Bölüm 47

104 29 22
                                    


Kader buluşması



......

Şıp-Şıp--

Hücrenin çatısı kırılmıştı ve saçak kiremitlerinde kalan su, boşluklar boyunca içeri aktı ve yere damlayarak zeminin bir bölümünü ıslattı. Duvarda demir parmaklıklı bir pencere vardı ve her parmaklık Xiahou Lian'ın bileği kadar kalındı. İçeriye loş bir ışık giriyordu, bu da Xiahou Lian'ın elini uzattığında parmaklarını göremeyeceği bir noktaya gelmemesini sağlıyordu. Dört tarafı taş duvarlarla çevriliydi ve köşede kısa bir kapı vardı. Duvarlar çok kalındı ve tepe penceresinden gelen rüzgârın sesi dışında, sanki tüm hapishanedeki tek kişi oymuş gibi hiç ses yoktu. Bazen diğer hücrelerden gelen zincir şakırtılarını belli belirsiz duyar gibi oluyordu ama kısa süre sonra sanki bir yanılsamaymış gibi tekrar kayboluyorlardı.

Gece çoktan derinleşmişti ve karanlık tüm vücudunu sarmıştı. Tavan penceresinden içeri sadece bir parça ışık giriyordu ve o ışık huzmesinin altında kıvrıldı, ışıkta sayısız böceğin akılsızca dönüp durmasına benzeyen çırpınan tozlara baktı.

Zamanı hatırlayamıyordu. Beş gün geçmiş gibi görünüyordu ama aynı zamanda yedi gün geçmiş gibi de görünüyordu. Uyandığında vücudundaki yaralar çoktan sarılmıştı. Yaralar çok özensizdi ve onları saran kişinin sadece kan kaybından ölmesini istemediği açıktı. Başının yan tarafı çok acıyordu, bu yüzden geçici olarak ona dokundu. Aslında burnunun morarmış ve yüzünün şişmiş olması gerektiğini anlamak için bakmasına gerek yoktu, bakılamayacak kadar korkunçtu.

Liu Guizang kellesini uçurmak için bir düzenek hazırlıyor olabileceğinden, intikam alma fırsatını asla bulamayacağını düşündü. Şimdiye kadar yaşayabilmişti çünkü uzaktaki erdemli dövüş sanatları çevrelerinin Liuzhou'ya koşmak için zamana ihtiyacı vardı. Sonunda, dört yıl boyunca çalıştığı kılıç ve dört yıl boyunca yoğun bir şekilde çalıştığı lider ipek kukla tekniği Liu Guizang'ı yenememişti. Hatta Liu Guizang'ın atlama taşı haline gelmiş ve onun bir kez daha dövüş sanatları dünyasının en üst tahtına yükselmesine yardımcı olmuştu.

Şaka, o gerçekten bir şakaydı.

Dışarıda aniden havai fişek sesleri duyuldu ve ufukta gök gürültüsü gibi havai fişekler patladı. Xiahou Lian başını kaldırdı ve o yöndeki gecenin hafif mor perdesinde renkli havai fişeklerin yükseldiğini gördü. Bugünün Hayalet Festivali olduğunu neredeyse unutmuştu.

Aklına annesi geldi. Bir keresinde Hayalet Festivali'nde Xiahou Pei onu Suzhou'daki Büyük Bao'en Tapınağı'nın yüksek kulesine tırmanmaya götürmüştü. Bu kule dokuz katlıydı ve en üst katından tüm Suzhou Şehri görülebiliyordu. En tepeden aşağıya bakıldığında, küçük dama tahtaları gibi sıra sıra camgöbeği siyahı fayanslar ve beyaz duvarlar vardı ve insanlar ve arabalar etrafta dolaşan karıncalar gibiydi. Parlak ışıklar geniş bir alana yayılmıştı ve tüm şehrin yıldızlı gecesi yanıyor gibiydi. Mutlu bir şekilde bağırıp çağırmış, korkuluklara tutunmuş ve uçmak istediğini söylemişti. Xiahou Pei onu kucağına almıştı. Bu kadın korkunç derecede güçlüydü ve beş yaşındaki Xiahou Lian'ı tek eliyle zahmetsizce kaldırıp parmaklıkların dışına asmıştı. Xiahou Lian korkudan aklını kaçırmış ve hemen yüksek sesle ağlamaya başlamıştı. Xiahou Pei onu aceleyle geri getirdi ve baş ağrısıyla "Uçmak istemiyor musun? Uçmana izin verdim, o zaman neden ağlıyorsun?"

Xiahou Pei de tıpkı böyleydi; insanları öldürmek ve yangın çıkarmak dışında hiçbir konuda güvenilir değildi. Xiahou Lian şimdiye kadar yaşamıştı ama hiç onun gibi bir anne görmemişti. Ama sahnede opera söyleyen genç kadınları izlemesi için onu bir insan denizinde omuzlarına oturtan, Hanshan Tapınağı nda keşişlerin çan çalmasını dinlemesi için onu karanlık tenteli teknelerin içinde tutan ve son seyyar satıcı tezgahını toplayana kadar onu tapınak panayırlarına götüren bu anneydi.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin