Part 12 (Z)

2.3K 183 7
                                    

စစ္မင္းခေနထိုင္ရာစမ္းေခ်ာင္းတိုက္ခန္းသို႔လိုက္ပို႔ၿပီးအျပန္တြင္ သီခ်င္းတိုးတိုၿငီးဆိုရင္းအျဖစ္အပ်က္ေလးေတြကိုျပန္ေတြးၾကည့္ေနရင္းမွ ေက်နပ္ေနတဲ့စိတ္အစဥ္ေလးဟာေဘးကေနစကားစလာတဲ့ျမတ္သူအသံေၾကာင့္ ပ်က္ယြင္း သြားရျပန္၏။

"ဘယ္လိုလဲသားႀကီး၊ အရမ္းကိုေက်နပ္ေနတယ္ေပါ့"

"ဒါေပါ့ကြာ"

"မင္းဟာကေသေတာ့ေသခ်ာပါတယ္ေနာ္၊ ငါတို႔လည္းႀကံရာပါေတြျဖစ္ေနပါၿပီ။ လိုက္သာလိုက္ခဲ့ရ မ်က္ႏွာေတြပူလိုက္တာကြာ ခ်ီးပဲ"

"မင္းကဘာကိစၥနဲ႔ၾကားထဲကမ်က္ႏွာကပူရတာလဲ၊ ငါလည္းဘာမွမလုပ္ရပါလား"

"လုပ္သာမလုပ္တာေလ မင္းရဲ႕ဗို႔အားမ်ားတဲ့မ်က္လုံးႀကီးကိုၾကည့္ၿပီးၾကားထဲကမ်က္ႏွာပူတာဟ"

"ငါထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္းေလးေနေပးပါတယ္ကြာ၊ မင္းေျပာသေလာက္လည္းမူပ်က္မယ္မထင္ပါဘူး"

"ေအး မင္းဘာသာထိန္းေနေပမယ့္ငါတို႔လိုအတြင္းသိေတြကေတာ့ မင္းအရမ္းကိုတယုတယျဖစ္ေနတာေတြကိုျမင္ေနမက်ဘူးေလ၊ တစ္သက္လုံးေကာ္ဖီေတာင္ေဖ်ာ္မေသာက္တဲ့ေကာင္က ေကာ္ဖီေတြထေဖ်ာ္လိုေဖ်ာ္ မုန႔္ေတြထည့္လိုထည့္နဲ႔ပ်ာယာကိုခတ္ေနတာဟုတ္ေနပါေရာ"

"ဒီလိုအခ်ိန္ဆိုသူဆာေနမွာေပါ့၊ ေျပာမွာလည္းမဟုတ္ေတာ့အလိုက္တသိထလုပ္ေပးရတာပါကြာ၊ သူ႔ဘာသာလုပ္႐ိုးလုပ္စဥ္ဆိုေပမယ့္ ဆက္တိုက္ႀကီးဆိုေတာ့ပင္ပန္းေနမွာအမွန္ပဲကို"

"အေရးထဲမေ႐ႊထားကဖုန္းတဂြမ္ဂြမ္နဲ႔အေျခအေနဘယ္လိုလဲ ဘယ္လိုရွိလဲဆိုၿပီးလွမ္းေမးေနေသး"

"အဲ့ေတာ့မင္းဘာျပန္ေျပာလိုက္လဲ"

"မသိဘူးလို႔၊ စာၾကည့္ခန္းထဲကအသံလုံေတာ့ဘာမွမၾကားရဘူးလို႔၊ နင္သိခ်င္ရင္ေနာက္ေန႔ CCTV တပ္ထားေပးမယ္ေျပာလိုက္ေတာ့ဆဲၿပီးဖုန္းခ်သြားတယ္ေလ ဟားဟားဟား"

"ေပါက္ကရေတြမေျပာပါနဲ႔ဟ၊ တကယ္စာသင္ေနတာပါကြာ၊ သိလားျမတ္သူ စစ္ကစာရွင္းျပတာတကယ္ေတာ္တာပဲ၊ ငါတျခားအေတြးေတြဝင္မလာေအာင္ စိတ္ဝင္စားေအာင္ကိုရွင္းျပတတ္လိုက္တာကြာ၊ အသံေလးကလည္းနားေထာင္လို႔ေကာင္းမွေကာင္း စာရွင္းျပတာနဲ႔ေတာင္မတူသီခ်င္းေလးဆိုျပေနတဲ့အတိုင္း ရင္ထဲကိုေအးေနေရာပဲ"

ရင်ခုန်သံအချစ်တေးသွား နှလုံးသားဖြင့်ကြားစေသား ❤Where stories live. Discover now