nevěděla co říct.

,,Justine to je nádherný. Miluju tě." Otočila se ke mě čelem a lehce mě políbila.

,,Taky tě miluju. Ten barák jsem koupil pro nás. Je tady čistý vzduch, dole jezero a máme velkou zahradu. Doufám, že se sem se mnou přestěhuješ a budeme spolu žít." Bál jsem se, co na to řekne.

,,Justine, nevím co říct. Miluju tě a ráda tu s tebou a s Elizabeth budu žít." Políbila mě a když jsem se koukl na hodinky, něco jsem si uvědomil.

*pohled Lucy*

,,Miláčku zvedni prosím hlavu a koukej na nebe."

Zvedla jsem hlavu a chvíli čekala. Najednou přiletěli dvě letadla a obě začali něco psát. Jedno kreslilo obrovské srdce. Druhé začalo psát.

Když dopsalo přečetla jsem si to.

"Lucy vezmeš si mě?"

Co myslíte že odpoví? Ano/Ne?! Dozvíte se v další části. Takže minimálně 10 reads a 4 votes. Budu ráda za koment.

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat