Bölüm 106

81 24 4
                                    


Kahraman Kanı Erik Çiçekleri



......

Yağmur damlaları oluk kiremitlerine patırtılarla vuruyor, keskin sesler çıkarıyordu. Ancak oda sessizdi ve gece buz gibiydi, bu yüzden tüm vücudu soğuk suyla ıslanmış gibiydi ve bu da onu ürpertiyordu. Mum ışığı görüşünde pusluydu ve mumun gözyaşları damla damla porselen tabağa düşüyor, katmanlar erik çiçeği izlerine dönüşüyordu. Shen Jue'den ayrılırsa nereye gidebilirdi? Yalnızca insanların olduğu bir yere ev denirdi, bu yüzden Shen Jue olmazsa artık bir evi de olmayacaktı ve bir kez daha köksüz bir su mercimeğine dönüşecekti.

Xiahou Lian başını eğdi ve Shen Jue'nun bileğini tutan elini gevşetti. Kalbi derin ve dipsiz bir kuru kuyuya düşerek doğrudan aşağıya indi.

Ancak, tam bıraktığı anda eli tekrar kavrandı.

Şaşkınlıkla Shen Jue'ye baktı.

"Xiahou Lian," dedi Shen Jue dişlerini sıkarak, "hasta mısın?"

Arkasını döndü ve adım adım Xiahou Lian'a yaklaştı. Yoğun mum gölgeleri yüzüne buz gibi bir parıltı veriyordu. Xiahou Lian onun tarafından geri çekilmeye zorlandı ve yavaş yavaş geri çekilecek bir yolu kalmadı. Sırtını bir gardıroba dayadı ve bulut kümeli bakır cıvata belini delerek hafifçe acıttı. Shen Jue onun yakasını tuttu ve dişlerini sıktı. " Hanımım? Küçük Hanım? Xiahou Lian, bunları ancak sen düşünebilirsin!"

Shen Jue ona çok yakındı ve yüzleri neredeyse birbirine yapışmıştı, bu yüzden Shen Jue'nun nefes alışlarını bile hissedebiliyordu. Doğrudan Shen Jue'ye bakmaya cesaret edemedi çünkü Shen Jue'nin nefret dolu bakışları onu kederden boğmaya yetmişti ve artık yaşamak bile istemiyordu.

Kısık sesle, "Genç Efendi, gidecek hiçbir yerim yok, beni öldürmelisin," dedi.

Gözlerini kapadı ve Shen Jue'nun vereceği cezayı bekledi. O an son derece uzun geldi, kalbi bir kazanın içinde eziyet çekiyordu. Pencerenin dışında gece rüzgârı esiyor, yeni büyüyen dallar ve yapraklar hışırdıyordu. Rüzgâr ve yağmurun birbirine karıştığı sükûnet içinde, Xiahou Lian'ın çenesi aniden Shen Jue tarafından sıkıştırıldı. Başını kaldırmaya zorlandı ve dudakları aynı sıcaklıkla buluştu.

Xiahou Lian aniden gözlerini açtı, göz bebekleri neredeyse ince bir çizgiye kadar küçülmüştü.

Beklediği ceza gelmemişti ama bir öpücük gelmişti.

Bir an için her şey sessizliğe gömüldü.

Sıcak ve yumuşak bir histi, hafifçe sürtünüyordu, sanki keşfediyor ve aynı zamanda yatıştırıyor gibiydi. Dudakları Shen Jue'nun dudakları arasında tutuldu ve okşandı, son derece nazikti, düşünmeye cesaret ettiği ama söyleyemediği uzun yılların özlemini derinden saklıyordu. Zihni bomboştu ve olduğu yerde kalırken sanki tüm vücuduna bir hareketsizleştirme büyüsü yapılmış gibiydi. Shen Jue hala devam ediyordu, yakıcı sıcak dili Xiahou Lian'ın dişlerini aralıyor ve doğrudan içeri uzanıyordu. Xiahou Lian bir sarsıntıyla tepki verdi ve bilinçaltında geriye doğru çekilmek istedi. Başının arkası dolap kapağına çarparak bir şangırtı çıkardı.

Shen Jue yine de gitmesine izin vermedi. Bir eliyle belini tuttu ve diğer eliyle başının arkasına bastırarak onu yarı bastırıp yarı yatıştırdı. Eliyle hafifçe başının arkasına masaj yaptı ve dilini vicdansızca içeri soktu. Xiahou Lian bu tür bir savaşla hiç karşılaşmamıştı. Yirmi beş yıldır yaşıyordu ama konuşmak, içmek ve yemek dışında ağzı başka bir şey yapmamıştı. Mücadele etmek istiyordu ama kalbi de bunu arzuluyordu. Bu tat, alkolden bile daha sarhoş edici, kemik eriten bir coşkuydu.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin