Ruhun Dönüşü
......
İnsanlar mutluluğun karşı kıyısına ulaşmak için ne kadar rüzgâr, ayaz, yağmur ve kardan geçmek zorunda kalırlar?
Ağustos böceklerinin sesleri kulaklarında çınlar gibi üst üste geliyor ve bir uğur böceği parmağının ucundan geçerken hışırdıyordu. Yabani kudzu sarmaşıkları yaşlı bir pagoda ağacının dalları arasından uzanıyor ve Xiahou Lian dik duran mürver bitkilerinin kulaklarının dibinde sallandığını duyuyordu. Çimlerin uçları kulaklarının yanından geçerken uyuşuk bir şekilde kaşınıyordu. Ayrıca bir derenin sesi, su sıçraması ve sudaki yaban ördeklerinin vaklamaları da vardı.
Gözlerini bulanık bir şekilde açtı ve yerden kalktı. Önünde bir dere vardı ve ortasında birkaç büyük yuvarlak taş uzanıyordu. Yaşlı pagoda ağaçları gölgeli ve heybetliydi; serin ve ıssız ay ışığı yapraklardaki boşluklardan süzülüyor, hafifçe göz kamaştırıyordu. Ay gökyüzünde yükseklerdeydi ve gökyüzünün kubbesi açık mavi-gri renkteydi. Uzakta dağların birbirine bağlanan büyük siyah gölgeleri vardı.
Burayı hatırlıyordu; burası eski Garan'dı.
O derede daha önce de yürümüştü, çünkü yazın suyla oynarken sadece iç çamaşırı giymeyi severdi ve tüm vücudu bronzlaşırdı, bu yüzden yoldan geçenler ona "koca kara velet" derdi. Nehri ilk kez geçtiğinde henüz beş yaşında olduğunu hatırladı. Nehri geçmeye cesaret edememişti, bu yüzden Qiu-dage onun elinden tutmuştu. Evde yetiştirdiği civcivler de onu takip etmiş ve hepsi nehri geçerken sallanıp cıvıldaşmışlardı. Ayrıca nehrin yanındaki yaşlı pagoda ağacını da hatırlıyordu, çünkü sık sık ağacın dalına çömelir, elinde bir sapan tutar ve geçen suikastçılara nişan alırdı. Annesini arkasından kötüleyen her kim olursa olsun vururdu ve kuştan düşen saçmalar onun tüm vücudunu yeşil ve beyaz yapardı.
Daha da ileride kılıç mezarlığı vardı; suikastçı Tang Lan'ın mezarını daha önce orada kazmıştı. Koruyucu mezarlığının daha da ötesinde, bir ormanın içinden geçerek ailesinin küçük bambu evine ulaşmıştı. Qiu-shifu'nun küçük avlusu yakınlardaydı ve Qiu evinin sazdan çatısını kendi evinden görebiliyordu. Ne zaman bir dağ rüzgarı çıksa, saz otları uçuşur ve Qiu-shifu her yıl çatısını yeniden inşa ederdi. Kulübenin yanında, yamaçtan birkaç adım daha yukarı çıkıldığında Garan dağının basamakları görülürdü ve dağın basamakları boyunca yüründüğünde Garan'ın yıkık dökük dağ tapınağına ulaşılırdı. Bir keresinde havai fişek patlattığı için yanlışlıkla tapınağı yakmış ve Shi Xin ilk kez ona kızmış, bu yüzden dağ kapısında asılı kalmış ve bir gece boyunca rüzgârla savrulmuştu.
Burada kedileri kovalayarak, köpekleri kovarak ve diğer insanların küçük tavuklarının tüylerini yolarak çok uzun bir zaman geçirmiş, ta ki yirmi yaşına geldiğinde Garan'dan kaçarak Shi Xin'i öldürene kadar.
Rüya mı görüyorum? Yoksa ruhum eve mi dönüyor diye düşündü.
Xiahou Lian taşlara bastı ve yıllar önce olduğu gibi derenin üzerinde sallanarak ilerledi. Suyun çalkantılı akışı onun genç yüzünü yansıtıyordu, on iki yaşında bir çocuk, göz bebekleri yıldızlar gibiydi; henüz hiçbir şey başlamamıştı. Dereyi geçti ve kılıç mezarlığından geçti. Paslanmış uzun kılıçlar yoğun bir şekilde istiflenmişti ve suikastçıların mezar taşları ay ışığında huzur içinde uyuyordu. Küçük bambu ormanının yanından geçti, kendi küçük bambu evinin çitini iterek açtı ve geçmişin anıları ona doğru koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...