Bin Mekanizmalı Bıçak
....
Sık orman dönüyor, rüzgâr esiyor ve dalgalar ufka doğru yuvarlanıyordu. Bu orman çok yaşlıydı ve içindeki ağaç gövdeleri bir kova kadar kalındı, birini tamamen sarmak için iki veya üç büyük adamın bir arada tutması gerekiyordu. Yapraklar dalların üzerine, dallar da yaprakların üzerine yığılmış, birbirlerine sıkıca tutunmuşlardı ve sadece ara sıra küçük bir güneş ışığı süzülüyordu.
Xiahou Lian ormanda zıplıyordu ve maymunlar bile hareketlerinde onun kadar yumuşak görünmüyordu. Bir sonraki adımda hangi dala konması gerektiğini ve ellerinin hangi sarkan dala ve yaprağa tutunması gerektiğini kalbinde çok iyi biliyordu ve gözlerini kapatsa bile düşmezdi.
Çok geçmeden bir mezarlığa gelmişdi.
Mezarlık çok büyüktü ve yüzlerce mezar taşı ve yüzlerce eski kılıç vardı. Ormanın içinde yoğun bir şekilde toplanmışlardı. Bazılarının sırtları büyük ağaçlara dönüktü ve üstleri kuş pislikleri ve dökülmüş yapraklarla kaplıydı; bazı mezar taşları çoktan ikiye bölünmüştü, çürük meyveler yanlarına seyrek olarak saçılmıştı; bazıları iyi korunmuş olsa da kimse umursamıyordu.
Burası bir kılıç mezarlığıydı.
Kemikleri bulunabilen eski Garan suikastçıları buraya gömülmüş ve hayatları boyunca kaç kişiyi öldürdükleri, kimi öldürdükleri ve kimin için öldürdükleri mezar taşlarına kazınmıştı. Kılıçları mezarın yanında toprağa gömülmüştü. Hayattayken kılıçları onlar için öldürmüştü ve öldüklerinde de kılıçları efendilerinin yanında, rüzgâra ve güneşe maruz kalmıştı. Kılıçların çoğu çoktan paslanmış, şekilsiz hale gelmişti ve hafif bir hareket onları parçalamaya yetecek gibiydi.
Gençken bu yere gelmekten çok korkmuştu. Burada gömülü olan insanların hepsi zebani ve şok edici canilerdi ve her kılıç tamamen kanın tadına bakmıştı. Her zaman, ağır öldürme niyetine sahip birkaç vahşi hayaletin kesinlikle burada yüzdüğünü ya da dışarıdan geri ödeme talep etmek için buraya gelen haksızlığa uğramış ruhlar olduğunu hissetmişti. Kısacası, burası iyi bir yer değildi.
Daha sonra buranın sadece harap bir mezarlık olduğunu fark etmişti.
Garan suikastçılarının çoğunun babası, annesi, oğlu ya da kızı yoktu; hatta onlara tapınmaya gelen ve mezarlarını süpüren insanlar bile yoktu. Mezarlığın tamamı hiç onarılmamış ya da süpürülmemişti ve yol kenarlarındaki vahşi mezarlardan bile daha kötüydü.
Xiahou Lian bir ağaçtan aşağı atladı ve kılıç mezarlığının dışında üç kez düzgün bir şekilde eğildi.
"Kuzenler ve kardeşler, kahramanlar ve cesur adamlar, yaşlılar ve eski dostlar, ben on ikinci nesil başrahip Buda Shi Xin'e bağlı Xiahou Lian. Şu anda, yaşlı bir generale suikast düzenlemek üzere Huizhou Eyaletine gitmek üzere yola çıkmak üzereyim. Elimde silahım yok, bu yüzden buraya sadece bir kılıç ödünç almak için gelebilirim. Söylendiği gibi, dövüş sanatları dünyasında tanışmak insanları kardeş yapar, hepimizin Garan'ın adamları olduğumuzdan bahsetmiyorum bile. Umarım herkes beni affeder ve alınmaz! Kılıcınıza kesinlikle iyi davranacağım. Sabahları ve geceleri onu sileceğim ve geceleri ona güzel yemekler sunacağım. Özür dilerim, özür dilerim!"
Xiahou Lian ibadet ettikten sonra ayağa kalktı ve mezarlığın dış halkasının etrafında bir daire çizdi. Kılıçların kaç yıl öncesine ait olduğunu bilmediği için içine bakmaya gerek duymadı. Düşmanla savaşırken bir çatlakla kırılırsa, o zaman gerçekten oyun biterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AksiyonTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...