Ani Şiddetli Yağmur
...........
Jiangnan'da yaz günlerinde yağmur aniden bastırırdı. Xiahou Lian Huizhou Vilayetine vardığında, tam da yoğun yağmur mevsimine denk gelmişti. İnce ve yoğun yağmur damlaları, yoğun bir şekilde paketlenmiş iğneler gibi mavi taşlı yola yapıştı. Siyah tenteli küçük tekneler, yoğun su buharı içinde nehir boyunca ilerliyordu. İki kıyıda siyah kiremitler ve beyaz duvarlar, yeşil söğütler ve kırmızı şakayıklar vardı.
Wanchun Binası nehir kıyısına bakıyordu ve altındaki birkaç boyalı gezi teknesi ona aitti. Huizhou Vilayeti'ndeki en büyük genelev olduğu söylenebilir. Gün boyunca misafir kabul etmiyordu ama rahat da edemiyordu. Sırayla görev yapan hizmetkârlar taze sebze, meyve, balık ve et almak zorundaydı ve şefler tazeliğin önemli olmadığı soğuk yemekler yapmakla meşguldü.
Xiahou Lian, Yue Nu adlı genç bayana özel olarak hizmet eden bir hizmetkârdı. İşi o kadar ağır değildi, bu yüzden koridorun örtüsü altında oturuyor ve tembellik ediyordu.
Artık Yue Nu, Wanchun Binası'ndaki en göz alıcı kişiydi. Gördüğü ilgi en popüler fahişeyi bile gölgede bırakıyordu çünkü kısa bir süre önce görkemli bir eve dönüş yapan eski general Lu Qingcang ile evlenmek üzereydi. Geçen ay, Lu Qingcang müzik dinlemek için binaya gelmişti ve bir bakışta, en popüler cariyenin qin'ini tutmasına yardım eden Yue Nu'yu gözüne kestirmişti. Bu son derece büyük bir şanstı çünkü Yue Nu Wanchun Binası'na satılalı sadece birkaç ay olmuştu. On üç yaşındaydı ve hâlâ bakirdi ve ev işlerini yapmayı öğreniyordu. Beklenmedik bir şekilde, Lu Qingcang bir bakışta onu gözüne kestirmişti.
Zengin bir ailede cariye olmak, binadaki tüm kızların hayallerinde bile istedikleri bir şeydi. Ev işleri yapan küçük bir kız olan Yue Nu'nun bununla karşılaşacağını tahmin etmemişlerdi. Kızlar bunu açıkça göstermediler ama gizlice sayısız ekşi şey söylediler.
On üç yaşındaki kız henüz pek bir şey bilmiyordu. Sadece ailesi tarafından geneleve satıldığı için üzgün olması gerektiğini biliyordu ama altmış yaşında bir generalle evleneceği için mutlu olması gerektiğini hala bilmiyordu. Bu nedenle, Xiahou Lian onun için yeni satın alınan hizmetçiydi ve onunla birlikte Lu Malikânesine gidecekti. Önceki gün Lu ailesi nişan hediyelerini göndermeye gelmişti. Yue Nu titrek ışıkta, avuç içi kadar olan küçük yüzünü kaldırdı ve kısık bir sesle Xiahou Lian'a "Xiao Lian, korkuyor musun?" diye sordu.
Neden korkuyorum ki, asıl korkması gereken sensin, diye düşündü Xiahou Lian.
Ama sorun değildi, Xiahou Lian Lu Qingcang'ı Yue Nu'ya dokunmadan önce öldürecekti ya da onun tarafından öldürülecekti. Sonuç olarak, bu düğün gecesinin tamamlanmasının hiçbir yolu yoktu.
"Başkaları için endişelenecek bu kadar boş vaktin varken, kendin için endişelenmen daha iyi olur." Arkasından tanıdık bir ses duyuldu. Xiahou Lian başını kaldırdı ve Qiu Ye'nin yavaşça içeri girdiğini gördü.
Xiahou Lian'ın midesindeki bir solucan gibiydi. Her seferinde, ne düşündüğünü anlamak için Xiahou Lian'ın yüz ifadesine bakması yeterliydi.
"Qiu-shifu, burada ne yapıyorsun?"
"Bu sefer ben senin 'kılıfınım'. Sen ve annen başarılı olduktan sonra, geri çekilmenizi engellemek için insanları sokağın sonunda saklayacağım."
Başarmak mı? Xiahou Lian biraz şaşkındı. Üç kez suikast düzenlemiş ve üçünde de başarısız olmuştu. Bu sefer gerçekten başarabilecek miydi? Ayağıyla taş tuğlanın boşluklarındaki çamuru kazırken, Xiahou Lian, "Annemi ikna edip bunu yapmamasını söyleyebilir misin? Bunu tek başıma yapabilirim. En kötü ihtimalle bir kişi ölecek, bu yüzden beni bu şekilde zorlamaya değer mi? Başarırsam iyi olur ama orada ölürsem Lu Qingcang kapıdan çıkıp onu da öldürür. Tüm aile Lu Malikanesi'nde düzgünce ölüyor, bu nedir!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...