Gitmeyen Ruh
.........
Xiahou Lian uyandığında bir süre dalgın kaldı.
Çok korkunç bir kabus görmüş gibiydi. Rüyasında annesi ölmüştü. Başı kesilmiş, görünüşü tanınmayacak hale gelmiş ve cesedi pazar yerine atılmıştı. Ancak uzun bir süre geçtikten sonra son derece yavaş ve son derece acı verici bir tepki verdi: bu bir rüya değildi.
Annesi hâlâ orada yatıyordu ve onu bulmaya gidiyordu!
Tam kapıyı açtığı anda Duan Amca tarafından odaya geri itildi. Qiu Ye de onun peşinden içeri girdi.
"Amca, ne yapıyorsun! Annem..."
"Biliyorum!" Duan Amca onun sözünü kesti. "Çabuk eşyalarını topla ve birazdan bizimle Garan'a geri dön."
"Annem ne olacak! Annemi bulmaya gidiyorum!" Xiahou Lian bağırırken gözyaşlarını tutamadı.
"Piç kurusu! Şu anda sokaklar Liu Guizang'ın müritleriyle dolu. Seni aramak için kapı kapı dolaşıyorlar! Garuda'yı bulmak için şimdi dışarı çıkarsan, elbiselerinin kenarına bile yaklaşamadan yakalanırsın. Ne tür bir ölüm arıyorsun! Bana daha fazla sorun çıkarma, eşyalarını olabildiğince erken topla ve dağa geri dön!"
Xiahou Lian sessizce durdu, yumrukları sıkıca kenetlenmişti ve tırnakları neredeyse etine gömülmüştü.
Qiu Ye içini çekti ve gözlerinde dökülen yaprakları süpüren kuru rüzgârın ıssızlığı vardı. Pencerenin yanında durdu ve ince camın arkasından elleri kılıçlarında, sokakta gelip giden öğrencilere baktı. Xiahou Pei'nin cesedi yana doğru eğilmemişti ve sokağın ortasında yatıyordu, boş göz çukurları gökyüzünün yıldızsız kubbesine bakıyordu.
"Bir yere gitmiyorum," dedi Xiahou Lian.
"Xiahou Lian!"
"Gitmiyorum." Xiahou Lian kan kırmızısı gözlerini kaldırdı. "Annemin cesedini gömeceğim ve Liu Guizang'ı öldüreceğim!"
Duan Amca öfkeyle güldü. "Liu Guizang'ın kim olduğunu biliyor musun, annen bile onu yenemedi. Sen yenebilir misin?! Onun üç bin öğrencisini öldürmek için ne kullanacaksın ve onun Qi Klanı Kılıcına karşı koymak için ne kullanacaksın? Zamanı geldiğinde, sen de annen gibi sokakta insanların gülmesi için ölü olarak bulunacaksın! Tam zamanında, sen ve annenden biri kuzey pazarında, diğeri de güney sokağında olacak ve gördüklerinde herkesi mutlu edeceksiniz!"
Qiu Ye kaşlarını çattı ve "Duan Jiu!" diye azarladı.
"Ama onun orada yatmasına izin veremem, asla!" Xiahou Lian gözyaşlarını sildi. Xiahou Pei'nin çürümüş görüntüsünü aklından çıkaramıyordu. O kadar gururlu bir insandı ki, güneşe, rüzgara, böceklerin ve farelerin ısırıklarına maruz kalmaya nasıl dayanabilirdi? Ne kadar acı çekecekti?
"Xiao Lian," dedi Qiu Ye, "neden Xiahou Pei'nin görünüşünün tanınmayacak halde olduğunu düşünüyorsun?"
Xiahou Lian kırmızı gözlerle Qiu Ye'ye baktı.
"Çünkü senin onu tanımanı ve intikam almanı istemedi. Garuda, Garan'ın en iyi kılıcıdır. Hiçbir zaman kılıçlardan korkmadı, yaşamdan ya da ölümden de korkmadı. Hayatı boyunca pervasızca ve vicdansızca hareket etti, dünyada bir bağ olmadan istediği her şeyi yaptı. Sadece sen, Xiao Lian, onun bu dünyadaki tek engelisin."
"Onu tanımamı istemedi, onu kurtarmamı ve intikam almamı da istemedi. Ama nasıl yapabilirim... nasıl yapabilirim..." Xiahou Lian hıçkırıklara boğuldu. "Onun insanlar tarafından çiğnenmesini çaresizce izlememi ve tamamen kayıtsız kalmamı mı istiyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...