Omlouvám se, že je krátká, ale nemám čas. Všichni to znáte. Píšou se písemky, zkoušení...
Část pro @Lee2710 a @SarahMessiBieber
*pohled Justina*
Jedeme do nemocnice, Lucy budou dělat různé testy, aby zjistili, jestli bude miminko v pořádku. Oba dva jsme už od včerejšího večera neskutečně nervózní, v noci jsme spali tak dvě hodiny a zbytek noci jsme seděli venku, mlčky pozorovali hvězdy a nechali se obklopovat teplem srpnových nocí. Na obou je vidět nervozita. Spolu jsme promluvili maximálně pět vět.
Zastavil jsem před nemocnicí, vypl motor a vylezl z auta. Přešel jsem na stranu, kde seděla Lucy a otevřel jí dveře. Propletl jsem si s ní prsty, políbil do vlasů a společně jsme vyšli ke vchodu nemocnice. Jsem nervózní, šíleně, ale snažím se to na sobě nedat znát.
*pohled Lucy*
,,Tak, teď vám odebereme krev a plodovou vodu, aby jsme mohli udělat testy. Jedny výsledky by moji být k večeru, to vám zavolám. A ty druhé až za dva týdny. Ty výsledky, které budou za dva týdny budou přesnější, kdežto ty dnešní pouze orientační." Vysvětlil mi doktor a já začala být ještě nervóznější. Justin sedí v čekárně a až půjdu na ultrazvuk, půjde semnou.
Sestra mi odebrala krev a doktor plodovou vodu a do místnosti vešel Justin. Hned se na mě usmál. Nejspíš to měl být povzbudivý úsměv, ale místo toho z toho vznikl falešný. Nedivím se, že je nervózní. Není sám. Hned mě chytl za ruku a stoupnul si vedle mě. Vyhrnula jsem si tričko a doktor později na mé bříško vymáčkl trochu gelu.
,,Tady, jak vidíte ten flíček, je vaše miminko. Vše se vyvíjí dobře a příště by jsme mohli vědět pohlaví. Neříkám, že na 100%, ale přibližně ano." Podívala jsem se na Justina, který se slzami v očích pozoroval obrazovku a na tváři měl ten nejkrásnější úsměv. Nebyl ale sám, kdo měl slzy v očích. Jedna slza mi ukápla a já ji rychle setřela. Byl to ten nejkrásnější pohled na světě.
Vzala jsem si vyfocený ultrazvuk, rozloučili jsme se a šli pomalu ruka v ruce k autu. Nasedli jsme, ale Justin nenastartoval. Tělem se otočil na mě a v očích měl odhodlání, radost, lásku... Vše, co chce žena vidět, aby věděla, že je milována.
,,Chtěla jsi dvě jména pro prcka, že?" Zeptal se a já nepatrně přikývla. ,,Mám je. Kdyby to byl kluk, jeho druhé jméno bude James. Tak se jmenoval tvůj táta. A kdyby to byla holčička, bude to Jessica. Po tvé mamce." Nejistě se na mě podíval a mě jen tekly po tvářích slzy štěstí. Nikdy jsem nevěděla, že je na světě někdo tak dokonalý, dokud jsem nepotkala Justina. Na světě není šest, nebo pět divů světa, ale jen jeden - Láska. Pevně jsem si omotal ruce kolem jeho krku a pořádně se k němu přimáčkla.
,,Děkuju." Zamumlal jsem a své rty přitiskl na ty jeho.
Klesá aktivita takže 12votes a 5comments. Do tý doby NEBUDE část. Kdyby jste někdo chtěl věnování, napište si. Mám vás ráda a děkuju, že to čtete.
#Michell
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?