Parlak Ay Kalbinin Dibinde
.....
Bu sözler Xiahou Lian'ı gerçekten de hayrete düşürdü. Bilinçsizce Shen Jue'nun kasıklarına baktı ama pantolonu kat kat yorganla gizlenmişti ve şekli görülemiyordu.
Xiahou Lian çok utanmazca bakıyordu ve Shen Jue'nun kulakları kızararak yüzünü itmek için uzandı. "Gözlerin nereye bakıyor?"
Xiahou Lian, Shen Jue'nun elini tuttu ve kaşlarını çattı. "Nasıl oluyor da bana bu kadar büyük bir meseleyi şimdi anlatıyorsun?"
Shen Jue dudağını ısırdı ve oldukça sinirli bir şekilde, "Ne söylememi istiyorsun? Genç efendin olarak hadım edilmediğimi söylemek için özel bir yolculuk yapmamı ve bunu sana göstermek için dışarı çıkarmamı mı istiyorsun? Sen utanmayabilirsin ama ben utanırım."
"Buna... Buna gerek yok." Xiahou Lian başını kaşıdı ve gözlerini indirdi, gözbebekleri biraz sönüktü. "Bana güvenmediğini sanıyordum."
Shen Jue dirseğini çekti. "Sana güvenmediğimi kim söyledi? Kiminle aynı yatakta yattığımı gördün mü? Asıl aptal olan sensin, o kadar uzun süre benimle yattın ve fark etmedin."
"Benim bir hastalığım yok, kim tokken ve yapacak bir şeyi yokken başkalarının kasıklarına bakar ki? Ayrıca, senin kasıklarına bakmaya nasıl cüret edebilirim ki?" diye mırıldandı Xiahou Lian ve gözlerini kaldırıp Shen Jue'ye baktı. Shen Jue de ona baktı, kirpikleri mum ışığının altında derinleşmişti ve bir tür eşsiz duygu içeriyordu. Birden, böyle birinin bir kusuru olsa bile bunun önemli olmayacağını hissetti, çünkü onun güzelliği bu dünyada tekti ve başka hiç kimse onunla kıyaslanamazdı.
"Bunu nasıl sakladın? Saraya girmek için herkesin kesilmiş olması gerekmiyor mu?" diye sordu Xiahou Lian.
"Aslında öyle olmalıydım." Shen Jue başını başka yöne çevirdi ve yavaşça, "Muhtemelen gökler bana acıdı ve bana iyi şanstan bir pay verdi. Hadım edilme sırası bana geldiğinde, elinde kılıç olan kılıç ustasının midesi bozuldu ve rahatlamak için uzaklaştı. Yerde kanla lekelenmiş bir çarşaf olduğunu gördüm, ben de vücudumu çarşafla örttüm ve sedyeye uzandım. Yedek kılıç ustası çoktan hadım edildiğimi düşündü, bu yüzden biri beni dışarı taşıdı."
"Kimse fark etmedi mi?"
"Hadımların nasıl hadım edildiğini düşünüyorsun?" Shen Jue ona yan gözle baktı.
Xiahou Lian, "Bu sadece penislerini kesmek değil mi?" dedi.
Shen Jue başını salladı. "Geçmiş hanedanlığın yöntemi buydu. Bu hanedanlıktaki hadımların penisi kesilmiyor, sadece testisleri alınıyor. Kılıç ustası testis torbasına iki küçük kesik atar, içindeki testisleri sıkar ve iş biter. Her yıl Huanghua Kapısı'ndaki sınav sırasında, görevli bir hadım pantolonlarının içine uzanır ve dokunur, test eder..." Shen Jue'nun yüzü kızardı, "Eğer sertleşirsen. Şehveti bastıran ve sakallarımın çıkmasını engelleyen bir ilaç aldım. Daha sonra Wei De'nin vaftiz oğlu olduğumda kimse beni incelemeye cesaret edemedi, ben de bunu gizledim."
Xiahou Lian bunu duyunca endişelendi. "İlaç mı? Ne ilacı? Eğer şehveti bastırabiliyorsa, kesinlikle iyi bir şey değil, ya çok fazla içtiysen ve gerçekten hadım olduysan?"
"Olursam olurum, ne olmuş yani? Zaten evlenmeyi planlamıyorum." Shen Jue bağdaş kurup oturdu ve yan gözle Xiahou Lian'a baktı. Adamın yüzü endişeyle kaplıydı ve onun için gerçekten endişeleniyor gibi görünüyordu. Aslında, söylemediği bir şey vardı. Ne de olsa doktorluk konusunda sağlam bir eğitimi yoktu, bu yüzden iki tıp kitabı okuduktan sonra rastgele yaptığı ilaç o kadar da etkili değildi; Xiahou Lian'ın kıyafetlerini çıkardığını her gördüğünde, her zaman kendini kontrol edemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...