Göklere Uçan Şahin
.....
İlk ayın ilk günü.
Gökyüzü henüz aydınlanmamıştı, bu yüzden etraf puslu bir karanlığa bürünmüştü. Su saatinin damlama sesleri sarayın içinden rüzgârla birlikte geliyordu, ne hızlı ne de yavaş olan uzun bir dizi. Situ Jin gelip giden hadımlar kalabalığının arasından güçlükle geçti. İki saat sonra imparator Fengtian Kapısı'nda sivil ve askeri memurların, çeşitli yerlerden gelen vasal kralların ve feodal beylerin ve çeşitli denizaşırı ülkelerin elçilerinin tebriklerini kabul edecekti. Tören Müdürlüğü'nün tüm hadımları topaçlar gibi meşguldü; bazıları imparatorluk sarayı tarafından yeni değiştirilen çay fincanlarını, bazıları da Jinshen Salonu'nda yakılacak tütsü yakacaklarını tutuyorlardı ve tapınak kapısının yüksek saçaklarının altında karıncalar gibi ileri geri koşarken hepsinin başı öne eğikti. Situ Jin'i gördüklerinde selam verecek zamanları bile olmadı. Aceleyle "Kıdemli Baş Subay" dediler ve omuzlarının yanından geçip gittiler.
Shen Jue doğal olarak çoktan ayağa kalkmıştı. Ayin Müdürlüğü'nde yetkili kişi oydu, bu yüzden görevlilerin tebrikleri için piton cübbesi ve geniş bir kemer giyip imparatorun yanında durması, toz toprak içinde el pençe divan duran görevlilere bakıp imparator çok yaşa diye bağırması gerekiyordu. Asla ertelemezdi; her zaman tam zamanında yatak odasından çıkar, genç imparatoru saygıyla selamlamaya ve uzun süre yatakta kalmasına son vermeye giderken yanında muazzam bir hadım kalabalığı getirirdi.
Situ Jin ana odaya gitti. Kapının dışında bekleyen bir grup insan vardı. Birinin elinde havlu ve tarak, birinin elinde sabun, bir diğerinin elinde de ağzını çalkalamak için bir çay fincanı vardı. İçeride Shen Jue'nun mahkeme kıyafetlerini giymesini bekledikten sonra ona hizmet etmek için içeri girdiler.
Situ Jin kapıyı çaldı ve alçak sesle, "Sayın Vali, sizinle konuşmam gereken önemli bir konu var," dedi.
"İçeri gelin." Shen Jue'nun sesi duyuldu.
Küçük hadımlar kapıyı iterek açıp içeri girdiler ve Situ Jin ortaya geçip içeri girdi. Shen Jue yüksek bir sandalyede oturuyordu, piton cübbesi temiz ve düzgün bir şekilde kıvrılmıştı ve belindeki geniş kemer de tek bir iplik bile yerinden çıkmadan bağlanmıştı. Yalnızca saçları henüz taranmamıştı ve siyah boya gibi omuzlarına dökülmüştü. Küçük bir hadım elinde fildişi bir tarakla arkasında durup onun için saçlarını taradı, bir başkası bakması için bir ayna kaldırdı ve elinde çay fincanı tutan kişi de bir kürdan ve diş pudrası uzattı. Shen Jue, Situ Jin'in konuşmasını dinlerken ağzını çalkaladı.
"Dün gece, Yingtian Eyaletindeki Xingqing Çetesine yerleştirdiğimiz casuslarla bağlantımızı kaybettiğimize dair gizli bir rapor aldım. On ikinci ayın ilk gününde, irtibat kişisi onlarla bir kez görüştü, ancak o zamandan beri haber yok. Doğu Bürosu Nanjing Şehrini aradı ama onları bulamadı.
Xingqing Çetesi, Yingtian Eyaleti'nin en büyük su taşımacılığı çetesiydi ve yıl boyunca Jiangsu, Zhejiang, Pekin ve Tianjin arasında mekik dokuyorlardı. İlkbahar ve yaz aylarında havalar ılıkken ve nehirler donmamışken kuzeye gidip iş bile yapabiliyorlardı. Geçen yılın başında Shen Jue, Xingqing Çetesine üç casus yerleştirmiş ve bunlardan biri rıhtımları kontrol eden çetede çete reisi pozisyonunu almıştı. Ancak, on birinci aydan itibaren bu üç kişi birbiri ardına irtibatı kaybetmişti. Geçmiş deneyimlere göre, ya kimlikleri ifşa edilmiş ve yeraltı dünyasının insanları tarafından öldürülmüş ya da hain olmuşlardı. Ancak, bu üç kişi sırra kadem basmış gibi görünüyordu. Gölgeleri bile sanki hiç var olmamışlar gibi iz bırakmadan kaybolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...