Çok heyecanlıydım. Bir oraya bir buraya koşmaktan iflahım sökülmüştü adeta . Beni ilk defa görmeye gelenler bunlar değildi ama bu sefer daha farklı hissediyordum niyeyse..
Halam ve Zühre de gelmişti bize. Halam anneme Zühre de bana yardım ediyordu. Bu görüşmenin sebebi çok fazla olmasa da görüştüğümüz uzak komşularımız dan birisiydi. Karşı taraf ile arkadaşlığı olduğunu öğrenmiştim. Olayın nasıl geliştiğine dair fazla bir bilgim yoktu. Zaten hızlı gerçekleştiğinden araştırmaya zamanım olduğu söylenemezdi. Bir hafta önce haber vermişlerdi geleceklerini. Babam aileyi sormuş soruşturmuş , olumlu cevap almıştı. Bunun üzerine bizde görüşme isteklerini kabul etmiştik. Bir hafta bana çok uzun gelmişti.Daha önceleri hiç böyle olmazdım. Daha doğrusu umursamazdım. Evlenmeyeceğime kesin emin olduğum için bir açık bulur , istemezdim. Daha çok gençtim. Biraz hayatın tadını çıkartmalıydım değil mi ? Hâlâ böyle düşünüyordum fakat hislerim benden taraf değillerdi. Değişik hissediyordum işte. Çok değişik..
Zühre ile beraber çatı katındaki odama çıkmıştık. Zühre bir o elbiseyi bir bu elbiseyi gösteriyordu bana giymem için.
- Teşekkür ederim kuzum ama ben feraceyle çıkacağım.
- Üç kere görme hakkı var seni, bilmiyor musun ? Hem nasıl karar vericek?
- Biliyorum, biliyorum da genede feraceyle çıkasım var .
- İyi,sen bilirsin. Artık kız istemeye gelecekleri zaman giyersin.
- Zühree ! Daha fol yok ,yumurta yok ! Hele bir görüşelim de,o zaman belli olur.
- Gözlerin hiç öyle demiyor ama !
- Neyse hadi aşağıya inelim . Bakalım annemler ne yapıyor.
Konuyu geçiştirdiğimi anlamasın diye koşar adım indim aşağıya..