Bir Kol Fiskesiyle Ayrılmak
...........
Dağa kar yağmaya başlamıştı bile. Xiahou Lian paltosuna sarınmış, dizlerine sarılarak saçağın altında oturmuş, armut çiçekleri gibi uçuşan ve tüm avluyu dolduran kara bakıyordu. Genellikle bu saatlerde annesi çoktan dönmüş olurdu. Bu adam soğuğa dayanamazdı ve kışın yolculuğuna aceleyle devam etmek istemezdi ve tüm gün boyunca sadece yatak örtülerine uzanmak isterdi. Ancak dağda kar gittikçe ağırlaşıyordu ve annesinin dönüşünü hâlâ görememişti.
Bir kılıf getirmeliydi, değil mi? Yola çıkmadan önce dağdaki tüm yapraklar kırmızıydı. Bir kavanoz şarap tuttuğunda, kılıcını sırtında taşıdığında ve kırmızı yaprakların derinliklerine doğru salınarak yürüdüğünde, sanki sınırsız bir ateşin içine giriyormuş gibi hissetmişti. Xiahou Lian ona bir kılıf getirmeyi unutmaması için bağırmıştı. "Kılıf" Garan'ın bir suikastçıya yardım etmesi için gönderdiği kişiydi. Suikastçı başarılı olduğunda veya başarısızlıkla kaçtığında, kılıfları ortaya çıkar ve suikastçının kaçışını örterdi. Sonuçta, nitelikli suikastçılar çok nadirdi, özellikle de Xiahou Pei gibi eşsiz ve ünlü bir kılıç. Eğer bir suikastçının başına bir şey gelirse, bu Garan gibi yoksul bir örgüt için küçük bir kayıp sayılmazdı. Xiahou Pei arkasına bile bakmamıştı. Sadece elini salladı ve bu sefer kesinlikle bir kılıf getireceğine dair içtenlikle söz verdi.
Xiahou Lian'ın ilk bağımsız suikastının üzerinden üç yıl geçmişti. Sadece üç yıl önce Shen Jue'nin gitmesine izin verdiği zaman, annesinin onun için elli bir kırbaç yediğini ve bu yüzden kalıcı etkiler bıraktığını biliyordu. Güçlü ve eşsiz Xiahou Pei'nin gözlerinin önünde düştüğünü ilk kez o zaman görmüştü. Xiahou Pei'nin yenilmez olmadığını ancak o zaman anlamıştı. O kalbinde bir efsaneydi ama daha çok sıradan bir ölümlüydü. Bir gecede, bir anda aklı başına gelmiş gibi görünüyordu ve artık şikayet etmeden itaatkâr bir şekilde işlem yapmaya gitti.
Üç yıl içinde üç kılıç kırmıştı. Garan'ın Sekiz Lejyonu dışındaki suikastçıların isimleri yoktu, bu yüzden dövüş sanatları dünyasındaki insanlar onları kılıçlarındaki yazılarla çağırmaya alışkındı. Ancak Xiahou Lian her yıl kılıç değiştirdiğinden, ismi olmayan suikastçının kim olduğunu kimse tam olarak bilmiyordu. Bu nedenle, bazı insanlar ona gizlice İsimsiz Hayalet diyordu.
Xiahou Lian boş avluya şaşkınlıkla baktı ve sebepsiz yere kafası karıştı ve üzüldü. Ayağa kalktı ve Xiahou Pei'nin odasına girerek belgelerini karıştırmaya başladı. Yatağın başında dağınık bir şekilde kitaplar yığılıydı ve bunların çoğu bir yerlerden topladığı hikâye kitaplarıydı. Xiahou Lian bu kez suikast belgesini bulmak için bir süre uğraştı.
Küçük metin yoğun bir şekilde paketlenmişti. Xiahou Lian bir lamba yaktı ve masanın önüne oturdu.
Xiahou Pei'nin öldüreceği kişi Liuzhou'daki Jingdao Dağ Köyü'nün lideri Liu Guizang'dı. Xiahou Lian bu ismi daha önce duymuştu. Dövüş sanatları dünyasında kılıç becerileri konusunda evrensel olarak kabul görmüş bir büyük ustaydı ve Qi Klanı Kılıç soyundan gelen birinin öğrencisiydi. On üç yıl önce, üç dağda on altı tarikata tek başına meydan okumuş ve her seferinde kazanmış, hatta bir tarikatı dağlarını mühürlemeye ve öğrenci almayı durdurmaya zorlamıştı. O andan itibaren, bir anda herkes tarafından tanınır ve bilinir hale gelmişti ve kimse onun kılıcıyla yüzleşmeye cesaret edemiyordu.
Ancak, Xiahou Lian bu ismi duyduğunda, o insanlar bu kişinin büyük başarılarını övmüyorlardı. Ne de olsa, pazar yerlerinin sokaklarındaki bir söylenti, insanların hayal güçlerini çılgına çeviren bir parça yasadışı aşk örtüsüne sahip değilse, genellikle yayılamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...