38.

1.2K 28 5
                                    

Část pro TammyBieberLovato, SarahMessiBieber, Teru_na, LoveJBee a Lee2710 (Ty co napsali komentář) Děkuju vám :*

Předem varuji že část naprosto nudná a o ničem. omlouvám se za chyby.

Příjemné čtení ;)

*pohled Lucy*

,,Ell, pospěš si! Jedem." Zavolala jsem na Elis, když jsem si obouvala boty. Justin šel odnést všechny tašky do auta. Baddyho bereme s sebou. No umíte si to tady představit, kdyby tady Baddy zůstal sám? Já si to představovat ani radši nechci. Upravila jsem se ještě v zrcadle a vedle mě se objevila Elis s tím její obrovským medvědem.

,,Zlato, vždyť se do toho auta ani nevejdeme." Koukla jsem se na ní a ona smutně koukala na svoje boty.

,,Jojo, Baddy bude vedle mě na sedačce a Winnie dám na zem." Ta holka to má teda vymyšlený.

,,Kdo je Winnie?" Zeptala jsem se. Ona se usmála a ukázala na medvěda. Přikývla jsem a zamkla barák.

,,Justine, už tam budem?" Jedeme už dvě hodiny. Elis spí a já se nudím. Možná jsem jako malý dítě, protože se ptám každou půl hodinu, ale mě už to v autě vážně nebaví. Docela mě mrzí, že Emily, Kyle a Rose nemohli jed s námi, ale aspoň budeme nějaký čas zase spolu jako rodina.

,,Za chvíli jsme tam. Neboj." Usmál se na mě Justin a dál se věnoval řízení. Hlavu jsem si opřela o okýnko a pozorovala cestu. Musím zjistit jak se Justin zná s jasonem.

,,Justine? Ty se znáš s Jasonem? Proč ti řekl bratránku?" Podívala jsem se na něj a on okamžitě ztuhnul.

,,Řeknu ti to večer, dobře?" Přikývla jsem a zrak opět odvrátila ke krajině. Zabočili jsme na nějakou úzkou cestu, která vedla skrz les. Po pěti minutách jsme vyjeli z lesa a mě totálně uchvátila ta krajina, ta vila.... Koukla jsem se nechápavě na Justina a ten se jenom usmíval. Neříkal snad chata?

,,Miluju to tady. Vyrůstal jsem tu. Vždycky jsme sem jezdili na víkendy a na prázdniny. Rodiče sem jedou už jen někdy, tak jsme to s tátou opravili. Doufám, že si to tu zamiluješ." Celou dobu se díval před sebe, akorát poslední větu se mi díval do očí. Miluju to tady už teď, tak nevím, proč se tak strachuje. Nahnul se ke mě a své rty položil jemně na ty mé. I když to byl jen krátký polibek, byla v něm spousta lásky. Vystoupila jsem z auta a otevřela zadní dveře na straně, kde seděla Elizabeth.

,,Počkej, vezmu jí." Řekl Justin tak potichu, aby jí nevzbudil, ale tak hlasitě, abych ho slyšela. Vzal Elis na ruku jako princeznu a nesl jí do domu. Vešla jsem za nima a zůstala stát s otevřenou pusou. Bylo to tam nádherné. Fajn, nádherný je slabý slovo. Tmavé podlahy, tmavě hnědý a bílý nábytek a béžové zdi.

,,Zlato Elis spí v pokojíčku, já jdu pro tašky. Prohlédni si to tu." Vytrhl mě z unešení Justin. Dal mi pusu na tvář a odešel. Chtěla jsem se jít podívat do pokojíčku, kde spí Ell, ale jelikož je už tma, musela bych rozsvítit a já ji nechci probudit. Půjdu se tam podívat zítra.

Vešla jsem do ložnice a opět zůstala v úžasu. Tady mě snad nic nepřestane překvapovat. Opět tmavá podlaha, světlý nábytek a stěny světle hnědé. Tady je to dokonalý. Justin položil tašky na zem, objal mě zezadu kolem pasu a hlavu si položil na mé rameno.

,,Líbí se ti tu?" Jeho teplý dech se odrážel od mé pokožky na krku až mi z toho naskočila husí kůže.

,,To je slabý slovo. Miluju to tu. Miluju tebe." Otočila jsem se čelem k němu a ruce si spojila za jeho krkem.

,,Taky tě miluju." Ruce si spojil za mými zády a přiložil své rty na mé. Chtěl se odtáhnout, ale já si ho za zátylek přitáhla blíž k sobě.

,,Řekneš mi teda o Jasonovi?" Zeptala jsem se, když jsme už leželi v posteli a uvelebila se na jeho hrudi.

,,Jason je můj bratranec, ale nenávidím ho. Bylo to asi před dvěma roky. Měl přítelkyni. Jmenovala se jennifer. Jednu noc za mnou přišla, že jí Jason zmlátil. Utekla od něj. Vzal jsem jí teda k sobě. Měl jsem jí rád, byla chytrá, vtipná, milá a krásná. Po nějakým čase jsme se do sebe zamilovali a dali se dohromady. Když Jason zjistil, že je u mě a že jsme pár, unesl jí. Přesně jako tebe. Když jsem zjistil, kde je, okamžitě jsem jel za nimi. Když jsem tam přijel, byla jen ve spodním prádle, všude byla pořezaná. Chtěl jsem jí zachránit, ale bylo pozdě. Zastřelil jí přímo přede mnou. Miloval jsem jí. Nedovedu si představit, že bych takhle přišel i o tebe." Po tvářích nám oboum tekly slzy. Bylo mi jí líto. Bylo mi líto Justina. Musel trpět. Palcem jsem mu střela slzy a rty položila na ty jeho.

,,O mě nikdy nepřijdeš." Zašeptala jsem a pevně ho objala.

Jak může být někdo tak bezcitný jako Jason?

Názory?

#Michelle

Anything Is WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat