Tady máte další část. Nechtěla jsem ji dávat už dneska ale přemluvila mě kámoška :)
A moc děkuju za komentáře a votes. Vždycky strašně potěší.
Miluju vás.
*Pohled Justina*
Probudil jsem se kolem osmý a už nemohl spát. Elizabeth asi ještě spí, tak jsem pozoroval Lucy, jak sladce spí. Byla tak roztomilá. Přitáhl jsem si jí k sobě a hladil ji po břiše. Věděl jsem, že se může vzbudit, ale ona hned stejně usne. Ani jsem si to neuvědomil a už bylo 8:30.
Šel jsem se podívat na Elizabeth.
,,Víš, Justin miluje Lucy. A kdyby měli miminko, byla by to moje ségra a hrála bych si s ní tak, jako s Rose." (Vím že by to nebyla její ségra, ale je malá a přišlo mi to roztomilý :3 ) Mluvila ke svému plyšovému medvědoči. Byla úžasná.
,,Dobré ráno princezno. Jak ses vyspinkala?"
,,Justine!!" Ani mi neodpověděla a skočila mi do náruče. ,,Mám hlad." udělala na mě psí oči a já jí nesl dolů do kuchyně. Posadil jsem ji ke stolu a šel k lednici.
,,Tak co si daš?"
,,Křupky s mlékem."
Postavil jsem misku před ní a nalil jí do skleničky džus.
Zrovna jsem to uklízet do myčky, když někdo zvonil.
,,Sakra jakej inteligent?!"
,,Elis jdeš se mnou otevřít?"
,,Jasně." Rychlostí blesku vyběhla a já šel za ní.
,,Strejdo Ryane!" Hned ho objala a on jí vytáhl nahoru. Byl s námi na Hawai a už tam si ho zamilovala a je to takový její strejda.
,,Nazdar Bro. Co tu děláš?" Dali jsme si náš pozdrav a šli do obýváku.
,,No řekl jsem si, že se stavím a večer můžeme udělat menší párty. Jo a za chvíli přijede Emily a Kyla."
Divim se jak ho to může napadnout.
,,Dobré ráno." Přišla rozespalá Lucy a já se musel kousnout do rtu nad tím, jak byla sexy. Hned šla k Ryanovi se kterým se objala a on ji dal pusu do vlasů.
,,A já nic? A kámo ta je moje!" Hodil jsem po něm vražednej pohled a hned se podíval na Lucy, která šla ke mě.
,,Nono. Nemůžu pozdravit svojí kamarádku?"
Už jsem mu nic neodpověděl jen jsem se na něj podíval a vypláznul jazyk. Lucy mi dala pusu a šla si udělat čaj.
,,Hraj si chvíli s Elis, hned jsem zpátky." Jen na mě mrknul a já šel za Lucy.
Nevšimla si, že jsem přišel, tak jsem jí objal zezadu kolem pasu a dal jí pusu na tvář. Lekla se a obrátila se ke mě čelem.
,,Jak dlouho jsi vzhůru?"
,,Od tý doby co jsi mě hladil po břiše. Bylo to příjemný a nechtělo se mi vstávat, tak jsem ještě ležela a pak jsem slyšela, že někdo přišel tak jsem šla dolů." Sladce se usmála a objala mě.
Slyšel jsem zvonek, tak jsem šel otevřít. Za dvěma stál Kyla, Emily a Rose.
,,Pojďte dál. A půjč mi taky tu vaší malou princeznu." Vzal jsem si ji do náruče a šel za Lucy.
,,Rose, pozdrav se s tetou."
,,Jezis, ty jsi tak rozkošná." Rozplývala se nad Rose a já se jen usmíval.
,,Budeš úžasný táta." usmála se a dala mi pusu.
Šli jsme k nim do obýváku.
,,Justine, budeš skvělý táta. Ještě to dítě." Ryan si neodpustil blbou poznámku. S Lucy jsme se dohodli, že jim to řekněme až večer.
*pohled Lucy*
Když přijela Em rozhodli jsme se, že pojedeme nakupovat. Elizabeth i Rose zůstanou s klukama a k obědu si něco objednají.
,,Tak můžeme?" Zeptala jsem se Emily, když jsem si obouvala boty.
,,Můžem." usmála se a už vycházela že dveří.
,,Počkej! A semnou se rozloučíš?" přiběhl Justin a udělal na mě psí oči. Dala jsem mu pusu a zamávala na ostatní.
*večer*
S Emily jsme si to skvěle užily. Něco jsme koupily malé Rose, něco Elizabeth, něco na sebe pro nás a něco taky klukům. S taškami jsme přišly ozdobené, jak vánoční stromeček.
,,Jdu pro víno." řekla jsem a odběhla do kuchyně. Až teď jsem si uvědomila, že nemůžu. Do skleničky jsem si nalila džus a odešla zpátky. Rose i Elis už spí, takže je nemusíme hlídat.
,,Hele Lucy, proč si taky nedáš? Jsi snad těhotná?" Ryan mě tou otázkou docela zaskočil. Koukla jsem se na Justina a ten se usmíval.
,,Už to tak bude." Usmála jsem se a ostatní na mě koukali s pusou až na zemi.
,,To je skvělý. Gratuluju." Přiběhla ke mě Emily a objala mě. To samý udělal i Kyla a Ryan.
*Po 2 hodinách*
Dostala jsem chuť na nějaký brambůrky, ale doma jsme nic neměli. Jela jsem sama. Chtěla jsem si pročistit hlavu. Jedu už půl hodiny a najednou jsem slyšela řítící se auto. Poslední co jsem viděla? Rodiče, Elizabeth, Justin. Ano, viděla jsem rodiče. A pak jsem si vzpomněla na to mrně. Panebože! Pak už jenom Náraz, Tma, bolest a šílený teplo.
Tak co vy na to? Přežije to? Bude mít následky? Co Justin? Do další část zase min. 10 reads a 5 votes. Budu ráda za koment. A další část bude asi až kolem víkendu. mám teď hodně učení. :(
#Michelle
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?