ÖZEL BÖLÜM -3

119 24 5
                                    


NOT: Bu bölüm müstehcen içeriklidir.!!!..

(Ekstra 3)  Kilitli Balık ve Yeşim Kum Saati


....

Xiahou Lian'ın kendine gelmesinden bir ay sonra, Shen Wenxing'in gönderdiği kutlama hediyesi nihayet uzun kanalı geçerek Jinling'e ulaştı. Hizmetkârlar uzun bir sıra oluşturarak ginseng ve piloz boynuzlarını teker teker malikâneye taşıdılar ve Xie Jinglan'ın incelemesini beklemek üzere avluya yerleştirdiler. Xiahou Lian rastgele bir kutuyu açıp baktı ve içinin boğa boynuzlarıyla dolu olduğunu gördü. Simsiyah, kalın ve uzun nesneler düzgün bir şekilde istiflenmişti ve eğlenceye katılmak için onu takip eden Yu-jie'er ve Miaozhen bile onları tutmak için uzanmak istedi. Xiahou Lian aceleyle ellerine vurdu ve kutuyu kapatarak, "Çocuklar, kenara çekilin ve dikkatli olun, genç efendi yakında gelecek ve ödevlerinizi isteyecek" dedi.

Çocuklar Xie Jinglan'ın son zamanlarda onlara verdiği şiirler hakkında kafalarını kaşıyorlardı, bu yüzden ne zaman Xie Jinglan'ı görseler bir çukur kazıp gizlice kaçmayı diliyorlardı. İkisi de dillerini çıkarıp zıplayarak uzaklaştılar.

Xiahou Lian kutuyu tekmeledi ve Shen Wenxing'i uygunsuz davrandığı için içten içe lanetledi. Bu adam Xie Jinglan'ın sahte bir hadım olduğunu bilmiyordu, bu yüzden vaftiz babasının boğa pizzalarını yiyip bir tane büyüteceğini umuyor olabilir miydi? Başka bir şekilde düşünürsek, kendisi yemek için olabilir mi? Bu adam neden endişeleniyordu? O, Xiahou Lian, çok güçlüydü ve bir boğayı tek eliyle devirebilirdi, neden bu tür bir şeyi yemeye ihtiyaç duysun ki?

Bir süre sonra Xie Jinglan geldi ve hizmetçiler ona yerde sürüklenecek kadar uzun olan hediye listesini gösterdi. Xiahou Lian bir süre öylece durdu ve sıkıldığını hissedince kuşu gezdirmek için dışarıya bir papağan kafesi taşıdı. Birlikte içki içecek insanlar bulmak için Zhuiyue Binası'na gitti, ardından diğer insanların cırcır böcekleriyle oynamasını izlemek için Shuixi Kapısı'na gitti ve eve dönmeden önce geceye kadar oyalandı. Rastgele birkaç lokma yedi, yıkandı ve dinlenmek için odasına geri döndü. Xie Jinglan zaten içerideydi ve karyolaya yaslanmış kitap okuyordu.

" Dönmüşsün?" Xie Jinglan gözlerini kaldırıp ona baktı.

Xiahou Lian kıyafetlerini çıkardı ve yarı çıplak bir şekilde ona arkadan sarılmak için yürüdü, yakasını yırtarak açtı ve güzel omuzlarının bir kısmını ortaya çıkardı. Buzdan kasları ve yeşim taşından derisi olan bu adamın parmağıyla hafifçe bastırması bile kırmızı bir iz oluşturabiliyordu. Xiahou Lian yüzünü yere gömdü ve onu öptü, ardından kokladı. Artık parfüm kullanmıyor olsa da, hafif bir odunsu kokusunu her zaman algılayabiliyor gibiydi. Kasık bölgesi yavaşça büyüdü ve Xiahou Lian Xie Jinglan'ı dürterek kısık sesle, "Genç Efendi, altta olmayı denemek ister misin, benim yeteneklerim kesinlikle seninkilerden daha güçlü." dedi.

Xie Jinglan gözlerini kıstı. "Ne? Yeteneklerimden memnun değil misin?"

Xiahou Lian kuru kuru güldü. "Dürüstçe konuşuyorum, sadece o şeyin büyük olması yeterli değil, yatak odası tekniklerinin gerçekten de biraz pratiğe ihtiyacı var."

Xie Jinglan ona ters ters baktı ve ayağa kalktı, gömleği kollarından aşağı kayarak tüm yeşim beyazı üst bedenini ortaya çıkardı. Xiahou Lian sabit bir şekilde onu izledi ve inledi, kollarıyla belini tuttu ve yüzünü onun sert karnına gömdü.

"Peri gibi Genç Efendi, güzelliğinle beni öldüreceksin."

"Henüz sabırsızlıktan ölme, bugün biraz oynayacağız." Xie Jinglan onu yatağa itti ve yatağın altından uzun bir kendir ipi çıkararak Xiahou Lian'ın ellerini kıvrım desenli karyola iskeletine bağladı.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin