Bir Daha Asla Buluşmamak
.....
Xiahou Lian gözlerinin önündeki kılıcı santim santim yukarıya doğru inceledi -kılıcın kabzasını tutan sağ el, sert kol, solgun yüz ve cansız gözler. Ellerinin ve ayaklarının etrafına belli belirsiz parlayan ipek sarılmıştı ve bağlandıkları yerlerde meteorit çeliğinden halkalar vardı. Tang Shiqi'nin solgun etinin derinliklerine gömülmüşlerdi ama yine de kan akmıyordu.
Xiahou Lian ve o boş gözler birbirlerine baktı ve Xiahou Lian onlarda şok olmuş ve kederli bir şekilde kendini gördü.
"Arkadaşın çok sadıktı. Tüm yöntemlerimi kullanarak onu zorladım ve rüşvet verdim ama yine de bir mekanizma kuklası yapmamıza yardım etmek istemedi." Duan Jiu, Xiahou Lian'a bakarken gülümsedi. "Pekala, onu sadece bir kuklaya dönüştürebilirim. Ne dersin Xiao Lian, onu nasıl yeneceksin? Ellerini mi keseceksin, ayaklarını mı yoksa kafasını mı? O sadece etten ibaret ve çelik kadar sağlam değil, bu yüzden onu kesip parçalamak kolay. Ancak..." Duan Jiu'nun dudaklarının köşesindeki kavis gittikçe derinleşti, "bunu yaparak, arkadaşın da annen gibi olacak, kafası vücudundan ayrılacak, bütün bir ceset olmadan ölecek."
Duan Jiu aniden Lider Mekanizma İpeğini çekti ve ipeğin uğultusu arasında Kukla Shiqi aniden hareket etti, acımasız ve soğuk bir kılıç ışığı çizgisi tutarak Xiahou Lian'ın yüzüne doğru doğradı. Xiahou Lian'ın elleri titredi ve Kukla Shiqi'nin darbelerinden adım adım geri çekildi.
Diğer Sekiz Lejyon baykuşlar gibi Shen Jue'ye doğru koşarken, siyah kolları pervane kanatları gibi çırpınıyor ve kılıçlarının soğuk ışıkları kollarında gizleniyordu. Chi Yan savaş çemberine doğru koşarak Shen Jue ile sırt sırta durdu.
"Git ve A-Lian'a yardım et!" Shen Jue nefes nefese kaldı.
Chi Yan kıpırdamadı ve sadece "Yapabilir," demekle yetindi.
Kavga arasındaki boşluklarda Shen Jue, Xiahou Lian'ın olduğu yöne baktı. Kukla Shiqi'nin kılıcının altında geriye doğru sendeliyordu ve vücudundan kan damlıyordu.
Shen Jue dişlerini sıkarak, "Kaybetmek üzere!" diye bağırdı.
"O bir erkek, çocuk değil." Chi Yan kayıtsızca Mahoraga'nın ileri doğru savurduğu kılıcı kesti. "Yaşam ya da ölüm, zafer ya da yenilgi, kendi başına üstlenilmelidir!"
Kukla Shiqi tekrar kafa salladı ve Xiahou Lian onu engelledi. Köşede, karanlığın köşesinde kırmızı dilini çıkaran zehirli bir yılan gibi, delici soğuklukta bir kılıç ışığı tekrar parladı. Zihninde alarm zilleri çaldı ve Xiahou Lian hızla geriye doğru kaçtı, ancak karnı hala Shiqi'nin sol elindeki kısa kılıç tarafından kesilmişti.
Bu vücudundaki dördüncü yaraydı. Kan kıyafetlerini ıslattı ve etinin her santimi acı içinde çığlık attı.
Soluk yüzlü adam kayıtsızca ona doğru yürürken, kılıcını kaldırırken kolu garip bir şekilde büküldü. Bir cesedin vücudu çok sertti, bu yüzden onu daha kolay kontrol edebilmek için Duan Jiu kollarını kırmıştı. Şimdi, Xiahou Lian Kukla Shiqi'nin arkasına sıçrasa bile, dönüp arkasına bakmadan kolunu bükebilir ve kılıcını Xiahou Lian'ın bedenine gönderebilirdi.
Xiahou Lian takla atarak bir darbeden kurtuldu ve ayağa kalkarken bir ağaca tutundu. Shen Jue'nun bağırışı kulaklarında yankılandı: "Xiahou Lian, saldır!"
Shen Wenxing ve Mingyue de uzaktan " Bay Xiahou, saldırın!" diye bağırıyordu.
Ama nasıl karşı saldırıya geçebilirdi? Shiqi'nin başını nasıl kesebilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...