Bilgeler Tarafından Yasaklanmamış
.....
Beklenmedik bir şekilde, Xiahou Lian'ın Shen Jue'yu Chi Yan'la birlikte Kuzey'e gitmesine izin vermeye ikna etmek için çok fazla kelime kullanmasına gerek kalmadı. Xiahou Lian, başlangıçta bunun çok çaba gerektireceğini düşündüğü için kendini şaşkınlık içinde hissetti.
Muhtemelen Mutluluk Meyvesi'ni yutarken önce davranıp sonra rapor verdiği için, Shen Jue onu azarlamak istese bile, ilacı aldıktan sonra ölen bir kuş gibi olduğunu görünce onu azarlayamazdı. Xiahou Lian özür dilediğini hissetti ama başka seçeneği yoktu. Shen Jue sadece ona baktı ve içini çekerek onu güneşlenmesi için çiçek standının altına götürdü. Bütün öğleden sonra yapacakları bir şey yoktu, bu yüzden uyuklarken kalçalarına yaslanmasına izin verdi. Xiahou Lian, "Genç Efendi, vücudundaki yaralar acıyor mu, onlara üflememi ister misin?" diye mırıldanarak çamurlu bir şekilde yattı.
"Üfle, kıçımın kenarı, git uyu." Shen Jue eliyle gözlerini kapattı.
Bu uykuyla birlikte öğleden sonra geçti.
Akşam yemeği vakti gelmişti, bu yüzden Shen Jue insanlara küçük salonda yiyecek ve içecek servisi yapmaları talimatını verdi. Salon küçük olmasına rağmen çok aydınlık ve ferahtı; kapıyı açıp dışarı baktığında bahçede küçük bir gölet olduğunu gördü. Birkaç kerria çiçeği ışıl ışıl açmış, doğrudan ay kapısına doğru uzanıyordu. Üçü ilk kez birlikte oturup yemek yiyordu. Daha önce Shen Jue yaralandığı için yataktan kalkamamıştı ve nihayet yataktan kalktığında da resmi işlerle meşgul olduğu için ne olursa olsun boş zaman bulamamıştı. Shen Jue ev sahibi koltuğunda oturmuş, Chi Yan'a yemek dağıtırken kolunu tutuyordu. Bugünün yemekleri çok hafifti ve etrafına bakındığında, Chi Yan'ın damak tadına göre özel olarak yapılmış, daha az tuz, daha az yağ ve daha az şeker içeren yeşil ve beyazdan oluşan bir genişlikti.
"Alkol kullanıyor musun?" Shen Jue, Chi Yan'a sordu.
Chi Yan başını salladı.
Xiahou Lian, "O sadece sade su içer," dedi.
"Erik çiçeği şarabı ister misin?" Shen Jue sordu. "Beyaz erikle ıslatılmış, bu yüzden fazla şarap tadı yok."
Xiahou Lian, Chi Yan'ın omzunu sıvazladı. "Bir tadına bak, bir erkek nasıl biraz alkol içmez?"
Chi Yan, Xiahou Lian'ın omzuna koyduğu eline baktı ve dudaklarını büzerek bir süre sessiz kaldı. Birden ayağa kalktı ve taburesini hareket ettirerek Shen Jue'nun yanına oturdu.
Xiahou Lian'ın eli sert bir şekilde havada asılı dururken, boş gözlerle karşısında duran Chi Yan'a baktı.
Chi Yan başını eğdi ve pirincini dürttü. "İçmek istemiyorum."
Yemek çubuklarıyla sessizce yemeğini yedi, gözleri sadece kendi kâsesine bakıyordu ama herkes onun kızgın olduğunu görebiliyordu. Xiahou Lian bir yandan ne yapacağını şaşırmış hissederken, diğer yandan Chi Yan'ın gerçekten kızgın olabilmesini garipsedi.
"Chi Yan, neyin var senin?" Xiahou Lian uzandı ve Chi Yan'ın gözlerinin önünde elini salladı. Şöyle ya da böyle düşünüyordu ama Chi Yan'ı nasıl kışkırttığını bilmiyordu.
Chi Yan alçak bir sesle, "Bana yalan söyledin," dedi.
Xiahou Lian şaşkına dönmüştü. "Ha?"
Chi Yan gözlerini indirdi, uzun kirpikleri berrak ve sessiz gözlerini örtüyordu, yüzünde bariz bir ıssızlık vardı. "Daha önce, sadece eş olarak bir kadınla evlenebileceğini ve bu kadının senden genç olması gerektiğini söylemiştin. Ayrıca erdemli olmalı, evi çekip çevirebilmeli, yemek pişirebilmeli ve dikiş nakış yapabilmeli. Küçük genç efendi bunların hiçbirine uymuyor ama sen onu eşin olarak kabul ettin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AksiyonTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...