Poslední část.
Věnovaná pro všechny. Chtěla bych vám za všechno moc poděkovat. Bez vás by tahle story už dávno nebyla. Nejvíc bych asi chtěla poděkovat @Lee2710 @TammyBieberLovato za povzbuzující komentáře. Děkuju všem. Mám vás ráda.
Příjemné čtení :)
*Pohled Justina*
Už půl hodiny pozoruju Lucy, jak spí. Půl hodiny, ale mohl bych to dělat pořád. Pořád bych se na mi mohl dívat. Nikdy jsem si nemyslel, že bych tohle mohl zažít. Mít nádhernou přítelkyni, která se brzo stane mojí ženou a čekat s ní miminko. Je neuvěřitelný, jak moc člověk dokáže milovat. Tak moc, že by pro druhého udělal cokoliv. Klidně i odjel na konec světa jen, aby byl ten druhý šťastný.
Pohladil jsem Lucy po tváři. Jen se usmála, ale spokojeně spala dál. Taky jsem se usmál a začal jí líbat na krku. Jen něco zamrmlala, přetočila se na záda, ale spala pořád. Jak to jen dělá? Shrnul jsem z ní deku a vyhrnul ji tílko. Začal jsem svými rty pohybovat na jejím zatím ještě ploché bříšku. Pořád tomu nemůžu uvěřit. Tomu, že za necelých osm měsíců budeme mít miminko. Jasně, ještě se nerozhodla, ale já vím, že i ona ho chce.
,,Vstáváme." Zašeptal jsem směrem na bříško a naposledy ho políbil. Lehl jsem si zase vedle ní a opět ji pozoroval.
,,Nekoukej na mě tak." Zavrčela a hlavu zabořila do mě hrudi. Zasmál jsem se a políbil jí na její odhalené rameno.
,,Dobré ráno, lásky." Zašeptal jsem a rukou jí začal hladit po bříšku. Jsem divný, kvůli tomu, jak se chovám? Možná pro někoho ano. Ale pro mě ne. Jsem zamilovaný a k Lucy se chovám tak, jak si myslím, že je hezké.
,,Dobré." Políbila mě na hruď a já cítil, jak se usmála. ,,Mám hlad." Ohrnula spodní ret a smutně se na mě koukla. Zasmál jsem se začal se zvedat.
,,Půjdu udělat snídani. Co si dáš?" Zeptal jsem se mezitím, co jsem si oblíkal triko.
,,Jenom housku, jogurt, ovoce, lupínky a džus." Sladce se usmála a já se začal smát. Vždyť to nesní. Hodila na mě vražedný výraz, zvedl jsem ruce nad hlavu na znak, že se vzdávám a se smíchem vyšel z pokoje. Jestli tohle všechno sní, tak budu nahý běhat kolem baráku.
Právě koukám na Lucy, jak dojídá jogurt a všechno jinak snědla. Fajn beru to zpět. Nikde běhat nahý nebudu.
,,Zlato, kolem druhý pojedu pryč. Potřebuju si něco zařídit."
,,Dobře. Půjdeme ven? Chci si to ještě promyslet a až přijedeš, řeknu ti, jak jsem se rozhodla." Usmál jsem se a přikývl. Jsem rád, že se neptala víc. Nemůžu jí to říct. Chci, aby to bylo překvapení a aby to bylo dokonalé.
*pohled Lucy*
Sešla jsem schody dolů a vzala vodítko. Vzala jsem Baddyho a vyšla u baráku. Je nádherně. Krásně modré nebe, sluníčko svítilo a všude lidé s úsměvem na tváří.
,,Sluší ti to." Usmál se Justin, chytl mě za ruku a společně jsme vyšli. Nechápu, co mi tak může slyšet. Mám na sobě obyčejné riflové kraťasy a černé, volné tričko s nápisem "BELIEVE IN LOVE". Jsem rozhodnutá. Jsem rozhodnutá, jestli si to malý nechám nebo ne.
