Oké, ik heb dus net alles in één keer op Wattpad zitten gooien en ik ben kapot nu. Ik kwam er ook meteen achter dat het nawoord ook meteen het langste deel is van dit hele boek hier op Wattpad HAHHAHAH
Maar goed.
Het dankwoord.
Er zijn zeker een paar mensen die ik wil bedanken. Misschien ook een paar dingen, maar die heb ik in het vorige deel eigenlijk al bedankt.
Ik wil mijn familie en vrienden bedanken, ook al hebben de meesten het nog steeds niet gelezen. Ik wil hen eigenlijk gewoon bedanken voor... weet ik niet, het hoort erbij. Ze hebben eigenlijk niet veel geholpen bij het proces, ze hebben zich alleen verbaasd over het feit dat ik een heel boek van 137k in uhhh twee maanden of zo schreef. Maar goed. Toch bedankt, denk ik.
Maar degenen die ik wél even wil bedanken, zijn een paar mensen op Discord met wie ik de laatste tijd veel contact heb. raelynlayn isabelanne_ TheRealCinderpelt EmmaH_27 LIENE-LIENE AmazingAmy- sylverrains
Ik hoooooop dat de tags het doen....
Jullie hebben me zo veel geholpen, met advies, met tips, met KEIHARDE AANMOEDIGINGSBERICHTJES met sprinten, met kletsen, met luisteren... wauw. Dank jullie wel. Dit hele proces was veel moeilijker geweest zonder jullie!
En alle lezers van dit boek natuurlijk. Dat is misschien cliché, maar het is wel waar. Er waren/zijn een paar lezers van dit boek die zo, zo, zo trouw waren, en ik ga geen namen noemen want misschien komen er meer bij in de toekomst die net zo enthousiast waren en dan vind ik het rot om diegenen buiten te sluiten, maar als je weet dat jij dit hele boek hebt gelezen, dat jij hebt gestemd of gespamd, of als je weet dat je de updates volgde, of gewoon als je me duidelijk hebt gemaakt dat je van dit boek hebt genoten, weet dan dat ik je dankbaar ben. In het verleden, heden of de toekomst.
Ik ben in ieder geval blij dat ik dit heb geüpload. Deze hele serie ligt me zeer na aan het hart en ik hou er ontzettend veel van.
Dus gewoon, dank jullie wel, want jullie hebben zojuist mijn baby'tje gelezen.
Ik zie je in het volgende boek.
JE LEEST
Red me van de plekken waar ik thuishoor
FantasyJezelf zien is het moeilijkste ooit. Isadora's leven wordt op uiterst akelige manier overhoop gegooid als ze iets meemaakt wat niemand hoort mee te maken. Als ze uitgehuwelijkt wordt aan degene die hoog op haar lijstje met vervelende mensen staat, o...