Karşılıklı Sevgi
.............
Tepenin güney tarafında, siyahlar giymiş bir adam uzaklara, tepenin altındaki ölüm alanına bakıyordu. Siyah giysili suikastçılar, tüm savaş alanını hızla süpüren kabaran bir dalga gibiydiler. Dürüst müritler acımasızca ezilmiş ve yutulmuş, yere düşmüş pirinç sapları gibi yıkanmışlardı. Bir "eh" sesi çıkardı ve arkasındaki casusa elindeki arbaleti bırakmasını işaret etti. Arbaletin arpacığı aslında yüksek platformdaki Liu Guizang'ı hedef almıştı.
"Görünüşe göre bu Xiao Lian veledinin desteği varmış." Siyahlar içindeki adam kıkırdadı. Kukuletası yüzünü örtüyor, sadece kıkırdamasıyla hafifçe sallanan dudaklarının üstündeki ince bıyığı ortaya çıkarıyordu. "Biz yaşlılar geri çekilmeliyiz. Bu savaş alanı o genç insanlara ait."
Tang Shiqi gökten inen bu Garan suikastçılarını gördüğünde şaşkına döndü. Shu Qing'e mırıldandı, "Kahretsin, bir babaya sahip olmak farklı bir şey. Şuna bak, Garan'ın güneybatıdaki tüm casuslarını Liuzhou'ya çağırmış olmalı!"
"Hayır... Hayır, çağırmadı!" Shu Qing eğilip kılıcını kaldıran bir suikastçıya baktı ve kılıcıyla iki dürüst öğrenciyi bir el hareketiyle yere serdi. "Garan'dan değiller, Garan'ın kılıç tekniklerini kullanmıyorlar!"
Tang Shiqi afalladı ve "Eğer Garan'dan değillerse, o zaman... kim bunlar?" diye sordu.
Siyah giysili öfkeli gelgit ileride bir yol açarak, solmuş odun ve yabani otları yok edercesine dürüst öğrencileri sular altında bıraktı. Suikastçı Xiahou Lian'ı taşıdı ve doğruca yüksek platforma koştu.
Tüm tarikat liderleri birbirlerine baktı, kalplerinin derinliklerinde dehşetin tadı vardı. Ancak yüksek platformdaydılar ve önlerinde et ve kanın her yöne uçuştuğu ölüm alanı, arkalarında ise yüksek bir dağ vardı. Geri çekilmek için hiçbir yolları yoktu, bu yüzden onlarla sadece kafa kafaya çarpışabilirlerdi!
Yüksek platforma yaklaştıklarında suikastçı atı durdurdu ve "Git!" dedi.
Attan indi ve atın yanından dar ağızlı uzun bir kılıç çıkardı. Gümüş gibi parlak kılıç güneş ışığını yansıtıyor, kınından cıva gibi akıyordu. Son derece zarif bir işçilikle dövülmüş bir kılıçtı ama kabzası ve kını üzerindeki desenler, nereden geldiği anlaşılmasın diye bilerek parlatılmıştı. Xiahou Lian bu kişinin kendi kimliğini gizlediğini hemen anladı.
Ama düşünecek zamanı yoktu. Attan indi, Hengbo'yu dirseklerinin arasına sıkıştırdı ve sonra şiddetle dışarı çekti. Kan lekeleri temizlendi ve Hengbo'nun pırıl pırıl kılıcı ortaya çıktı. İkisi de kılıçlarını cehennem çukurundan sürünerek çıkmış kötü ruhlar gibi yan yana tutuyor, yüksek platforma doğru içten içe kaynayan öldürme niyetiyle yürüyorlardı.
İki kişi atlarından indi ve başlarını eğerek merdiven görevi görecek yüksek platformun önünde diz çöktü. Xiahou Lian ve diğer kişinin ayak sesleri gittikçe hızlandı ve sonunda koşuya dönüştü. Nefes alış verişlerini anında en iyi şekle getirdiler ve ardından suikastçıların omuzlarına zorla basarak yüksek platforma atladılar!
"Liu Guizang benim. Karışmayın!" diye bağırdı Xiahou Lian.
"Biliyorum!" Suikastçı, Cennetin İlk Kılıcı'nın mezhep liderinden gelen bir darbeyi engelledi ve onu şiddetle tekmeleyerek uzaklaştırdı.
Xiahou Lian Hengbo'yu salladı. Hengbo bir rüzgâr yaratarak uludu ve Liu Guizang'ın kılıcını dişlerini açar gibi ısırdı. İkisi kılıç kılıca, yüz yüze gelmişlerdi ve birbirlerinin nefes alış verişlerini duyabiliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AksiyonTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...