**אני ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק, תהנו אהובות שלי❤️
נקודת המבט של אנטוניו
פאקינג שיט, לעזאזל עם הטלפון הזה, הזין שלי עוד פועם וכואב, אני לא יכול לשרוד ככה, הילדה הזאת משגעת אותי, זה היה כל כך קרוב, רק עוד כמה דקות ויכולתי להרגיש אותה, הראש שלי בקושי עובד, כל מה שאני חושב עליו עכשיו זה רק היא, הטעם שלה, האופן שבה הגוף שלה מגיב לי, משהו שאני בטוח שרק אני יכול לשלוט עליו, פאק, אני צריך אותה, אם הטלפון המזדיין שלי לא היה מצלצל אני לא יודע כבר מה הייתי עושה עם עצמי, הייתה לי את ההזדמנות להרגיש את הפה החם שלה סביבי.
כעס וחוסר סיפוק עוטפים אותי, אני מרגיש את זה בכל חור, אולי זה לטובה, אני הייתי משתגע אם הייתי מרגיש אותה ולא יכול להמשיך, מה חשבתי לעצמי, הגוף שלי רועד מהצורך, התקדמתי במהירות לכיוון הסטודיו, יש לי עוד חצי שעה, חצי שעה להתאפס על עצמי ולארגן את היום הזה, האמת שלא יצא לי לחשוב על זה, המנהל התקשר אליי וקרא לי דחוף לסטודיו, הוא אף פעם לא התקשר אליי לפני, משהו פה מרגיש מסריח קצת, אלוהים דברים מזעזעים עוברים בראש שלי, המקרים הכי גרועים, פאק.
הגעתי לסטודיו עם כל כך הרבה חרא על הראש שלי, לא מספיק כל מה שקרה הבוקר אני צריך להתמודד עם אנשים, אני עצבני ואני אפילו לא יודע למה, אני רותח, אני צריך לפרוק את כל האנרגיות שלי, לעזאזל עם הילדה הזאת, ״אנטוניו הנה אתה״ הקול של המנהל נשמע ברחבי החדר, ״כן אדוני״ עניתי והתקרבתי אליו, לי ולמנהל אין קשר מיוחד, קשר מקצועי, הוא בחיים לא התעסק בחיי הפרטיים, וטוב שכך, אני שונא שאנשים מסתכלים במקומות שלא נועדו להם, בגלל זה שראיתי את ריילי בפעם הראשונה לא יכולתי לסבול את העובדה שהיא כל כך התעניינה בי, גם עכשיו אני שונא את זה, אבל למדתי להתמודד עם זה.
״אני מצטער על ההפרעה אבל-״ הוא נעצר ושתק, מבטו היה על מכנסיי, הורדתי את עיניי וקלטתי את הרוכסן הפתוח, ״סלח לי״ הוא אמר ואני גילגלתי עיניים וסגרתי אותו, אני לא צריך עוד סימן על כמה דפוק הייתי בבוקר, התנהגתי כמו בן זונה חסר שליטה, אבל לעזאזל אני לא יכול להתלונן, היא שיגעה אותי, אני מרגיש כמו מטורף, הוא כיחכח בגרונו והמשיך ״עכשיו, קראתי לך בנוגע לתחרות״ הוא אמר ואני כיווצתי את גבותיי בבלבול, ״התקופה הזאת של השנה היא הכי עמוסה, האימונים צריכים להפוך ליותר אינטנסיביים, שעות נוספות, יותר חומר וטכניקה״ הוא הסביר את הכל בכמה מילים, ׳אימונים יותר אינטנסיביים, שעות נוספות?׳ הבנות מתאמנות 9 שעות כל יום וזוכות לאכול ארוחה אחת נורמלית ביום והוא רוצה ׳אימונים יותר אינטנסיביים׳.
״עם כל הכבוד ויש לי הרבה כבוד אליך, אני אשמח אם לא תתערב בשיטה שלי לאמן את הבנות״ עניתי בגף זקוף ומבט שופט עלה על פניו, ״אוקיי״ הוא ענה בלסת הדוקה, ״אני לא אתערב״ הוא המשיך ולקח צעד אחורה, ״זה הכל?״ שאלתי בחוצפה, אני חושב שהוא הבין לבד שנשבר לי הזין ממנו, הבנות האלו הם לא הבובות שלו, הוא לא יכול להחליט לבד על כל פעולה כזאת, וחלק מהבנות האלו הן ריילי, אני לא אתן שאיזה זקן בגיל המשבר שלו יחליט על הגוף שלה או של כל אחת אחרת, מראש התוכנית הייתה מאוד ברורה ומסודרת, לפחות מספיק בשביל שזקן עם קצת כסף בכיס ישב בצד ויסתום את הפה שלו.
YOU ARE READING
הבלרינה שלי
Romansa-הספר עלול להכיל: תכנים מיניים, פגיעה עצמית, הפרעות אכילה, ועוד.. ריילי זוהר- ריילי זוהר נערה בת 18 שחיה את החיים הטובים, ריילי היא עקשנית, טובת לב, רגישה וצייתנית אבל אי אפשר לומר שאין לה עמוד שידרה, יש לה שני הורים אוהבים וחמים- טום וטליה ושני אחי...