Zamávala jsem justinovi a s Baddym vešla do domů. Justin jel rovnou. Zajímalo by mě, co si musí nutně zařídit. Vešla jsem do ložnice s cílem, že se půjdu převléknout akorát mě něco zarazilo. To něco byla krabice, na které byla růže a nějaký list papíru. Přešla jsem blíž, sedla si na postel, přičichla si k růží a začala číst.
"Ahoj Lásko, oblékni si to, co je uvnitř. Je to důležité. Věřím, že budeš nádherná. V 18:30 pro tebe přijede Ryan. Už teď se na tebe těším. Miluju tě. - Justin"
Podívala jsem se a hodiny a vyvalila oči. Je 17:38. Snad to stihnu. Přešla jsem do koupelny a vešla do sprchy. Rychle jsem se vysprchovala a přešla k zrcadlu. Dala jsem si řasenku a lesk na rty. Jeden důvod je, že nepotřebuju a druhý důvod, že nechci vypadat jako nějaká kurva. Vyfénovala jsem si vlasy, které jsem si lehce navlnila a nechala je volně. Přešla jsem do ložnice a otevřela krabici. Zrak mi padl na nádherné, světle růžové šaty až na zem bez ramínek a výstřihem ve tvaru srdce. Byly dokonalé. Hezčí jsem v životě neviděla. Přešla jsem ke skříni, ze které jsem vytáhla spodní prádlo a poté si ho oblékla. Pomaličku jsem si zapla šaty a podívala se do zrcadla. Wow. Nemám slov. Nevěřila bych, že můžu vypadat až takhle. Ne, nejsem namyšlená, ale ty šaty vážně dělají hodně. Připla jsem si náušnice a uslyšela troubení, nejspíš Ryanova auta. Do psaníčka jsem si dala mobil, klíče a peněženku, stříkla na sebe trochu voňavky s šla dolů. Obula jsem si lodičky stejné barvy, jako psaníčko a vyšla ven.
,,Proč jsme tady, Ryane?" Zeptala jsem se a nechápavě koukala kolem. Ryan mě odvezl někam na pláž.
,,Běž a uvidíš." Rozloučila jsem se a rozešla se směrem k pláži. Asi uprostřed jsem uviděla stůl, kolem kterého byly ve tvaru srdce svíčky a ještě romantičtější atmosféru tomu dodával západ slunce. Najednou jsem ucítila něčí ruce na mých bokách a teplý dech má mém krku.
,,Líbí?" Zeptal se Justin a políbil mě na tvář. Líbí? To je slabý slovo.
,,Je to dokonalé." Zašeptala jsem nazpět a pořád se dívala na západ slunce. Justin mě chytl za ruku a dovedl mě ke stolu, na kterém byla večeře. Pomalu jsme dojedli a během jídla jsem si pořád o něčem povídali.
,,Lucy? Už ses rozhodla?" Zeptal se nejistě a já kývla. Díval se na mě se strachem v očích a já to ještě dýl protahovala.
,,Budeme rodina. Budeš táta." Podívala jsem se na něj a on jen nejistě kývl, čím se ptal, jestli to znamená ano. Kývla jsem zpátky a usmála se. Justin vyskočil ze židle a okamžitě mě objal.
,,Já budu táta!" Zařval tak, že to museli slyšet až v Číně. Zasmála jsem se a spojila naše rty. Konečně jsem šťastná.
*pohled Justina*
Já budu táta. Bože. Jsem nejšťastnější chlap na světě. Nedovedeme si představit, jaký to je pocit. Je to nádherný, úžasný, dokonalý...
,,Miluju tě."
,,Já tebe taky Justine."
Názory? Dojmy? Pocity? Kritika? Chci vědět všechno. Budu moc ráda za votes&comments.
Rozhodla jsem se, že DRUHÁ SÉRIE BUDE! Těšte se na další příběhy, zápletky, radosti, smutky a všechno, co k tomu patří.
Děkuji.
#Michelle
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?