Rande?

2.3K 83 4
                                    

*(pohled Lucy)*


Když jsem šla domů, měla jsem divný pocit. Odemkla jsem dveře a šla najít Eli. Vždycky ji vyzvedává Kyle. Většinou tady počká, než prijdu, ale teď tu není.
,,Ahoj Lucy" zakřičela Elizabeth a skočila na mě.
,,Ahoj sluníčko. Jak bylo ve škole?" Ani nevím odkud přiběhla. Nestačila jsem ji postřehnout.
,,Fajn, dostala jsem jedničku z matematiky." Hned se mi chlubila. Ale je dobře, že ztráta rodičů ji nepoznamenala i ve škole.
,,Dobře. Já si teď půjdu udělat úkol. Když budeš něco chtít, přijď ."


Odběhla jsem k sobě do pokoje a šla do sprchy.  Miluju pocit, když mi dopadají kapky teplé vody na mé tělo. Je to uklidňující.


Když jsem vylezla že sprchy, zapla jsem si notebook. Přihlásila jsem se na facebook a měla jsem tam žádost o přátelství. "Justin Bieber si vás chce přidat mezi své přátele." Hned jsem to přijala. Koukla jsem se na hodiny a bylo už půl devátý. Šla jsem dolů a viděla jak Elizabeth spí na gauči. Je roztomilá. Vzala jsem ji do náruče a odnesla ji do jejího pokoje. Když jsem jí položila na postel trochu se zavrtěla, ale spala dál.
,,Dobrou noc zlato." dala jsem jí pusu na čelo a odešla ke mě. Na facebooku jsem měla zprávu.


Justin: Ahoj :) co děláš zítra? Nezajdeme někam?


Já: Ahoj. Jo ráda. Tak mi zavolej a domluvíme se. :)


Asi po půl hodině jsem usnula.


Ráno jsem se probudila a jelikož je víkend, nemusela jsem hned vstávat. Elizabeth za mnou přiběhla a přitulila se ke mě.


,,Dobré ráno, princezno. Jak ses vyspala?" zeptala jsem se ji ještě rozespale.


,,Dobré, dobře. Zdálo se mi o tom že mám koně." Z toho snu byla unešená.
,,Tak víš co? Dneska jsem se měla sejít s jedním klukem, ale zavolám mu a řeknu mu, že dneska nemůžu. Dobře?" Sice mě to mrzelo, ale chci aby byla Eli šťastná.


,,A nebo může jít s náma." když to řekla, úplně mě zaskočila.
,,A tobě by to nevadilo?" Nebyla jsem si jistá jestli chce, nebo to řekla jen proto, že nechce,abych to zrušila.


,,Lucy, nevadilo. Budu ráda, když nás bude víc. Aspoň si můžeme dát závody a pak zajít do Mc donald's." Byla tak rozkošná. Usmívala se na mě a vypadala jak andílek. Jsem ráda, že s tím nemá problém. Uvidíme co řekne, až Justina pozná.


,,Dobře, tak si jdi vyčistit zuby a já jdu udělat snídani."


Seběhla jsem dolů a protože jsem měla dobrou náladu, pustila jsem si písničky. Chtěla jsem Elizabeth udělat dobrou snídani, a tak jsem udělala lívance. Na stůl jsem dala talíře, každé z nás nabrala pár lívanců, posypala borůvkama a celý to ještě polila javorovým sirupem. Do skleniček jsem nám nalila pomerančový džus a mohlo se jíst. Akorát když jsem pokládala džus přiběhla El.


,,Mňam to voní." jen se usmála a začala jíst. Ani nemluvila jako obvykle. Asi jí to chutnalo. Ani se nedivím, mě taky.


Všechno jsem dala do myčky a šla nahoru do svého pokoje zavolat Justinovi.

Já: Ahoj, tady Lucy. Máš teda dneska čas?


Justin: Ahoj, jasně že mám. Už jsi něco vymyslela?


Já: Nevadilo by ti jít na koně? Ale jde i má ségra.


Justin: Nevadilo. Koně i ségry mám rád. *Zasmál se

*
Já: Tak fajn. V jedenáct buď u nás. Pa


Justin: Těším se, ahoj.


Koukla jsem se na hodinky a bylo půl desátý. Elizabeth se koukala na televizi, tak jsem si vlezla do sprchy. Když jsem vylezla, na obličej si nanesla trochu make upu a na oči řasenku. Víc se nemaluju. Nechci vypadat jako barbie. Vlasy jsem si svázala do culíku a šla za Elizabeth. Ta se koukala na Hannah Montana.


,,Eli, promiň že tě ruším, ale pojď se převléknout. Za chvíli je tu Justin." Jen jsem se na ní usmála a šla se taky obléknout. Na sebe jsem si vzala černý legíny, bílý tričko a mikinu. Ještě jsem se prohlédla v zrcadle a mohlo se jít.

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat