Věnováno @Irenka00 a @MayMlejnsk
*pohled Lucy*
Probral mě Justinův tichý hlas a následně i dětský smích. Po otevření mých, ještě rozespalých, očí se mi na tváři okamžitě objevil úsměv. Ten úsměv vykouzlil pouze jeden pohled na Justina. Pohled na Rose v náručí mého snoubence. Její malá ručička putovala po jeho tváři a zkoumala každičký její kousíček a on jí šeptal uklidňující slova, aby neplakala. Vím, že na světě není lepší otec, než on. Sice se náš syn ještě ani nenarodil, ale už teď ho miluje, opečovává a snaží se mu dopřát jen to nejlepší.
Opatrně jsem se posadila a opřela o čelo postele. Justinův zrak padl na mě a na tváří měl ještě větší úsměv než do teď. Jeho rty se na okamžik dotkly mých a do náruče mi položil toho malého úžasného človíčka.
,,Dobré ráno. Emily jí přivezla před půl hodinou. Chtěla ti ušetřit aspoň nějakou práci a prý nám moc děkuje." Hovořil Justin ulehaje vedle mě. Chtěla jsem odpovědět, ale Roseiiny modré oči, hypnotizující mě, mi to nedovolily. V mém těle a duši bylo najednou tolik klidu, jako nikdy.
Její maličké prstíky chytily můj malíček, který pevně držela a nejspíš nehodlala pustit. Svou hlavu jsem si opřela o Justinovo rameno a spokojeně vydechla. Takové okamžiky, jako právě tento, si člověk dlouho pamatuje. Jsou to okamžiky plné klidu, štěstí, lásky a spokojenosti.
,,Už se nemůžu dočkat našeho prcka." Vydechla jsem a přikryla jsem Rosie její růžovou dečkou. Sledovala jsem jí do doby, kdy usla a já jí položila mezi nás. Přetočila jsem se na bok, jednou rukou si podepírala hlavu a druhou hladila Rose po tváři. To je tak zlaté dítě.
,,Budeš skvělá máma, Lucy." Chytl mou ruku Justin a políbil mě na její hřbet.
,,Stejně jako ty táta." Mrkla jsem na něj a svůj zrak opět přemístila na Rose.
,,Justine, někdo zvoní. Půjdeš tam?" Otočila jsem hlavu na něj a dál krmila Rose, která usmívajíc se seděla v židličce a netrpělivě čekala na další lžičku. Justin přikývl a odešel do předsíně. Bylo kolem páté hodiny odpoledne a my spokojeně jako rodina seděli v obýváku, sledovali televizi a společně se starali o Rose . Dveře se zabouchli a mezi dveřmi do obýváku se objevil Justin s obrovskou zabalenou věcí, která vypadala jako obraz.
,,Hned jsem zpět." Oznámil a okamžitě byl pryč. Nevím, co to mělo znamenat, ale byl nesmírně šťastný. Podívala jsem se na Ellie, která spokojeně sledovala pohádku a nic jiného jí v tu chvíli nezajímalo.
Utřela jsem Rose tvář a ruce, které měla celé špinavé a odešla do kuchyně umýt nádobí. Její výskot se rozléhal celým domem, takže jsem Justina nepostřehla až do doby, kdy se jeho teplý dech odrazil od mého krku a jeho dlaně přistály na mém břiše.
,,Pojď semnou." Zašeptal a jemně mi skousl ušní lalůček. Utřela jsem si ruce do utěrky a šla tam, kam mě vedl. Zastavil se před dveřmi do ložnice a chtěl mi zavázat oči.
,,Na to zapomeň!" Začala jsem kroutit hlavou a odstoupila od něj.
,,Jenom na chvíli. Povedu tě. Neboj a věř mi." Řekl klidným hlasem a šátek utáhl. Poté už jsem jen cítila jeho ruce na mých ramenech a slyšela, jak otevírá dveře. Kousek semnou popošel a jediným tahem sundal šátek, který mi až do této doby bránil ve výhledu. Při tom pohledu se mi zatajil dech a oči zaplnily slzami.
,,Panebože. To je nádherný." Vydechla jsem a kolem jeho krku si omotala ruce. Hlavu jsem si zabořila do jeho krku a nechávala slzy stékat po tvářích. Tohle je snad to nejhezčí, co pro mě snad kdo kdy udělal.
,,Miluju tě a chci, abs věděla, že bych tě nikdy nepovedl. Mě záleží jenom na tom, abys byla šťastná. Bez tebe jsem jako mrtvola. Ty jsi můj život. Vše,co k životu a ke štěstí potřebuju, je tvoje přítomnost a láska ke mě. Mě nezajímá stav mého účtu. Jediné, co mě zajímá, je to, abys byla spokojená. Když jsem tě požádal o ruku, věděl jsem, že ty jsi ta pravá. Ta jediná a ta, která bude matkou mých dětí. I kdybysme neměli peníze, stačila by mi tvá láska. Pamatuj si, že já jsem tvůj přítel, snoubenec, kamarád i kamarádka. Miluju tě." Dokončil svůj proslov a zastrčil mi pár vlasů za ucho. Hluboce jsem se mu podívala do očí ještě předtím, než jsem je zavřela a své rty položila na jeho. Nehýbali jsme jimy, ale užívali si tento okamžik ze všech sil.
,,Taky tě miluju." Setřela jsem si pár zbylých slz a otočila se ke zdi, na které visela v rámu velká fotka z posledního ultrazvuku.
Doufám, že se vám část líbila a sdělíte mi svůj názor.
Pro další 15+votes a 5+comments!
#Michelle
ČTEŠ
Anything Is Wrong
FanfictionLucy si nemůže moc užívat. Od té doby, co jí zemřeli rodiče se musí starat o svou sestru. Není na ní však sama. Pomáhá jí Justin. Když se ale dozví závažnou novinu, zhroutí se ji svět. Jak to s ní dopadne?