Part 24 (Z)

2.2K 171 23
                                    

ေျခတံလက္တံရွည္ရွည္ႏွင့္လူတစ္ရပ္နီးပါးရွိတဲ့ခ်စ္စရာေကာင္းလွတဲ့အ႐ုပ္ႀကီးကိုေက်ာတြင္ပိုးလိုက္ရင္း အ႐ုပ္ရဲ႕လက္ႏွစ္ဖက္ကိုလည္ပင္းတြင္သိုင္းခ်ည္လို႔ ထားတို႔အိမ္ဧည့္ခန္းထဲေျမာက္စြေျမာက္စြဝင္လာမိတဲ့ညီမင္းသြင္ရဲ႕ေျခလွမ္းတို႔ဟာ ကိုရန္ပိုင္ႏွင့္မိခင္ျဖစ္သူကိုအေတြ႕ အားတုံ႔အားနာတန႔္သြားရပါ၏။ ဝင္ေပါက္ဘက္မ်က္ႏွာမူထားတဲ့အန္တီေက်ာ့ကလွမ္းအသံျပဳ၏။

"ေဟာ့ မင္းသြင္ပါလား၊ ထားဆီကိုလာတာလား။ ဒီမွာလာထိုင္ပါဦး။ အန္တီ့မိတ္ေဆြေတြနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးရဦးမယ္။ သူဇာေရ ဒါဟိုဘက္ၿခံမွာေနတဲ့သမီးေလးသူငယ္ခ်င္းေလး၊ သူ႔အေဖက Min Travels & Tour က ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မင္းေပါ့၊ အ႐ုပ္ႀကီးကဘယ္ကယူလာတာလဲသားရဲ႕"

"ဘယ္ကမွမယူလာပါဘူး ဝယ္လာတာပါ။ တီေက်ာ့သမီးေပါ့ ကြၽန္ေတာ့္ကိုစိတ္ဆိုးၿပီးမေခၚတာသၾကၤန္ၿပီးကတည္းကေလ၊ အဲ့တာၿမိဳ႕ထဲသြားရင္းအ႐ုပ္သစ္ေတြ႕လို႔သူ႔အတြက္ဝယ္လာတာ၊ ဝိုင္းေျပာေပးပါဦးတီရယ္။ မေခၚဘူးတစ္ပတ္ေက်ာ္ေနၿပီ"

"ရန္ျဖစ္ၾကျပန္ၿပီလားဟယ္။ သူဇာေရ အဲ့ဒါပဲၾကည့္ပါေတာ့၊ အိမ္ကသမီးနဲ႔မူႀကိဳအ႐ြယ္ကတည္းကသူငယ္ခ်င္းေတြေလ၊ ရန္ျဖစ္လိုက္ျပန္တည့္လိုက္နဲ႔မတည့္အတူေနႏွစ္ေယာက္ေပါ့။ သား...ဒီအန္တီကအန္တီ့သူငယ္ခ်င္းေဒၚသူဇာလြင္တဲ့၊ ဟိုအစ္ကိုကအန္တီသူဇာ့ရဲ႕သား ကိုရန္ပိုင္ဦးတဲ့။ ထားနဲ႔ေက်ာင္းတူတယ္ေလ"

ထိုင္လိုက္ကတည္းကကိုရန္ပိုင္ကိုေတြ႕လို႔ အၾကည့္ခ်င္းဆုံႏႈတ္ဆက္ၿပီးပါၿပီ။ တရားဝင္မိတ္ဆက္ေပးလာမွအဟဲလို႔ရယ္ျပလိုက္ၿပီးေျပာျပလိုက္ရ၏။

"ကြၽန္ေတာ္အစ္ကိုရန္ပိုင္နဲ႔သိပါတယ္တီရဲ႕၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔မ႑ာပ္မွာေရလာကစားသြားထဲကခင္ၿပီးသြားပါၿပီ၊ မဂၤလာပါအန္တီ၊ ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ညီမင္းသြင္ပါခင္ဗ်"

"မဂၤလာပါသားရယ္။ သိၾကတယ္လား သားကေရာဘာတက္ေနတာလဲ"

"ကြၽန္ေတာ္က Dental တက္ေနတာပါအန္တီ"

"ဪ ေကာင္းတယ္ေကာင္းတယ္။ အသက္အ႐ြယ္ကေလးေတြကမတိမ္းမယိမ္း၊ ေက်ာင္းခ်င္းကလည္းဆက္စပ္ေနေတာ့ခင္ခင္မင္မင္ေနၾကေနာ္။ အန္တီတို႔အိမ္ကိုလည္းလာလည္ပါဦး၊ ေမေမ့ကိုဖိတ္စာတစ္ေစာင္ထုတ္ေပးပါဦး၊ ညီေလးနာမည္လည္းေရးလိုက္။ လာမယ့္ Sunday အန္တီတို႔အိမ္မွာအလႉရွိတယ္၊ ဆက္ဆက္လာခဲ့ေနာ္သား"

ရင်ခုန်သံအချစ်တေးသွား နှလုံးသားဖြင့်ကြားစေသား ❤Where stories live. Discover now