(CİLT 1 : Bahar Esintisinde Şeftaliler ve Erikler Altında Bir Kadeh Şarap)
Taze Yağmurun Serinliği
......
Yağmur yeni yağmıştı ve arnavut kaldırımlı yol ıslaktı. İnsan kaçakçısı, malikânedeki hizmetçilerin onları almasını beklerken çocukları saçakların altında çömelmeye ve birbirlerine sokulmaya zorladı. Xiahou Lian da kalabalığın arasındaydı ve ara sıra ayaklarındaki çamuru sıyırıyordu. Bileğinin yanında sert bir şey vardı. Bu, Duan Amca'nın ayrılmadan önce kendini savunmak için verdiği bir hançerdi.
Yakışıklıydı, özellikle de annesininkine benzeyen ve gece gökyüzünü dolduran yıldızlar gibi parlayan gözleri. Buraya gelirken genç kızlar sık sık onunla sohbet etmeye çalışmışlardı ama o onları tamamen görmezden gelmişti.
Ona göre o, bu kızlardan farklıydı. Uzun saçları vardı ama çok az bilgileri vardı ve tek bildikleri, yiyecek ve giyecek alabilecekleri Xie Malikânesi'ne satılmaktı. Biraz entrikacı olanlar ise efendilerinin yataklarına tırmanmak istiyordu. Xiahou Lian farklıydı. Yedi Yapraklı Garan*'deki en genç suikastçıydı o. Buraya hizmetkâr olmaya değil, öldürmeye gelmişti.
(Ç/N: Garan* Sangharama'nın kısaltmasıdır "keşişler için bahçe", daha sonra "Budist tapınağı" anlamına gelmiştir.)
Başını rahatça elinin üzerine koydu, bakışları etrafı taradı. Sabahın erken saatleriydi, bu yüzden sokak köşesinde uzanıp uyuklayan birkaç dilenci dışında ara sokak ıssız ve sessizdi.
Xiahou Lian, bu dilenciler arasında Garan'dan biri olmalı diye düşündü. Xie Malikanesi'ne başarıyla girdikten sonra, dışarıdan biri ona suikastın hedefini bildiren bir kağıt atacaktı. Hatta biri gecenin bir yarısı penceresine gelip Garan'ın köstebeğinin nerede olduğunu bile söyleyebilirdi.
Daha önce Garan'ın suikastlarından birine hiç katılmamış olsa da, annesinin masalları hep böyleydi - Garan suikastçısı bir gölge gibi gelip gider, kendini gizler ve arka plana karışır ve suikastı fark edilmeden gerçekleştirirdi.
On iki yıl boyunca dağda kalmış, hocasının yanında kılıç talimi yapmıştı. Boş zamanlarında sülün avlıyor ve yabani tavşan kovalıyordu. Sonunda bir suikastta yer almak için dağdan inme fırsatı bulmuştu. Duan Amca, bu sefer başarılı olursa Garan'da isminin kazılı olduğu bir plaket asacağını ve böylece gerçek bir suikastçı olacağını söylemişti. Diğerleriyle hiç yarışmamış olmasına rağmen, annesi Garan'ın en iyi suikastçısıydı ve o da annesinin oğluydu, bu yüzden kaçınılmaz olarak en iyi suikastçı olacaktı.
İnsan kaçakçısı yürüyüp çocukların sayısını sayarken, Xiahou Lian itaatkâr bir şekilde başını eğdi ve sessizce nefesini tuttu.
Tüm suikastçılar bu şekilde göze çarpmazdı.
İki bakıcı ve birkaç hizmetçi daha kapıyı açıp dışarı çıktı. Kaçakçı gülümseyerek onları selamladı. "Hepsi burada ve hepsi de iyi, çalışkan çocuklar. Her biri Jinling Şehri'nin en ucuz fiyatı olan beş bakır sikke."
Baş bakıcı, çocukları tek tek kontrol etmeden önce sıraya dizdi. Çocuklardan hiçbirinin yaralanmadığını ya da herhangi bir uzvunun, burnunun veya gözünün eksik olmadığını teyit ettikten sonra bakıcı, çocukları Xie Malikânesine götürmeden önce tacirle bir süre pazarlık yaptı.
Xiahou Lian'ın kulakları keskindi ve tacirin elindeki taelleri tartıp kendi kendine "Ne kadar cimri!" diye mırıldandığını duydu.
Hizmetçiler ve bakıcılar eski püskü kıyafetler giyiyordu ve sadece baş bakıcının kıyafetleri daha iyi durumdaydı. Bileğine yeşim taşından bir bilezik takmıştı, arkadaki kadının cübbesinde ise bir yama bile vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...