Ruh Alıcısı
..............
" Majesteleri, koşun!"
"Ne?" Lord Joy'un kafası hâlâ karışıktı ve Dai Shengyan tarafından çekildiği için sendeledi, neredeyse dengesini kaybediyordu.
Suikastçı yavaşça yanına yürüdü. Elindeki kılıç tuğla duvarı sıyırarak kıvılcımlar çıkarıyor ve insanın dişlerini sızlatan bir ses çıkarıyordu.
"Kim, kim, kim... kimsin sen!" Lord Joy sesi titreyerek suikastçıyı işaret etti.
Suikastçı hiçbir şey söylemedi ve sadece kıkırdadı. Kahkahaları çok kısıktı, sanki sadece boğazlarından çıksın diye bastırmak için ellerinden geleni yapıyorlardı. Ancak, etraflarındaki hava bu kahkahayı yankılıyor ve birbiri ardına yükselen katmanlarla birlikte gülüyor gibiydi. Bunu duymak Lord Joy ve Dai Shengyan'ın kafa derilerinin karıncalanmasına neden oldu.
Lord Joy aceleyle koşmaya başladı ve Dai Shengyan da onu takip etti.
İkisi birkaç köşeyi döndü ve kahkahalar artık duyulamaz hale gelene kadar giderek uzaklaştı. Ancak o zaman ikisi de durmaya cesaret etti ve nefes almak için bir köşe duvarına yan yana yaslandılar.
"Bu bir insan mıydı yoksa bir hayalet mi?" Lord Joy duvara yaslanırken nefes nefese kaldı.
Dai Shengyan dikkatle başını dışarı çıkardı ve suikastçının ona yetişmediğini gördü. Işıklar sönüktü ve her yer zifiri karanlıktı. Sanki birazdan suikastçı elinde kılıcıyla dışarı çıkacakmış gibiydi.
Başını geriye doğru çekti ve "Hayaletler ve canavarlar nasıl olabilir, canavar gibi davranan bir insan olmalı. Koşarken aslında saraydan çok uzakta olduğumuzu fark etmedim. Şimdi hemen yamen'e gidip yardım edecek insanlar bulun."
"Aynı fikirdeyim," dedi Lord Joy ayağa kalkmak isteyerek, "ama gücüm tükendi, bu yüzden bir süre dinlenmeme izin verin."
Lord Joy yere baktı ve aniden donakaldı.
Dai Shengyan onun afalladığını gördü ve "Ne oldu?" diye sordu.
Lord Joy titreyen parmağıyla yeri işaret etti ve neredeyse ağlar gibi, "Bak, yerdeki gölgenin üç başı mı var?" dedi.
Dai Şengyan yere baktı. Yerde kocaman siyah bir gölge vardı, bu Lord Joy'un gölgesiydi ve bir de buruşuk, sıska bir gölge vardı, bu da kendi gölgesiydi. Bu iki kişinin arasında, sanki omuzlarından çıkmış gibi daha küçük bir kafa daha vardı.
İkisi de yavaşça başlarını kaldırıp baktıklarında vurdumduymaz bir yüzle karşılaştılar.
Bu yüz onlara baktı ve parıldayan beyaz dişlerini ortaya çıkararak son derece yavaş bir şekilde sırıttı.
"Ahhhhh!!"
Lord Joy ve Dai Shengyan korkudan ne yapacaklarını şaşırdılar ve ağacın altından kaçmaya başladılar.
Suikastçı duvardan aşağıya takla atarak indi ve başını kaldırarak ağzını kötü niyetli bir gülümsemeye dönüştürdü.
"Yedi Yapraklı Garan'ın Garuda'sı, Majestelerini Mutluluk Ülkesi'nde yeniden doğmak üzere gönderiyor."
Sesleri alçak ve derindi, kadın mı erkek mi olduğu ayırt edilemiyordu. Kadim çorak topraklardaki hayaletlerin mırıldanmaları gibiydi, kaba ama netti, görünüşe göre çok uzaklardan geliyordu ama aynı zamanda kulaklarının dibinden de geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...