Potřebuju vědět váš názor. Líbí se vám ta story? Přijde mi strašně rychlá. Rychle se uzdravila, rychle ji požádal o ruku, rychle se probrala v nemocnici.... Nechci je teď moc trápit, toho si užijou později. Má cenu ještě psát?
Jinak za 1100 reads tady máte další část ;)
Děkuju
*pohled Justina*
Ráno jsem se probudil a myslel na Lucy. Dneska má narozeniny, tak za ní jedeme. Jede i Elis, protože se jí už stýská. Nasnídali jsme se a mohlo se jet. S Elis jsme si po cestě zpívali, povídali a smáli se.
Když jsme dorazili do nemocnice,vzal jsem z kufru kytku, zamknul jsem auto a mohlo se jít. Po cestě jsem ještě pozdravil doktora. Když jsem otevřel dveře od pokoje, zhrozil jsem se. Postel byla prázdná, na posteli taška a v ní Lucyino oblečení. Ze dveří od koupelny vylezla Lucy s úsměvem na tváři.
,,Mami!" Zaječela Elis a běžela k ní. Mami? Podíval jsem se na Lucy a ta taky nevěděla o co jde.
,,Zlatíčko." Vzala si jí na ruku a objímala jí. Po chvíli si sedla i s Elis na postel a koukla se ji do očí. ,,Elis, proč jsi mi řekla Mami? Víš, že já tvoje máma nejsem."
,,Já vím, ale ty se o mě staráš a maminku už nikdy neuvidím. Můžu ti tak říkat?"
Lucy se na mě koukla s úsměvem a v očích měla slzy. Jen jsem se na ní usmál a vydal se k nim.
,,Můžeš. Ale nezapomeň na maminku. Kouká na nás zeshora a určitě by jí to mrzelo. Ano?" Elizabeth na ní kývla a seskočil na zem.
,,Ahoj zlato. Všechno nejlepší." Políbil jsem jí, objal a dal kytku. S úsměvem si jí prohlížela a pak mi skočila kolem krku.
,,Děkuju je krásná. Ale proč 21 růží? Je mi 20."
,,Já vím, ale nemá se dávat 20 tak proto." Koupil jsem jí 20 rudých růží a doprostřed 1 bílou.
,,Proč jsi sbalená a oblečená?" Divil jsem se.
,,Už chci domů. Je mi dobře a tak jsem přemluvil doktora aby mě pustil." Nevinně se mi koukla do očí a pak mě políbila. Tohle mi tak chybělo.
,,Tak jedem. Mám pro tebe překvapení." Usmál jsem se a ona se zasekla.
,,Jaký? Proč? Víš že nemám ráda překvapení."
,,Protože máš narozeniny."
Tašku jsem dal do kufru a vyjeli jsme. Bavili jsme se tím, že nám Lucy vyprávěla o Elis, když byla malá. Jsem neskutečně rád, že je v pořádku. Jeli jsme domů. Jsem zvědavý co řekne na dárek.
,,Zlato zítra máme na hlídání Rose. Kyle chce požádat Emily o ruku."
,,Wow to je skvělý. Pak uděláme oslavu." Mrkla na mě a já jí hladil na stehně.
Dojeli jsme domů a vešli dovnitř. Tašku jsem šel odnést do ložnici a vzal dárek.
*pohled Lucy*
Justin řekl abych se posadila na sedačku, že pro mě něco má. Po chvíli přišel s krabicí v ruce. Nevěděla jsem co čekat a trochu se i bála. Byla to obrovská krabice s červenou mašlí. Stoupl si přede mě a na tváři měl ten svůj neodolatelný úsměv.
,,Zlato, všechno nejlepší. Snad se ti to bude líbit. Miluju tě." Políbil mě, ale krabici držel pořád v ruce.
,,Otevři jí." Natáhl ruce s krabicí přede mě a já pomalu rozvazovala mašli. To, co v ní bylo jsem nečekala. V očích mě zaštípaly slzy.
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?